Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
<ice-fox><Junttilandia> taisi olla lukema 200 kpl siviilimallia ko autosta joista 20 sai olla evoluutioversioita
0
25.03.13 19:08
<north state>On the roof - suomessa on sattumoisin aina ollu nyös niitä maailmanluokan lätkän pelaajiakin..
0
25.03.13 10:48
<Junttilandia>Kartturi oli Jean Todt. Group B sääntönä oli että auto pitää olla sarjatuotantona 400kpl. Tuossa Vatasen 205 ei ole sarjatuotantoon mitään muuta yhtäläisyyttä kuin tuulilasi :)
<MrM1234><on_the_roof>rauhoitu hyvä mies. Eikös se kuitenkin jyskälän ralli ole lähes joka vuosi suomen suurin yleisötapahtuma, eli kyllä sitä ralliakin seurataan.
0
24.03.13 02:45
<JuiCe88><mikehog> missä vaiheessa se ajo aidalla ja oliko sillä aidalla kovakin vauhti?
-1
24.03.13 01:52
<on_the_roof>suomessa aina ollut maailmanluokan rallikuskeja ja jengi kattoo lätkää ja futista. vittu. ei saatana.
28
24.03.13 00:59
<Pepper65><yo123> moottoreita koskevat säännöt oli hyvin väljät ja lopulta autot kehittyi liian nopeiksi mistä seurasi useita tapaturmia ja kuolemia ja siksi b ryhmä kiellettiin -86
1
24.03.13 00:20
<epetti>"ei nahkapuku purista pallia, ei me oteta vatasesta mallia"
3
23.03.13 23:32
<^s1m0^>Vatanenhan kuulemma kuoli lappirallissa, mutta jatkoi vain koska ei viitsinyt jättää kisaa kesken.
<mikehog>Oli muuten kartturikin paska jäykkänä kun totesi melkein alussa: O dear God kun Vatanen pamautti melkein aidan pylvääseen
17
23.03.13 20:40
<Benanza>Nää jätkät ajo kyllä niin kovaa että oli koko ajan niin rajoilla kun vaan pystyy olla. :3
0
23.03.13 20:39
<Nokturnal>no eihän tuolla audilla tahtony enää tuossa vaiheessa pärjätä kun oli eniten tuotantoautoon perustuva koko sarjassa.. kaikki muut autot oli vartavasten suunnitelu kilpakäyttöön
0
23.03.13 20:38
<yo123>oliko group b:ssä minkäänäkösiä tehorajotuksia?
1
23.03.13 20:10
<bäkä>Lecimx.. se oli Walter Röhl. Rallikuskit muutenkin aika rehdin olosta porukkaa.
3
23.03.13 20:03
<Lecimx>Nii juu ja tuo oli sentää kunnon rallia missä vielä ajettiin oikeesti henkensä riskillä
3
23.03.13 19:58
<Lecimx>En tunnista kuka lie on tuo tuossa alussa mutta harvinaisen rehellinen rallikuskiks kun ei syyttäny autoa kun sano suoraan että Ari on liian nopee hänelle.
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2013-03-24 01:52:19
+2461
<on_the_roof>
suomessa aina ollut maailmanluokan rallikuskeja ja jengi kattoo lätkää ja futista. vittu. ei saatana.
Aika: 2013-03-23 20:46:18
+433
<mikehog>
Oli muuten kartturikin paska jäykkänä kun totesi melkein alussa: O dear God kun Vatanen pamautti melkein aidan pylvääseen
Kommentit (29)
<Mikrok> Gladiaattori 5/5
<ice-fox> <Junttilandia> taisi olla lukema 200 kpl siviilimallia ko autosta joista 20 sai olla evoluutioversioita
<north state> On the roof - suomessa on sattumoisin aina ollu nyös niitä maailmanluokan lätkän pelaajiakin..
<Junttilandia> Kartturi oli Jean Todt. Group B sääntönä oli että auto pitää olla sarjatuotantona 400kpl. Tuossa Vatasen 205 ei ole sarjatuotantoon mitään muuta yhtäläisyyttä kuin tuulilasi :)
<Broken Butterfly> Ari vatanen ja hill climb 5/5
<valkoinenneekeri> Fiilis kun aurinko paistaa silmiin ja jatkaa kaasupohjassa yhdellä kädellä!!!!!!
<NakkiKone123> vitut sano vatanen ja taas meni satanen
<Glass> Ajalta jolloin ralli oli RALLIA, eikä mitään tallimääräyspaskaa jonka takia yksi kuski hallitsee mestaruussarjaa.
<Ismo Jay Laitela> seuraan kaikkea urheilua, heitters heit.
<Vetoaisa> kuka tylsämielinen kattoo futista :D...turhin laji ikinä
<Muke> Paskajäykkäkohtaus 2:04
<MrM1234> <on_the_roof>rauhoitu hyvä mies. Eikös se kuitenkin jyskälän ralli ole lähes joka vuosi suomen suurin yleisötapahtuma, eli kyllä sitä ralliakin seurataan.
<JuiCe88> <mikehog> missä vaiheessa se ajo aidalla ja oliko sillä aidalla kovakin vauhti?
<on_the_roof> suomessa aina ollut maailmanluokan rallikuskeja ja jengi kattoo lätkää ja futista. vittu. ei saatana.
<Pepper65> <yo123> moottoreita koskevat säännöt oli hyvin väljät ja lopulta autot kehittyi liian nopeiksi mistä seurasi useita tapaturmia ja kuolemia ja siksi b ryhmä kiellettiin -86
<epetti> "ei nahkapuku purista pallia, ei me oteta vatasesta mallia"
<^s1m0^> Vatanenhan kuulemma kuoli lappirallissa, mutta jatkoi vain koska ei viitsinyt jättää kisaa kesken.
<_Lore_> Peugeot <3
<fAtbOy> Escort <3
<mikehog> Oli muuten kartturikin paska jäykkänä kun totesi melkein alussa: O dear God kun Vatanen pamautti melkein aidan pylvääseen
<Benanza> Nää jätkät ajo kyllä niin kovaa että oli koko ajan niin rajoilla kun vaan pystyy olla. :3
<Nokturnal> no eihän tuolla audilla tahtony enää tuossa vaiheessa pärjätä kun oli eniten tuotantoautoon perustuva koko sarjassa.. kaikki muut autot oli vartavasten suunnitelu kilpakäyttöön
<yo123> oliko group b:ssä minkäänäkösiä tehorajotuksia?
<bäkä> Lecimx.. se oli Walter Röhl. Rallikuskit muutenkin aika rehdin olosta porukkaa.
<Lecimx> Nii juu ja tuo oli sentää kunnon rallia missä vielä ajettiin oikeesti henkensä riskillä
<Lecimx> En tunnista kuka lie on tuo tuossa alussa mutta harvinaisen rehellinen rallikuskiks kun ei syyttäny autoa kun sano suoraan että Ari on liian nopee hänelle.
<honkkis88> 7:43
<Tattee> pike's peak pätkä <3
<Pepper65> Group B monsters <3
Uusimmat Foorumin viestit