Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
Junttilandia. Jousen nopeus tulee vastaan n16-17t rpm. Esim superbikeissä on nokka myös nostoa varten, jolla pakotetaan venttiili kiinni. Formuloissa typpitäytteinen tyyny, joka on jousta nopeampi ja eliminoi jousen tärinän. Mutta, hieno media joka tapauksessa, pitääkö heti ruveta vittuilemaan?
14
Kommentit (15)
Kommentointi on vain Riemurasian kirjautuneille käyttäjille!
<Junttilandia>En minä vittuillut, sanoin vain ettei tuo toimi noilla kierroksilla noin. Toki poikkeiksia on, mutta tässä kohtaa voin väittää ettei tämä kyseinen tekniikka kestä moottorissa tuota 14k rpm. Mäntä tulee ja kopauttaa venttiilin kieroon.
Tämä olisi mielenkiintoinen video jos olisi kuvattu suurnopeuskameralla, niin nähtäisiin ettei jousi kerkeä nostaa venttiiliä nokan mukana ylös.
1 vaihteen ja 4 vaihteen välitys ero on noin 4. Vaihteella 4 kun kruisailet 3000 rpm niin kiskases mielenkiinnosta 1 vaihde s
<nordicgunpowder>Junttilandia. Jousen nopeus tulee vastaan n16-17t rpm. Esim superbikeissä on nokka myös nostoa varten, jolla pakotetaan venttiili kiinni. Formuloissa typpitäytteinen tyyny, joka on jousta nopeampi ja eliminoi jousen tärinän. Mutta, hieno media joka tapauksessa, pitääkö heti ruveta vittuilemaan?
14
10.10.13 20:23
<keke67>Miten vitun lailla noi voi toimii? Ei pieneen päähän ymmärrys tule.
-1
10.10.13 19:17
<Judast69>ladassa tuppas venttiilit tai kiilat hajoomaa aina kun saatii kiertämää sen 12,5 tonnia. ei kyllä ollu sillonkaa enää omat jouset tai kiilat... ei sillä että se ketään kiinnostaa
3
10.10.13 18:39
<WeThePeople>Junttilandia kyllä toimii. käyt youtuben puolella niin kuvauksessa lukee että This video shows an operational cutaway of a BMW S1000RR - a 193HP superbike - bumping against its 14,200RPM redline. ja kuten kommenteissa lukee, jouset on melkosen jäykkiä
<sammukka>kiitos videosta. olen kyllä nähny monesti animaatioita kyseisestä toiminnasta ja miettiny päässäni mitä moottorin sisällä tapahtuu kun on käynnissä, mutta nyt näien ensimmäisen kerran konkreettisesti poikkileitanun moottorin? kai ja siellä tapahtuvan käyttöprosessin. hirveästi en moottoreista tiedä mitään mutta kerrassaa hieno ja hyvä media 5/5.
2
10.10.13 15:22
<Junttilandia>Moottorissa kiinni tämä ei sitten toimi näin. Jousi ei ole tarpeeksi nopea näissä tapauksissa nostamaan venttiiliä ylös.
-8
10.10.13 15:18
<PenZon>Loppupeleissä ne on aika ihme materiaaleja mitä käytetään ihan tusinamoottoreissakin että ne kestää sellasia nopeuksia kuin kestää.
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2013-10-10 21:15:38
+907
<nordicgunpowder>
Junttilandia. Jousen nopeus tulee vastaan n16-17t rpm. Esim superbikeissä on nokka myös nostoa varten, jolla pakotetaan venttiili kiinni. Formuloissa typpitäytteinen tyyny, joka on jousta nopeampi ja eliminoi jousen tärinän. Mutta, hieno media joka tapauksessa, pitääkö heti ruveta vittuilemaan?
Kommentit (15)
<Daylightdies> Sormi tonne väliin
<Junttilandia> En minä vittuillut, sanoin vain ettei tuo toimi noilla kierroksilla noin. Toki poikkeiksia on, mutta tässä kohtaa voin väittää ettei tämä kyseinen tekniikka kestä moottorissa tuota 14k rpm. Mäntä tulee ja kopauttaa venttiilin kieroon. Tämä olisi mielenkiintoinen video jos olisi kuvattu suurnopeuskameralla, niin nähtäisiin ettei jousi kerkeä nostaa venttiiliä nokan mukana ylös. 1 vaihteen ja 4 vaihteen välitys ero on noin 4. Vaihteella 4 kun kruisailet 3000 rpm niin kiskases mielenkiinnosta 1 vaihde s
<Lone Wanderer> tytöt tapetaan se
<nordicgunpowder> Junttilandia. Jousen nopeus tulee vastaan n16-17t rpm. Esim superbikeissä on nokka myös nostoa varten, jolla pakotetaan venttiili kiinni. Formuloissa typpitäytteinen tyyny, joka on jousta nopeampi ja eliminoi jousen tärinän. Mutta, hieno media joka tapauksessa, pitääkö heti ruveta vittuilemaan?
<keke67> Miten vitun lailla noi voi toimii? Ei pieneen päähän ymmärrys tule.
<Judast69> ladassa tuppas venttiilit tai kiilat hajoomaa aina kun saatii kiertämää sen 12,5 tonnia. ei kyllä ollu sillonkaa enää omat jouset tai kiilat... ei sillä että se ketään kiinnostaa
<WeThePeople> Junttilandia kyllä toimii. käyt youtuben puolella niin kuvauksessa lukee että This video shows an operational cutaway of a BMW S1000RR - a 193HP superbike - bumping against its 14,200RPM redline. ja kuten kommenteissa lukee, jouset on melkosen jäykkiä
<geeäs> muna tuonne
<Tonny> Miksei jo joku päde!!!????
<sammukka> kiitos videosta. olen kyllä nähny monesti animaatioita kyseisestä toiminnasta ja miettiny päässäni mitä moottorin sisällä tapahtuu kun on käynnissä, mutta nyt näien ensimmäisen kerran konkreettisesti poikkileitanun moottorin? kai ja siellä tapahtuvan käyttöprosessin. hirveästi en moottoreista tiedä mitään mutta kerrassaa hieno ja hyvä media 5/5.
<Junttilandia> Moottorissa kiinni tämä ei sitten toimi näin. Jousi ei ole tarpeeksi nopea näissä tapauksissa nostamaan venttiiliä ylös.
<PenZon> Loppupeleissä ne on aika ihme materiaaleja mitä käytetään ihan tusinamoottoreissakin että ne kestää sellasia nopeuksia kuin kestää.
Uusimmat Foorumin viestit