Lähettäjä:
kidoTuristeille informaatiota
KVG!
Lähettäjä: kido
Otsikko: Turisteille informaatiota
Kuvaus: KVG!
Hakusanat: tourist, information, tietoa, turisteille, google, käyttäkää, itse,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2015-06-22 14:19:49
+19382
<Insani T>
Elias Hulk Mielenkiintoinen asenne ja suhtautuminen asiakkaaseen ottaen huomioon että matkatoimistobisnes on kuoleva ala ja henkilökohtainen ja asiantunteva palvelu on niiden ainoa valtti noita netin varaussivustoja vastaan. T. Matkailuvirkailija
Aika: 2015-06-22 14:10:38
+3396
<ryynästoivo>
Aika näppärä. Parempi ku joku Mikkelin kartta levähdyspaikalla ennen kaupunkia :D
Aika: 2015-06-22 18:26:23
+1241
<bastardos>
Joskus myös törmännyt samaan asiakaspalvelu(-haluttomuuteen) ensimmäisiä ulkomaan matkoja varatessani. Sama homma tosin monilla muillakin aloilla. Pahinta kuitenkin kohtelu esim. kodinkoneliikkeissä. Siellä kyllä yleensä myydään mielellään, mutta kerta toisensa jälkeen oon saanut huomata, kuinka kirkkain silmin puhutaan täyttä sontaa, joko itselle tai muille asiakkaille. Viimeksi olin ostamassa digiboksia. Kysyin myyjältä mitä muuta eroa kahdella rinnakkaismallilla on, kuin kovalevyn koko? (vain kalliimmasta oli esite ja vain halvempaa oli hyllyssä). Jatkuu seuraavassa...
Aika: 2015-06-22 18:31:14
+1241
<bastardos>
...Jatkuu. Myyjä tuumaa terävänä, että ei mitään muuta. Varmistin vielä ja kysyin, että onko varmasti myös smart-tv ja wlan? Myyjä vähän epäröi ja sanoo, että kyllä ne pitäisi olla samoja muuten, mutta tarkistetaan. Tässä vaiheessa kysyn, että onko nämä jotain vanhan erän poistoja vai miksi toista mallia ei ole hyllyssä? Myyjä taas vastaa, että ei ole, on vain ollut kovin kysyntää. No tässä välissä toinen myyjä on tarkistanut kysymäni ominaisuudet ja kertoo, että nämä löytyy vain kalliimmasta mallista. Minä kysyn, milloin tätä kalliimpaa mallia tulee lisää? Myyjä: Ei tule, valmistus lopetettu.
Aika: 2015-06-22 19:09:55
+4328
<pepee>
Elias Hulk ei ollut sentään "computer says no..." :DDD
Kommentit (14)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Insani T> cs_matias Voisi luulla että näin on, mutta oikeasti internetin varaussivustot tekee sen. Usein niiltä sivuilta varaaminen on myös halvempaa koska ei ole palvelumaksuja tms. Muuten varailen omat risteilyt ja 1 tai 2 viikon lomat lentoineen kannattaakin varailla itse, mutta jos haluaa lähteä maailmanympärimatkalle kannattaa konsultoida matkatoimistoa ja kilpailuttaa niiden hintoja.
<Normaalijorma> Varsinkin ryynästoivo jos kaupunki johon saavut on vaikkapa Oulu.
<räppänä> Asiakaspalvelu on parhaimmillaan kun asiakaspalvelija ei sekaannu siihen.
<pepee> Elias Hulk ei ollut sentään "computer says no..." :DDD
<bastardos> ...Jatkuu. Myyjä tuumaa terävänä, että ei mitään muuta. Varmistin vielä ja kysyin, että onko varmasti myös smart-tv ja wlan? Myyjä vähän epäröi ja sanoo, että kyllä ne pitäisi olla samoja muuten, mutta tarkistetaan. Tässä vaiheessa kysyn, että onko nämä jotain vanhan erän poistoja vai miksi toista mallia ei ole hyllyssä? Myyjä taas vastaa, että ei ole, on vain ollut kovin kysyntää. No tässä välissä toinen myyjä on tarkistanut kysymäni ominaisuudet ja kertoo, että nämä löytyy vain kalliimmasta mallista. Minä kysyn, milloin tätä kalliimpaa mallia tulee lisää? Myyjä: Ei tule, valmistus lopetettu.
<bastardos> Joskus myös törmännyt samaan asiakaspalvelu(-haluttomuuteen) ensimmäisiä ulkomaan matkoja varatessani. Sama homma tosin monilla muillakin aloilla. Pahinta kuitenkin kohtelu esim. kodinkoneliikkeissä. Siellä kyllä yleensä myydään mielellään, mutta kerta toisensa jälkeen oon saanut huomata, kuinka kirkkain silmin puhutaan täyttä sontaa, joko itselle tai muille asiakkaille. Viimeksi olin ostamassa digiboksia. Kysyin myyjältä mitä muuta eroa kahdella rinnakkaismallilla on, kuin kovalevyn koko? (vain kalliimmasta oli esite ja vain halvempaa oli hyllyssä). Jatkuu seuraavassa...
<cs_matias> Insani T Olisiko tuossa se syy että se matkatoimistobisnes on kuoleva ala :D
<Sfinksi> Insani T Törmänny samaan itsekin muissakin paikoissa. Luulis, että huolehtis asiakkaista, ko sen asiakaspalvelun takia sinne menin. Sit sanotaan, et kato netistä. Ansaitsee työttömyytensä.
<bztz> Elias Hulk Oletko varma ettet mennyt kyselemään esim. etelänmatkaa matkatoimistosta joka järjestää vain actionmatkoja yrityksille?
<Insani T> Elias Hulk Mielenkiintoinen asenne ja suhtautuminen asiakkaaseen ottaen huomioon että matkatoimistobisnes on kuoleva ala ja henkilökohtainen ja asiantunteva palvelu on niiden ainoa valtti noita netin varaussivustoja vastaan. T. Matkailuvirkailija
<Roki63> KVG
<haimaalainen> Kyllä laiska aina keinot keksii.
<Naqu> Ei toimi Kiinassa
<ryynästoivo> Aika näppärä. Parempi ku joku Mikkelin kartta levähdyspaikalla ennen kaupunkia :D
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu