Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
<Paheksu>Näille informatiivisille opetus- jne. videoille voisi perustaa oman osion: Hyötylaatikko.
1
02.10.17 22:52
<gilette>OsQ92 Kyllähän se armeijankin vaihteeton munamankeli kulki, mutta kyllä vapaa-ajalla käytän mielummin 24 vaihteista mtb polkupyörää
-2
01.10.17 17:16
<OsQ92>Varmaan hinnan, yksinkertaisuuden ja luotettavuuden takia käytettiin 4-vaihteista laatikkoa. Ite ajelen 4-vaiheisessa automaatilla ja ihan hyvin kulkee kun on tarpeeksi tehoa.
0
01.10.17 02:27
<gilette>Miten vitussa jenkit käytti niin pitkään 3-4 vaihteisia automaattilootia? Kaverilla 02- vuoden Sebring ja siinäkin vain 4(!) vaihdetta. 89 vuoden Volvossakin oli automaattilootassa 5 vaihdetta, ja nykyään jopa v8 autoissa on se 8 vaihdetta ja kulutus laskee sen myötä kuin lehmän häntä.
<Maistelusopuli>1917 Se onkin todella suuri harmi, jos se ei ihan kestä 1000hp:n konetta...
4
30.09.17 15:12
<1917>Kyllä se Fullerin laatikko on paras. Nämä automaattiaskit on surullisen kuuluisia siitä asiasta, että eivät oikein tunnu kestävän noin 1000hp koneissa. Mitä nyt itse olen kuullut ja vääntöä niissä koneissa on, ihan oikeasti.
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Kommentit (7)
<Paheksu> Näille informatiivisille opetus- jne. videoille voisi perustaa oman osion: Hyötylaatikko.
<gilette> OsQ92 Kyllähän se armeijankin vaihteeton munamankeli kulki, mutta kyllä vapaa-ajalla käytän mielummin 24 vaihteista mtb polkupyörää
<OsQ92> Varmaan hinnan, yksinkertaisuuden ja luotettavuuden takia käytettiin 4-vaihteista laatikkoa. Ite ajelen 4-vaiheisessa automaatilla ja ihan hyvin kulkee kun on tarpeeksi tehoa.
<gilette> Miten vitussa jenkit käytti niin pitkään 3-4 vaihteisia automaattilootia? Kaverilla 02- vuoden Sebring ja siinäkin vain 4(!) vaihdetta. 89 vuoden Volvossakin oli automaattilootassa 5 vaihdetta, ja nykyään jopa v8 autoissa on se 8 vaihdetta ja kulutus laskee sen myötä kuin lehmän häntä.
<Munapersepaviaani> Jotenkin tyydyttävää katsottavaa tämmönen.
<Maistelusopuli> 1917 Se onkin todella suuri harmi, jos se ei ihan kestä 1000hp:n konetta...
<1917> Kyllä se Fullerin laatikko on paras. Nämä automaattiaskit on surullisen kuuluisia siitä asiasta, että eivät oikein tunnu kestävän noin 1000hp koneissa. Mitä nyt itse olen kuullut ja vääntöä niissä koneissa on, ihan oikeasti.
Uusimmat Foorumin viestit