Thermiitillä leikkimistä.
Jätän tämän vain tähän.
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Jätän tämän vain tähän.
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2015-09-17 17:23:06
+694
<jes>
Tota vitusti Ruotsin rautateille jotta loppuu pakolaisjunien tulo
Aika: 2015-09-17 19:23:57
+618
<ziljoona>
EvilJukka ei vissiin ymmärtänyt koko videon ideaa? Sellaista puoliksi sulanutta terästä ei ole olemassa kuin teräksen sulamispisteessa. Pehmeämpää teräs voi olla alemmissakin lämpötiloissa jolloin se ei enää kannata alkuperäistä kuormaa, vaan vaikka puolet tai jms. Mutta videon idea oli se, että kaksoistornista valui SULAA terästä, ja sitä löytyi myös lammikoita romahduksen jälkeen, jotka olivat vielä hehkuvan kuumia viikon jälkeenkin.
Aika: 2015-09-18 01:02:09
+618
<ziljoona>
Darwinhuakbar: mitenkä tuo "Tuhovoima" liittyy metallin sulamiseen? Meinaatko, että alumiinipötkylän kineettisen energian muutos riittäisi sulattamaan teräspalkkeja? Toki jos muunnos on 100% ja kohdistuisi pienelle alueelle niin kenties. Mutta muuten tuollainen törmäys riittää vain lämmittämään palkkeja hieman. Nopeus on suurinpiirtein sama kuin luodilla ja ei luotikaan sula jos ampuu johonkin kovaan kohteeseen. Pirstoutuu kyllä, mutta se on ihan eri asia. Muuten kyllä ihan söötti idea, mutta ei papukaija merkkiä. Rakennukset oli muuten suunniteltu kestämään lentokoneen törmäys.
Aika: 2015-09-20 22:29:51
+4797
<Thaliquid>
Siis vieläkin ihmiset uskovat tähän "terroristit sen aiheutti" paskaan! Tarviiko oikeasti miettiä miksi maailma hajoaa!
Kommentit (32)
<T12J7M6> Tää videon kaveri ei oo kyllä naimisissa...
<Thaliquid> Siis vieläkin ihmiset uskovat tähän "terroristit sen aiheutti" paskaan! Tarviiko oikeasti miettiä miksi maailma hajoaa!
<Wuku> plus mikä käänsi ja poltti autoja melkein MAILIN päässä tapahtumapaikasta. paerit maassa oli ehjiä mut autoja löyty katollaan ja palaneina niin, että MOOTTORIT oli sulanu pois?
<Wuku> https://www.youtube.com/watch?v=ML8CJp9Ha14 tuossa on ihan kattomisen arvonen video jos joltain löytyy vähänkään keskittymiskykyä. tässä ei siis vatvota mitään teorioita vaan todisteita siitä mitä tapahtu.
<Wuku> 7 rakennusta siis tuhoutui sillon kun koneet oli osunu kahteen torniin.. toinen torni tuli alas 8.5 sekunnissa, mikä on nopeemmin kun vapaapudotus (n. 10sek)... directed energy weapon. ;)
<kaikkionmun> Jet fuel can't smelt steel beams
<FrankCastle> Ei jeesuksen perse. -.- Pitäkää vaan ne foliohattunne päässänne sitten. Jatkakaa sen väittämistä että WTC7 sortui "freefall" vauhdilla. Jatkakaa sen väittämistä että "virallinen selitys" väittää kerosiinin sulattavan terästä. Jos tekin vaan oppisitte käyttämään googlea niin voisitte jonakin päivänä taas avata silmänne. T: ex-foliohattu "911 was an inside job error 404 brain not found apina"
<PenZon> suunniteltu kestämään se.
<PenZon> mutta sillä on aika vähän mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Mitä taas tulee sihen että täällä väitetään lentokoneen rungon alumiinin liittyneen veden kanssa termiitiksi, on ainakin minun korvaani hurjempi salaliittoteoria kuin esimerkiksi se, että maapallo on ontto. En väitä tietäväni tämän 9/11 aihepiirin totuutta, mutta kehoitan suhtautumaan virallisiin tarinoihin pienellä epäilyksellä, niin tässä kuin muuallakin. Jos nyt sitten laskennallisesti olisikin mahdollista kaataa pilvenpiirtäjä lentokoneella (tai tuopillisella olutta), ei se ole uskottavaa. Etenkään kun kyseinen rakennus on
<PenZon> Sen sanon tähän itse sekaan, että vaikka laskennallisesti olisikin mahdollista että joissain tapauksissa 100% hyötysuhteella energiamäärät riittäisivät johonkin, tai että läsnä on teorissa oikeat alkuaineet jonain muina kemiallisina yhdisteinä että jotain tapahtusi, on se tosielämässä eri tarina. Maailma on lähtökohtaisesti kaoottinen, ja hyvin harva edes suunnattoman tarkkaan mietitty ja suunniteltu asia tapahtuu edes 50% tehokkuudella. Toki voin laskea että E=mc^2 mukaan parhaillani juomassani oluessa on fissioituna tarpeeksi energiaa siloittaa pieni valtio jos se muuttuu täysin energiaksi,
<syöpäläinen> Termiitti on pääasiassa palavaa alumiiniä josssa rautaoksidi toimii hapettimena. Tornissa oli palavaa termiittiä, ei toisin alkuperaisen ohjeen mukaan tehtyä. Kuten varmaan jo monet tietää, on lentokoneet tehty juuri tästä alumiinistä, jonka sulamispiste on huomattavasti pienempi kuin raudan. Alumiinin kuumuus saa osan sen päälle sammutusjärjestelmistä satavasta vedestä hajoamaan jolloin tarjolla on happea alumiinin palamiseen, sekä vielä lisäksi räjähdysherkkää vetyä.
