Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
<cepa>Tuo 5 sylinterinen AAN on kyllä aivan kuningas. Pihasta löytyy yks 550hp urS4 niin ei jää jalkoihin. ja tehoja on noin "vähän" vain sen takia ku en oo jaksanu vaihtaa laajempaa MAP anturia ku ei voi pitää ku max ~1.65bar nykyisellä anturilla. tuossa moottorissa vain on sitä potenttiaalia niin jumalattomasti!
1
30.06.19 12:01
<zao>Näin muutama vuosi sitten katalonian rallissa Mikkolan audin, oli se HIENO.Auto ei siis ollut töissä, vaan siellä oli historic esiintyminen, lisäksi oli mm lancia delta ja 037, austin metro, ford 200 (ei 2000) porsche jne.
4
30.06.19 05:54
<vääräklemmari>Ajalta kun autoista pystyi vielä erottamaan merkin sekä äänet moottorin sylinterien määrästä.
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2019-06-30 05:54:08
+1678
<vääräklemmari>
Ajalta kun autoista pystyi vielä erottamaan merkin sekä äänet moottorin sylinterien määrästä.
Kommentit (5)
<cepa> Tuo 5 sylinterinen AAN on kyllä aivan kuningas. Pihasta löytyy yks 550hp urS4 niin ei jää jalkoihin. ja tehoja on noin "vähän" vain sen takia ku en oo jaksanu vaihtaa laajempaa MAP anturia ku ei voi pitää ku max ~1.65bar nykyisellä anturilla. tuossa moottorissa vain on sitä potenttiaalia niin jumalattomasti!
<zao> Näin muutama vuosi sitten katalonian rallissa Mikkolan audin, oli se HIENO.Auto ei siis ollut töissä, vaan siellä oli historic esiintyminen, lisäksi oli mm lancia delta ja 037, austin metro, ford 200 (ei 2000) porsche jne.
<vääräklemmari> Ajalta kun autoista pystyi vielä erottamaan merkin sekä äänet moottorin sylinterien määrästä.
<SirMrSukkamehu> Sierra jättää sen
<Hiilitappi> kunnon ralliauto eikä mikään wrc-lelu
Uusimmat Foorumin viestit