Lähettäjä:
Raoul DukeAuto jota ei pysäytä mikään
Ei edes jarrut. On the 24th of January, 1971 LADA announced the brand's entry in the world of motor-sport! The Volga Automobile Plant racing team, comprising of LADA-2101's, first performed in Riga at the USSR Winter Rally Championships.
Lähettäjä: Raoul Duke
Otsikko: Auto jota ei pysäytä mikään
Kuvaus: Ei edes jarrut. On the 24th of January, 1971 LADA announced the brand's entry in the world of motor-sport! The Volga Automobile Plant racing team, comprising of LADA-2101's, first performed in Riga at the USSR Winter Rally Championships.
Hakusanat: Lada, ralli, riika, talvi, 2101, 1200, nappi, silmä,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2017-01-24 11:27:21
+12469
<tuuhee>
Pysähtyy joskus yllättävänkin lyhyellä matkalla, tosin autokin on silloin lyhentynyt.
Aika: 2017-01-24 22:45:43
+30987
<puruskai>
Vanhan ykköstien aikaa Lada jaksoi hinata autojonoa Lohjalta Kirkkonummelle. Uskomaton voimapesä.
Aika: 2017-01-24 12:25:40
+14923
<Jaakkima!>
2103 oli vielä hieno (tupla) pyöreillä valoilla ja kromimaskillaan. 2104 meni jo rumaksi, kun on suorakaide lamput keulalla.
Kommentit (18)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<puruskai> Vanhan ykköstien aikaa Lada jaksoi hinata autojonoa Lohjalta Kirkkonummelle. Uskomaton voimapesä.
<Terrax> Hitto kun sais ehjän nappislmän jostain järkihintaan. Nivasta en viiti edes haaveilla. Nettiautossa '89 2500€.
<kikkelitkokkelit> Noihan oli aikaansa edellä aikoinaan kun start-stop -järjestelmät eivät vielä olleet edes kehitteillä. Kuitenkin sammuivat jokaisiin liikennevaloihin.
<pikkumusta> pyöreelamppunen oli hyvä vaunu.
<Sibbe79> Sanotaan mitä sanotaan. Ladalla on tullu liikuttua enemmänkin. Nivaska on edelleen ihan perkeleen hyvä työauto. Lyhkönen akseliväli ja kohtuu kevyt vähän paskempaankin maastoon. Eihän sillä ny Paris-Dakaria kuitenkaan...
<Garbanzo> Muistan ajan kun katsastus oli pelottava kokemus, ja katsastaja lähes jumalasta seuraava. Kuitenkin Ladan kohdalla jarrut katsottiin melko reilusti läpi sormien, kun kaikissa oli sama ongelma, vaikka auto ("auto") oli tieliikenteeseen hyväksytty.
<perttikurikka> Lada 2101=Fiat 124.
<Jaakkima!> 2103 oli vielä hieno (tupla) pyöreillä valoilla ja kromimaskillaan. 2104 meni jo rumaksi, kun on suorakaide lamput keulalla.
<punamuna> costis ...kunhan työntää ahkerasti.
<Aprinboobsface> Sopis jotenki neukkujen urheilunkin saralla lanseeraamaan victory or death -ajatteluun että tossa ei tosiaan olis jarruja :D
<KaYhKo> Pyöree lamppu lada menee kyllä niimman makeessa luisussa ai että!
<Jakedus> Lada on miehekkäin auto mitä maa päällään kantaa
<costis> ladalla pääsee lappiin asti.
<Kheldaur> 2 vuotta ajoin -99 Lada Samaralla. Oli, ja on, ehdottomasti se luotettavin kulkine millä oon ajanut. 500e siitä aikoinaan maksoin ja ko. auto maksoi ittensä takas hienosti. En voi muuta kuin suositella oman kokemukseni perusteella.
<Yarr1> Lada kyllä pysähtyy 60-tonniin Ruhrin terästä Tiikerin muodossa.
<jukorte> Onhan siellä neljäntenä rivissä ihan Volgakin.
<tuuhee> Pysähtyy joskus yllättävänkin lyhyellä matkalla, tosin autokin on silloin lyhentynyt.
<MrFiufaufou> Ei edes jarrut :D
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu