Lähettäjä:
ArabTyperä NPC
pelaajat tietää.
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
ArabSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-10-14 08:36:51
+118079
<lask90>
Jotenkin kyllä samantien tuli kaikki nämä pelit mieleen, missä seuraat jotakuta ja aina välillä vedät 3sek. Spurtteja jotta saat sen kiinni. Monesti mietin, että mitähän muut pelin hahmot miettii kun se kylän pelastaja tai uber-kova jätkä kävelee kuin adhd kehitysvammainen sätkien ja välillä spurtaten kuin mikäkin piripää :D
Aika: 2016-10-14 08:09:49
+10675
<maijami>
Tällä estetään se, ettei NPC ole saavuttamattomissa kun jotkut haluaa tutkia paikkoja samalla. Parhaat pelit tosin pistävät NPC:n odottelemaan ja kulkemaan samaa vauhtia kuin pelaaja
Aika: 2016-10-14 10:10:54
+13365
<kirppusäkki>
Pakko arvostaa Witchr 3:ta. siinä NPC liikkuu aina samaa vauhtia kun sinä, jos juokset niin NPC juoksee jne. Witcher 3. 5/5
Aika: 2016-10-14 08:58:14
+51245
<Ropertius>
Ikuisia traumoja Spyro 2:n saattotehtävästä. Siinä piti saattaa alkemisti kivihirviöitä täynnä olevan laakson läpi, joita sinun sitten pitää töniä kauemmas. Ja tämä idiootti kulki scriptattua polkua jokaisen hirviön ohi, teki hulluja u-käännöksiä ja koitti oikein tarkoituksella eksyttää sinut, jotta pääsisi hirviön lyötäväksi. Ja vaikka se kulki aina samaa reittiä, niin kyllä siinä vieläkin alkaa verisuonet katkeilemaan päässä. Ja siitä video. https://www.youtube.com/watch?v=03Mh0shOkw8
Aika: 2016-10-14 08:18:29
+222
<BlackGeijo>
NPC = Non-Player-Character
Kommentit (16)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Broken Butterfly> Ropertius niin hirveät nostalgiapärinät :3
<juugsbo> kirppusäkki Riippuu vissiin NPC:stä... Olin just tulossa valittaan miten juurikin Witcher 3:ssa ne kävelee ja juoksee aina vähän hitaampaa kuin sinä.
<Kaalijäätelö> Morrowindissä tein ite taian tällasia tilanteita varten: Kohde saa nopeutta ja pystyy kävelemään veden päällä. Elämä helpottu kummasti ja niin myös joidenkin tehtävien tekeminen.
<Kapa53> Jossain Lord of the rings-pelissä piti yrittää suojella itsetuhoista Frodoa. Taistelet örkkilaumaa vastaan ja näet kun Frodo säntäilee juoksemaan horisonttiin kohti vihollisia. "Frodo died".
<tripet> kirppusäkki Itseasiassa, pelasin toissapäivänä Witcher 3:n läpi ja ei pidä paikkaansa. Lopussa kun seurataan Yenneferiä niin se oli just tota helvetillistä rubberbandingjuoksua. Välillä spurttia että saa kiinni, sitte taas kävellään ettei mennä ohi. Sama oli tossa sekä jalan että hevosella. Turhautti.
<JuppeXXX> tuli mieleen san andreaksen seurausmissio missä se taksilla aina pysähtyi liikennevaloihin. siinä sitten keskellä risteystä odotat kauempana
<kirppusäkki> Pakko arvostaa Witchr 3:ta. siinä NPC liikkuu aina samaa vauhtia kun sinä, jos juokset niin NPC juoksee jne. Witcher 3. 5/5
<Fluttercat> ja kaikkein parasta on että NPC saattaa derbata mihin tahansa pikku objektiin
<Vieras22> Eilen piti Fallout 4:ssä seurata yhtä NPC:tä sokkeloisessa rakennuksessa. Hienointa oli kun se päästi yhdestä seinästä läpi ja mietit mites tuonne nyt pääsikään. 15 min siinä saatanan labyrintissä meni ennen kuin sen löysi.
<supikoira115r325> Ei toi vielä mitään. Sitten kun NPC laitetaan seuraamaan sua niin tilanne perkelöityy kun kaveri juoksee seinää vasten, jää jumiin nurkkiin, juoksee rotkoon, eksyy susta muuten vaan koska se ajattelee että paras reitti sun luo on aina linnuntietä
<Ropertius> Ikuisia traumoja Spyro 2:n saattotehtävästä. Siinä piti saattaa alkemisti kivihirviöitä täynnä olevan laakson läpi, joita sinun sitten pitää töniä kauemmas. Ja tämä idiootti kulki scriptattua polkua jokaisen hirviön ohi, teki hulluja u-käännöksiä ja koitti oikein tarkoituksella eksyttää sinut, jotta pääsisi hirviön lyötäväksi. Ja vaikka se kulki aina samaa reittiä, niin kyllä siinä vieläkin alkaa verisuonet katkeilemaan päässä. Ja siitä video. https://www.youtube.com/watch?v=03Mh0shOkw8
<lask90> Jotenkin kyllä samantien tuli kaikki nämä pelit mieleen, missä seuraat jotakuta ja aina välillä vedät 3sek. Spurtteja jotta saat sen kiinni. Monesti mietin, että mitähän muut pelin hahmot miettii kun se kylän pelastaja tai uber-kova jätkä kävelee kuin adhd kehitysvammainen sätkien ja välillä spurtaten kuin mikäkin piripää :D
<BlackGeijo> NPC = Non-Player-Character
<Eskopertti> Kertokaa mulle mikä on NPC?
<maijami> Tällä estetään se, ettei NPC ole saavuttamattomissa kun jotkut haluaa tutkia paikkoja samalla. Parhaat pelit tosin pistävät NPC:n odottelemaan ja kulkemaan samaa vauhtia kuin pelaaja
<WoofBear78> Oli pakko googlata mikä on npc.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu