Lähettäjä:
tyntemätönMiten meni omasta mielestä?
Masi katollaan ojassa, ihan normipäivä intissä
Lähettäjä: tyntemätön
Otsikko: Miten meni omasta mielestä?
Kuvaus: Masi katollaan ojassa, ihan normipäivä intissä
Hakusanat: Intti, masi, sisu, kuorma-auto, kuljetus, katollaan, oja,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2015-08-19 13:01:00
+34856
<Munasarjatuli>
Mosat vaan hymyilly leveästi kun ovat ryömineen lavan alta pois miettiessään sitä vp-päivien määrää mikä tästä irtoaa
Aika: 2015-08-19 12:58:03
+16480
<intiaani jokke>
Ei ole rasi vaan masi. Rasissa on 3 akselia.
Aika: 2015-08-19 12:58:14
+76630
<thirvi>
Meillä ajettiin syvälle suohon, kun käskettiin peruuttaa "tuosta pusikon läpi naamiosuojaan". Ei tainnut kokelas tietää että pusikon takana oli suonsilmää tarjolla.
Aika: 2015-08-19 12:58:46
+20992
<SirDyyk>
Vähän niinku meillä yks luti ku kuski veti masin keula edellä ojaan: Voe helevethiläinen pitikö se sinne laittaa! Mene nyt mötiäinen helevettiin siitä kuskin paikalta niin nykästään tuo pois niinku peenis eukon puosta!
Aika: 2015-08-19 12:59:40
+16712
<Vauhtimokka>
meillä oli kuljettaja joka menetti luvat rynkkyynsä kun se peruutti 2 kertaa oman rynkkynsä päälle. ajolupa meni myös kun toistuvasti ajoi lumipenkkaan. autosotamiehestä automieheksi ja lopulta oli sitten vaan mies, jos sitäkään. :/
Kommentit (48)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<L_A_G> urmomstoy35 Vähän pilkun nussimistahan tämä on, mutta ne on suunniteltu että jos niitä on 2kpl niin pystyvät ottamaan masin painon. Sen takia jos niitä laittaa nin pitää laittaa vähintään 2kpl (masissa kun on muistaakseni tilaa kolmelle mokomalle).
<Tally Ho!> Swiss Tony Ja tuo Iivonen eksyi deffun kanssa ja soitti sitten Kersantille että on eksynyt. Kersantti käski kuvailemaan ympäristöä ja kertomaan missä päin on suunnilleen niin Iivosella ei ollut hakuakaan missä on ja sanoi vain että metsää kummankin puolen tietä. Siitähän oli helppo aloittaa etsinnät.
<Tally Ho!> Swiss Tony Puhutko Hennalan Iivosesta? Vieläkin liikkuu tarinoita tästä sankarista. Silmät kosteena saa nauraa Iivosen toilailuille.
<Denapena> 2/13 kun lähti lohtajalle niin ensimmäinen kuorma-auto oli ojassa ennen kuin kasarmilta päästiin ulos
<Janzka^^> x6x taitaa sekoittaa E-sarjan sisuihin.
<thirvi> Slobber Olisko se pienemi ollut Proto-Sisu, eli ihan vaan "Proto".
<ii-a> Kyvytön neuvoo halutonta tekemään mahdotonta ja nui siinä sitte käy.
<wheel_spin> Oli hyvä keikka päästä ajamaan "ohjusautolla" (SK 192). Yhtä vanhahan se oli kuin muutkin sk:t ja masit mutta aivan mitättömän vähän ajettu niin huippukunnossa verrattuna Iivosten ajamiin autoihin.
<x6x> Korjaus: Rasissa on 3-5 akselia (:
<hipinretku> eipäs kun vatasen/salosen/kankkusen/mäkisen/tms. jalat mutta omat kädet.
<AlbiinoOrava> Ari Vatasen kädet ja Robert Kubican nuotit jyväskylässä.
<Bonannoml> "Miksikä sitä pienempää "masia" sanottiin? En muista enää." Eiköhän sitä Protoksi kutsuttu tai ihan pyssykylässä rotoksi
<Slobber> Miksikä sitä pienempää "masia" sanottiin? En muista enää.
<Dragon3> Meillä kerran Vekaralla onnistu kuski ajamaan muken lipan alas. Oli kyllä semmonen kuski että pienvahinkoilmotukset ei enää riittäny. =)
<Gatorx!> Tuohon ei kaikki pysty... Saatanan tunarit T: Alik Väbä
<urmomstoy35> uudet miehistönkuljetusmoduulit jotka pitää olla lavalla, on suuniteltu kestämään rasin painon jos käy tollain ikävästi. Kun nykyään ei saa enään henkilökuljetuksia suorittaa niinko ennenvanhaan
<sattanen> Tuonhan vois myydä austrsaliaan.
<RaDeon> elr Katson ja korotan 125km/h, ohitin toisen masin heittämällä.
<Jokkelinen> Meillä ei tainnu kukaan saada autoja katolleen mutta merkitsemisväline laatikko kyllä tulee transporterin takalasista läpi kun kiihdyttää. Yhteen transporteriin murtauduttiin kun jäi avaimet lukkojen taakse ja auto oli keskellä panostettua räjäytysaluetta. Masi päätti kusta tankkinsa tyhjäksi tienvarteen matkalla takaisin pyörremyrskystä.
