Tulevaisuuden pelifysiikkaa
toivottavasti.
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
toivottavasti.
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2013-07-01 19:06:12
+2063
<Jinor>
Siinä vaiheessa kun fysiikka mallintaa selluliittiläskin heilumisen, lopetan ultra high-asetusten käyttämisen.
Kommentit (34)
<Apinapallo> Ei se renderöinti varmaan ole ongelma vaan se että miten saat sen edes siihen pisteeseen että edes sata kolaria putkeen menisi ilman bugittamatta. Tuo on juuri sellainen asia jota voi testata ja twiikata ikuisesti edelleen löytäen ongelmia.
<vonge> Hah! Jaappanialaisia autoja :D
<quorthon> Meni jo! T:Richard Burns Rally
<ionic> Tollaha ei pääsis GTA:ssa korttelia pitemmälle yhellä autolla :D
<TB303> rigs of rods käyttää tätä, tosin se on enemmän proof of concept kun peli, tämä taitaa olla samalta tekijältä sama teknologia laitettuna cry engineen.
<rftg> niin carmageddon 2:ssa oli jo 90- luvulla mahtava vauriomallinnus.
<Calcifer-> onks toi se toyota mitä koitettii nii monesti tuhota? :D
<Whako> joo vielki fysiikois parantamisen varaa ylähäältä ko puttoo ni moar damagee pliis niiq
<kulak> vitut menee
<Rofloplex> noiden renderöintiin menee peruskoneella 20 tuntia per osuma, siis nykypäivänä. hienoa jos ne joskus renderöityy reaaliajassa
<Pussydoctor> GTA Vi: naiset ratissa
<Shekki> ps. haluaa tuon! Vähän helmee leikkiä autoil aidoil fysiikoil!
<Shekki> Tuntuu epärealiselta ku on tottunut tyylii GTA fysiikkaan. Mut tossa näkyy hyvin miten oikeasttikin tuo liikeenergian säilyminen ja siirtyminen. Ei ne autot niin vaan pysähdy.
<Tuntemätön> Menee liian realistiseksi. Gta:ssa tää olis aika perseestä
<Luukeksi> <simosihvonen> kokeilepa joskus Carmageddon 2:sta :)
<on_the_roof> Tulossa ulos tänä kesänä :) Tää video on ihan ikivanha, www.beamng.com sieltä uudempia. Eikä ole enää Cryenginellä pyörivä vaan Torque 3d:llä
<simosihvonen> Tro IMHO flatout 1ssä oli parhaasta päästä näkemäni kolarimallinnus, sekä GTA 4:ssa
<Saippua2> täähän on siis cryenginelle tehty "modi".
<Tro> Yksi asia missä ei kyllä ole vielä (tietääkseni) yksikään peli onnistunut kunnolla on kolarimallinnus.
<sipulikassi> Ei tosiaan tätä gta:han. Vitutti jo siinä gaytoniballadissa kun pisteet karisi törmätessä.
<tpn33> pitäs olla jatkuvasti pöllimässä autoja
<Kepee> tästä vähän uudempi video: www.youtube.com/watch?v=f1NZ2sUOoAk
<täplis> Onks tää nyt se Flatout4?
<Luukasa> Tää + gta v = 5/5
<Dralace> ne realistiset on joillekkin ehkä paskoja kun ne on liian vaikeita :)
<naali> Mutta miten tämä moottori taipuu pornoon?
<ttosaa> THIS IS REALITYYYY
<Toopala> Realismihan tuosta on kaukana mutta olishan se perkeleen kiva painaa esim GTA:ssa tuhatta ja sataa vastaantulevien kaistaa jos autojen variomallinnus olis tuota luokkaa.
<hammerfix> <Silakkaaa> pelaa armaa!
<umrej> Ei tule koska konsolit
<VeikkoVälikäsi> No eipä tuo realistista vielä ollut, ei lentänyt lasinpalat ja muutenkin liian siistiä ja pehmeää.
<Jinor> Siinä vaiheessa kun fysiikka mallintaa selluliittiläskin heilumisen, lopetan ultra high-asetusten käyttämisen.
<Silakkaaa> Yli realistiset pelit on paskoja.
Uusimmat Foorumin viestit