<Kaiser> Jos lentokoneen koko massaksi arvioidaan 100 000 kg lopputuloksena olisi näillä veikkauksilla noin 3 tonnia sulaa terästä. Ja sitten toki kun teräksen rakenne alkaa pehmenemään yläkerrosten massa aiheuttaa lisästressiä alakerroksiin -> lisälämpöä. Ei se nyt kovinkaan mahdoton kombo tuntuisi olevan... anteeksi jos jonkun foliohattu repesi...
<Kaiser> ziljoona miten se "tuhovoima" ei liittyisi? Laskelin perjantain kunniaksi kuinka 500 km/h nopeudella liikkuvaa massaa tarvittaisiin muuttamaan 100 kg terästä nestemäiseen olomuotoon. Lisäoletuksena oli, että vain 1/3 liike-energiasta muuttuu törmäyksessä lämmöksi. Käytin teräkselle spesific heat arvoa 0.483kJ/(kg K) ja heat of fusion arvoa 260 kJ/kg ja lämpötilamuutos 300K -> 1800K. Teräksiä on toki eri laatuisia eli nuo lämpöarvot vain suuntaa-antavia (toki kertaluokka säilynee). Tulos: ~30 kg lentokonetta 500km/h nopeudella per 100 kg terästä riittää tuottamaan sulaa metallia.
<ziljoona> Darwinhuakbar: mitenkä tuo "Tuhovoima" liittyy metallin sulamiseen? Meinaatko, että alumiinipötkylän kineettisen energian muutos riittäisi sulattamaan teräspalkkeja? Toki jos muunnos on 100% ja kohdistuisi pienelle alueelle niin kenties. Mutta muuten tuollainen törmäys riittää vain lämmittämään palkkeja hieman. Nopeus on suurinpiirtein sama kuin luodilla ja ei luotikaan sula jos ampuu johonkin kovaan kohteeseen. Pirstoutuu kyllä, mutta se on ihan eri asia. Muuten kyllä ihan söötti idea, mutta ei papukaija merkkiä. Rakennukset oli muuten suunniteltu kestämään lentokoneen törmäys.
<Darwinhuakbar> Jotenkin tuntuu pahasti siltä että nää salaliittoteoriakiihkoilijat unohtaa kineettisen energian ihan tyystin. Siis eihän siinä voi olla minkäänlaista tuhovoimaa kun vähän päälle 136 tonnia painava lentokone osuu johonkin usean sadan kilometrin tuntinopeudella.
<Monni11> EvilJukka Raudan (teräksen) sulamispiste on yli 1500 °C. Niin iso lämpötila ettei pelkkä polttoaine ja lentokoneen rungon alumiini pysty sitä saavuttamaan. Kyllä palkit varmasti heikentyivät lämmöstä, mutta kuten videoista näit niin ikkunoista valui SULAA terästä.
<ziljoona> EvilJukka ei vissiin ymmärtänyt koko videon ideaa? Sellaista puoliksi sulanutta terästä ei ole olemassa kuin teräksen sulamispisteessa. Pehmeämpää teräs voi olla alemmissakin lämpötiloissa jolloin se ei enää kannata alkuperäistä kuormaa, vaan vaikka puolet tai jms. Mutta videon idea oli se, että kaksoistornista valui SULAA terästä, ja sitä löytyi myös lammikoita romahduksen jälkeen, jotka olivat vielä hehkuvan kuumia viikon jälkeenkin.
<FrankCastle> Hohhoijaa. Ei nää ihmiset vaan kykene oppimaan irti tosta "jet fuel can't melt steel beams" idiotismistaan... Täysin sulanut teräs ja puoliksi sulanut/pehmentynyt teräs ovat kaksi eri asiaa. "What those authors fail to note is that while steel melts at around 1,370°C (2500°F) it begins to lose its strength at a much lower temperature. The steel structure of the World Trade Center would not have to melt in order for the buildings to lose their structural integrity. Steel can be soft at 538°C (1,000°F) well below the burning temperature of jet fuel."
<SotilasSandels> *termiitti
<jes> Tota vitusti Ruotsin rautateille jotta loppuu pakolaisjunien tulo
<rypsipiirakka> onneksi on foliohattu taiteltua valmiiksi
Uusimmat Foorumin viestit