<Jiusonium> Meilläpä oli intissä semmoinen töhö, että peruutti kuorma-autolla saman alokkaan päälle kahdesti.
<elr> Masi ja 110 vauhtia ei oo mikään elämys t:kuski jolla oli kiire lomille, sitä lavasian määrää
<RaDeon> Masi 6/5, ajaisin uudestaan!
<L_A_G> Tuskin SA-150:n katolleen saaminen on kauhean hankalaa huomioiden kuinka korkealla sen painopiste on painavassa lastissa. Uudenmaan prikaatista löytyvät pitkät rasit oli alunperin ohjuslavettiautoja ennen kun ne sai tarpeeksi siitä että niillä oli tapana kaatua kun väistettiin vastaantulevaa ajoneuvoa epätasaisella tiellä.
<ankkara> Meillä kapteeni kerto, että metsän tyhmin eläin on sotilaskuljettaja ja sen jälkeen tulee poro.
<Teesi> Lähdettiin kerran avustamaan metsäpalon sammutuksessa ja kuskille oli ilmeisesti sanottu että nyt on kiire ja meno sen mukaista. Tukkiautotietä mentiin niin että oltiin enemmän ilmassa kuin istumassa lavalla. Hieno reissu varsinkin kun ylivääpelin Pajero upposi kahvoja myöten suohon.
<FinQuerilla> Se mikä on mahdotonta niin siihen mortit pystyy
<JFly> Tuo on nyt ISVW
<Kuolonen> Meillä oli tykistössä kuskeilla mukavaa, kun tiedustelijat keksi että tuo suohan on aivan loistava paikka tykistöpatterille. Siinä oli sitten mukavasti kuskeille ylimääräistä hommaa kun piti puoliksi suohon uponnut 122mm tykki + rasi saada taas liikenteeseen.
<bambulii> Masi gatollaa! Ilmoiddi sodamies Vadanen vauhtia alla sadanen
<Kallu_609> Intti kullini sykkii
<Rikidi> Mitähän se oli joskus 2009 syksyä ku onistuttii naamiomaan oma hyökkäysvaunu sen verta hyvin että etittiin sitä koko joukkuueen kera pari tuntia. Loppujen lopuks yli-huti-kuti kompastu bushmasterin piippuun ja sit se löyty. Siitä ois ollu kiva tehä hävikki :D
<Jamzor81> Swiss Tony Noi oli kyllä parhaita noi tositöhöt joiden edesottamukset naurattaa viellä vuosien jälkeenkin!
<Yarr1> Niiiiin hyvää ginestä
<ahtaaja> Se kerjää vaan rapsutuksia.
<olliko> Olikohan mosia lavalla. Meille kerrottiin et(muistaakseni) 1/13 erä oli menossa tavella/marraskuun lopulla lohtajalle ja Masi oli katollaan jo 5km päässä kasarmista
<Valkoinenkuolema> Eikait siinä .. onneksi ei tainnut olla lavaa täynnä janttereita.
<KakkaPyllyTissi666> Miten?
<-Donut-> Gaunista.
<Ropertius> Inttimedia on kyllä mahtavaa, heti tulee kommenteissa niin paljon tarinaa että voisi muihinkin kuviin jakaa.
<THT> Kuulemma kyydissä oli ollut vain hytissä väkeä lavalla olisi tullut kohtuu helposti ruumiita. Mutta tuollaisen katolleen kaataminen ns tasaisella maalla on kyllä aika saavutus.
<dumdi> Kantahenkilökunta kyllä oli kaikkein hulluimpana kaahaamassa, elävästi muistan kun yliluutnantti kepitti pakua niin että takakontissa aseet, hiekkasäkit ja ukot lenteli...
<Munasarjatuli> Mosat vaan hymyilly leveästi kun ovat ryömineen lavan alta pois miettiessään sitä vp-päivien määrää mikä tästä irtoaa
<Vauhtimokka> meillä oli kuljettaja joka menetti luvat rynkkyynsä kun se peruutti 2 kertaa oman rynkkynsä päälle. ajolupa meni myös kun toistuvasti ajoi lumipenkkaan. autosotamiehestä automieheksi ja lopulta oli sitten vaan mies, jos sitäkään. :/
<SirDyyk> Vähän niinku meillä yks luti ku kuski veti masin keula edellä ojaan: Voe helevethiläinen pitikö se sinne laittaa! Mene nyt mötiäinen helevettiin siitä kuskin paikalta niin nykästään tuo pois niinku peenis eukon puosta!
<thirvi> Meillä ajettiin syvälle suohon, kun käskettiin peruuttaa "tuosta pusikon läpi naamiosuojaan". Ei tainnut kokelas tietää että pusikon takana oli suonsilmää tarjolla.
<intiaani jokke> Ei ole rasi vaan masi. Rasissa on 3 akselia.
<sam_> Mietin aina välillä lavalla kyydissä ollessa, että millaista jauhelihaa porukka on jos auto kippaa katolleen ojaan. Yllättävän hyvin näyttää kestäneen.
<LOMM> Lavalla ollut ryhmä täyttää verissäpäin Tilkassa (tiedän...tiedän) kuskin vertaisarviolomaketta.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu