Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
Vasemmalla vaihteen puolittaja, keskimmäinen peruskaavio ja oikealla aluevaihtaja joka tuplaa peruskaavion. Sama periaate kuin Eurooppalaisissa laitteissa vaikkakin aluetta ja puolittajaa kontrolloidaan napilla ja vivulla jotka on vaihdekepissä. Näin esim. Scaniassa kolmesta pykälästä saadaa 12 vaihdetta.
<Miksu77>juic3 Aijaa, ilmeisesti intin entinen ajokouluttaja tämän asian opetti, joten ei ollut varmaan tarpeeksi ammattilaisen neuvo :) Niin ja se oli entinen siksi että oli siirtynyt eläkkeelle iän takia.
0
30.01.18 18:13
<Helvetinperkele>Jos en muuta niin pilaan ainakin Henkka77 nimen ainiaaksi
<Miksu77>Roopekeisari Samaa mietin. Itse ajellut Scanian P420 säiliöllä mikä painoi 24 tonnia. Liikkellä lähtö pienen puolen kakkosella ja siitä vaihto kolmosella. Sen jälkeen iso puoli päälle ja sieltä ykkönen (eli nelonen) ja niin edelleen. Puolittajaa käytti jos tarvitsi. Kaikki oli samassa kepissä.
0
27.01.18 22:30
<naukuarvo>APV-81 tossa kertoikin tarkeimmat faktat. Tosin tuo lattiaa vasten tiputettu kuskinpenkki ja vaihdekeppiviidakko on sita aitoa latinomeininkia. Jenkki lannenhattuineen ja buutseineen valttamatta tuohon lahtis. Mutta on se kuitenkin KW W900 , ydinohjusiskun kestava kuorma-auto. nimim. Sisalta seurannut
1
27.01.18 13:24
<Saksoboy>tuota se teettää ku ajaa antikristuksen aikaisella tekniikalla ja sekoittaa tuninkia siihen.
0
27.01.18 13:03
<laavarotta>Eurooppalaisissa värkeissä nuo kolme keppiä on mahdutettu yhteen keppiin missä on yksi vipu ja yksi nappula...jenkeissä kaikki vaan pitää olla asteen verran hankalampaa...
1
25.01.18 06:37
<Roopekeisari>onko muka niin paljon painoa et pitää jokainen vaihde käydä läpi?
<APV-81>Vasemmalla vaihteen puolittaja, keskimmäinen peruskaavio ja oikealla aluevaihtaja joka tuplaa peruskaavion. Sama periaate kuin Eurooppalaisissa laitteissa vaikkakin aluetta ja puolittajaa kontrolloidaan napilla ja vivulla jotka on vaihdekepissä. Näin esim. Scaniassa kolmesta pykälästä saadaa 12 vaihdetta.
16
24.01.18 12:03
<Mehtäkonekuski>Miks jenkeissä pitää tehdä kaikki niin vaikeesti?
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2018-01-24 12:03:16
+1105
<Mehtäkonekuski>
Miks jenkeissä pitää tehdä kaikki niin vaikeesti?
Aika: 2018-01-24 12:23:23
+246
<APV-81>
Vasemmalla vaihteen puolittaja, keskimmäinen peruskaavio ja oikealla aluevaihtaja joka tuplaa peruskaavion. Sama periaate kuin Eurooppalaisissa laitteissa vaikkakin aluetta ja puolittajaa kontrolloidaan napilla ja vivulla jotka on vaihdekepissä. Näin esim. Scaniassa kolmesta pykälästä saadaa 12 vaihdetta.
Aika: 2018-01-24 13:35:26
+860
<Jappendappi>
Kyllä on pässi vehje saatu vielä pässimäksi noilla jatkokepeillä
Aika: 2018-01-24 15:05:45
+450
<Jantsa80-2>
ois tuohon nyt vielä vähän pitemmät kepit voinu laittaa
Kommentit (22)
<Miksu77> juic3 Aijaa, ilmeisesti intin entinen ajokouluttaja tämän asian opetti, joten ei ollut varmaan tarpeeksi ammattilaisen neuvo :) Niin ja se oli entinen siksi että oli siirtynyt eläkkeelle iän takia.
<Helvetinperkele> Jos en muuta niin pilaan ainakin Henkka77 nimen ainiaaksi
<MizoB> Korvia särkee toi vihellys
<Miksu77> Roopekeisari Samaa mietin. Itse ajellut Scanian P420 säiliöllä mikä painoi 24 tonnia. Liikkellä lähtö pienen puolen kakkosella ja siitä vaihto kolmosella. Sen jälkeen iso puoli päälle ja sieltä ykkönen (eli nelonen) ja niin edelleen. Puolittajaa käytti jos tarvitsi. Kaikki oli samassa kepissä.
<naukuarvo> APV-81 tossa kertoikin tarkeimmat faktat. Tosin tuo lattiaa vasten tiputettu kuskinpenkki ja vaihdekeppiviidakko on sita aitoa latinomeininkia. Jenkki lannenhattuineen ja buutseineen valttamatta tuohon lahtis. Mutta on se kuitenkin KW W900 , ydinohjusiskun kestava kuorma-auto. nimim. Sisalta seurannut
<Saksoboy> tuota se teettää ku ajaa antikristuksen aikaisella tekniikalla ja sekoittaa tuninkia siihen.
<laavarotta> Eurooppalaisissa värkeissä nuo kolme keppiä on mahdutettu yhteen keppiin missä on yksi vipu ja yksi nappula...jenkeissä kaikki vaan pitää olla asteen verran hankalampaa...
<Roopekeisari> onko muka niin paljon painoa et pitää jokainen vaihde käydä läpi?
<Jahu> Tein itse vaihdelaatikon ja säästin.
<jaap79> Voi vain kuvitella minkä riemun jenkkirahtari saakaan noiden vaihdekeppien runnomisesta countryn soidessa ja metamfetamiinin kutitellessa mieltä.
<^s1m0^> Fast and the furious vaihteet. 100 pykälää eteen ja taakse.
<peena> Sitä se tuuninki teettää.
<VeikkoVälikäsi> taitaa olla entinen/nykyinen apina-kiikku-kuski
<Jantsa80-2> ois tuohon nyt vielä vähän pitemmät kepit voinu laittaa
<Jappendappi> Kyllä on pässi vehje saatu vielä pässimäksi noilla jatkokepeillä
<ÄnÄ> tota vihellyksen määrää :) asiaa
<APV-81> Vasemmalla vaihteen puolittaja, keskimmäinen peruskaavio ja oikealla aluevaihtaja joka tuplaa peruskaavion. Sama periaate kuin Eurooppalaisissa laitteissa vaikkakin aluetta ja puolittajaa kontrolloidaan napilla ja vivulla jotka on vaihdekepissä. Näin esim. Scaniassa kolmesta pykälästä saadaa 12 vaihdetta.
<Mehtäkonekuski> Miks jenkeissä pitää tehdä kaikki niin vaikeesti?
Uusimmat Foorumin viestit