Lähettäjä:
mustalaisnaamioKun NPC alkaa isottelemaan
Ensin quicksave ja sitten turpasauna
Lähettäjä: mustalaisnaamio
Otsikko: Kun NPC alkaa isottelemaan
Kuvaus: Ensin quicksave ja sitten turpasauna
Hakusanat: npc, alkaa, isottelemaan, quicksave, turpaan, roolipeli, skyrim,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2017-06-27 15:38:22
+256618
<SaKoz>
Joo, en näytä hirveän vahvalta, mitä nyt ratsastan jollain punasilmäisellä hornanhummalla, olen pukeutunut lumottuun demoniseen haarniskaan ja kannan selässäni jäätävää lohikäärmeenluista lihakirvestä, mutta joo, olen varma että perus maajussilla on silti ihan hyvät 50/50 mahikset voittaa tappelussa.
Aika: 2017-06-27 15:52:22
+85684
<Huoravasara>
Otat sä NPC:ltä pataan?
Aika: 2017-06-27 16:05:42
+35888
<Luutarhuri>
|spödrlö| tässä pitää tietää, että quick saven jälkeen sä annat NPC:lle kunnolla pataan ja sen jälkeen lataat edellisen tallennuksen. Mielihyvä turpakäräjistä, mutta vältät seuraamuksilta (esim kaupungeissa vartijoilta).
Kommentit (26)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<ZalehanderZ> torakka88 Aikalailla juurikin noin. Arvasin alusta lähtien, että Bethesdan lupaamat "loputtomat tehtävät" olivat vain random generoituja tehtäviä, joissa quest target on vain valikoitu valmiista poolista samoin kuin sijainti. Morrowindissa sentään oli vielä omalaatuinen sisältö esimerkiksi kirjojen osalta, vaikkakin suurin osa oli Kirkbriden (mahdollisesti sienipäissään) tekemiä tuotoksia ja samalla dialogiin pystyttiin panostamaan enemmän, kun ääninäyttely oli minimaalista. En kyllä silti menisi allekirjoittamaan tehtävien yksinkertaistumista, kun ovat aina olleet Fetchquestia eri muodossa
<torakka88> ZalehanderZ Skyrim on myös hyvä esimerkki useiden ei toistensa kanssa kommunikoivien koodaajien massamonistus tehtävistä joilla hyvin vähän pointtia sisällöllisesti. Sinänsä kaikki questit siinä pelissä noudattaa jotain 2-5 vuotiaille suunnattua kirjallisuutta vaikeudeltaan ja perus kirkasotsa 80-luvun sankaripropagandaa. Sisällöllisestihän Elderit on menny vain enemmän naurettavuuteen ja massamonistettuihin mitättömiin sidequesteihin.
<ZalehanderZ> Vihtori Lettunen Näin melkein vuosi myöhemmin niin kyllähän jopa Skyrimissakin onnistui tekemään questeja mahdottomaksi, jos on tappanut tiettyjä NPC:eitä. Itse asiassa pelissä oli jopa questeja, joissa tarkoituksena on tappaa NPC, ja tämän NPC:n tappaminen aiheutti toisen questin failaantumisen. Mm. Mourning never comes -questin suorittaminen täydellisesti aiheuttaa ongelmia Blood on the Ice -questissa, koska jälkimmäisen questin kannalta yksi relevantti NPC tekee itsemurhan. Tosin Skyrim ei nyt kovin nykypeli taida enää olla, kun julkaistiin kuitenkin 7v sitten.
<wuppiduu> Oispa omassa elämässä quicksave/quickload...
<heipparallaa> Älkää viitsikö. Ei teistä kukaan kuitenkaan pärjää officer Jenkinsille. https://www.youtube.com/watch?v=MxHbO1MHXuI
<Vihtori Lettunen> Luutarhuri Tuli tästä mieleen että on ikävä niitä aikoja kun roolipeleissä pystyi tappamaan tyyppejä jotka tekivät jonkin questin tekemisen mahdottomaksi. Silloin tuli oikeasti mietittyä niitä seurauksia ja valintoja.
<Neverever1> Onks toi Jantunen?
<Yarr1> Kopellimestari Nyt kuulostaa kyllä ihan henkilökohtaiselta kokemukselta...?
<Yarr1> perkku2 Se et sinä ole tyhmä poika :D
<Garbanzo> Huoravasara Eiku, kattilaan. Kjeh
<Kopellimestari> SaKoz meepä käymään tolla setupilla lähimmällä itä-vantaalaisella nakkikikkarilla aamuyöstä niin katotaan miten se homma menee alas. Kun oot murjonu ojentajat hellänä sun lumotulla lihakirveelläs ensimmäistä pirinistiä puoli tuntia ja se vaan nousee ja nousee kahen hampaan hymy silmillä niin näät että toi pelicans-pelaajan näkönen pitkätukka ei oo vastus eikä mikään
<TheJudge89> Quicksave olis kyllä kätevä iltasella nakkikioskin jonossa asioidessa...
<mikis-> SaKoz All show and no go
<perkku2> SaKoz Tottakai sillä on 50/50 mahikset voittaa, sitä joko ottaa pataan tai ei ota.
<Alhainen satiainen> Let me guess... Someone stole your sweetroll?
<sähkömies> Ainut NPC mille en oo skyrimissä pärjänny (legendarylla tietysti) on se ihme puukkojunkkari sielä Markarthissa luolan edustalla kun tulee haastaa riitaa. About tunnin verran lätkin sitä turpaan mut ei taivu...
<Flinck> Take on me...
<torakka88> AP value verrattuna panssarin pinta-alaan tekee hyvän panssarin paitsi riippuen käyttäjän sukupuolesta jolloin vastakohta tai / merkki on vain käytössä. Full plate bikinis ftw!
<jormaspekka> Ernozki sama täällä. olikin mukava ruveta pelaamaan fallout 1 ja 2 uudestaan vuosikymmenen jälkeen kun näissä ei ole quick/auto savea ollenkaan. saatoin muutaman kerran joutua alottamaan kokonaan alusta :D
<Ernozki> Pakko myöntää, että quick save/load bethesdan peleissä on mahdoton olla käyttämättä. Ainakin omalla kohdalla.
<Luutarhuri> |spödrlö| tässä pitää tietää, että quick saven jälkeen sä annat NPC:lle kunnolla pataan ja sen jälkeen lataat edellisen tallennuksen. Mielihyvä turpakäräjistä, mutta vältät seuraamuksilta (esim kaupungeissa vartijoilta).
<|spödrlö|> pitääkö tässä tietää jotain brony-juttuja tms?
<Huoravasara> Otat sä NPC:ltä pataan?
<SaKoz> Joo, en näytä hirveän vahvalta, mitä nyt ratsastan jollain punasilmäisellä hornanhummalla, olen pukeutunut lumottuun demoniseen haarniskaan ja kannan selässäni jäätävää lohikäärmeenluista lihakirvestä, mutta joo, olen varma että perus maajussilla on silti ihan hyvät 50/50 mahikset voittaa tappelussa.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu