Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
<miikel><Stibbe> Dupe mitä (...)a oikein selität? Tottakai isommilla kierroksilla antaa enemmän tehoa, varsinkin turbon kanssa <- - No et vissiin tiedä mistä puhut. Huipputehon kierroslukuun vaikuttaa nokka-akseli, turbon koko, kanavat, iskun pituus ym ym. Esim ralliautoissa pyritään saamaan tehoa laajalta alueelta, eikä suinkaan tehoa vain yhdellä kierrosalueella! Ja todellakaan rajottimen nosto ylös vakio autossa ei tuo lisää tehoa!
<WeThePeople><Voel> taikka sitten kuskilla on pieni järjenhiven päässä, ja hän pyrkii olemaan riskeeraamatta omaa tai muiden henkeä?
2
30.01.13 21:36
<VeikkoVälikäsi>Tässä oli taas näitä loosereita jotka tahtoo ajaa kovaa mutta eivät oikeasti osaa koska eivät aja radalla, kiihdytellään vaan suorilla. Ajotaito mitataan mutkissa ja jarrutuksissa.
-1
30.01.13 19:43
<Huu Haa>Tuuli ja rengasmelu sitäluokkaa ,että tarvii kuulosuojaimet.
-1
30.01.13 19:37
<A_on_P>esso-jonnien esikuvia siellä tykittää menemään
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Kommentit (32)
<Harza2> Löytyy DLS:än diskantit
<kuuutio> säälittävän kuulonen
<Apinapallo> Me ollaan jo eellä!
<miikel> <Stibbe> Dupe mitä (...)a oikein selität? Tottakai isommilla kierroksilla antaa enemmän tehoa, varsinkin turbon kanssa <- - No et vissiin tiedä mistä puhut. Huipputehon kierroslukuun vaikuttaa nokka-akseli, turbon koko, kanavat, iskun pituus ym ym. Esim ralliautoissa pyritään saamaan tehoa laajalta alueelta, eikä suinkaan tehoa vain yhdellä kierrosalueella! Ja todellakaan rajottimen nosto ylös vakio autossa ei tuo lisää tehoa!
<kuonalasti> on ne hienoja vehkeitä. 5/5
<kiikariviikari> puhaltimen kautta kolmoselle pffft pffftthh
<Stibbe> Dupe mitä (...)a oikein selität? Tottakai isommilla kierroksilla antaa enemmän tehoa, varsinkin turbon kanssa
<karpo555> ois nyt ajanu täysiä
<Lecimx> Pappan lada kulkee kovempaa.
<Dupe> hienosti kaikki teho pelkästään yläkierroksilla. Kiihdyttelyyn ok, radalle (...).
<Paheksu> Ei tuossa ollu järjen hiventä
<WeThePeople> <Voel> taikka sitten kuskilla on pieni järjenhiven päässä, ja hän pyrkii olemaan riskeeraamatta omaa tai muiden henkeä?
<VeikkoVälikäsi> Tässä oli taas näitä loosereita jotka tahtoo ajaa kovaa mutta eivät oikeasti osaa koska eivät aja radalla, kiihdytellään vaan suorilla. Ajotaito mitataan mutkissa ja jarrutuksissa.
<Huu Haa> Tuuli ja rengasmelu sitäluokkaa ,että tarvii kuulosuojaimet.
<A_on_P> esso-jonnien esikuvia siellä tykittää menemään
<PenZon> On muute tukholmaa missä ajetaan.
<neles> Jos tollasen auton sais nii jaelisin sillä vaan radalla...ja sunnuntaisin
<GeneralBW> se videon "venyminen" on youtuben ansiota. Jos sallii youtuben korjata videon tärinän pois, ni syntyy tollasta ihme trippifilmii :D
<Tupo89> Joteki ahistavia tollatteet pitkät tunnelit.. aineki jos motskaril ajelee, kohtalaisen paljo meinaa pakokaasua ilmassa.
<med1> tuutuututututu
<mosacci> sierra jättää sen.
<Brohoof> tapahtumat sioittuvat vanhaan japaniaan
<HerraAna> Kovaa se kulkee mut ite haluisin ihan minkävaan urheiluauton mielummin kun ton amispoikien unelman
<seze> Kesää odotellessa
<tant> ppttsshhiiiu
<Lazke> Kortti pois vaan.
<tapsa17> kuumotus
<pampula80> onks toi kuvattu omenalla..? ihmeellisesti venyy toi kuva..
<jupe008> Skyline GTR love it....
<epic111> vittu mikä luumu
<_UNO_> Vauhin. The D is silence.
Uusimmat Foorumin viestit