Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
..Vaikka se fiijatti onkin, niin autohan on toiminut niinkuin pitää kolaritilanteessa, eli käyttää auton etuosaa hyödyksi ja maksimaalisoida törmäyksen vaimentaminen.
https://www.youtube.com/watch?v=Efamvs2oBoY
Linkissä esimerkki keulan käyttäytymisestä kolaritilanteessa ja muutenkin mielenkiinoista materiaalia Euro NCAP:in sivuilta..
9
Kommentit (13)
Kommentointi on vain Riemurasian kirjautuneille käyttäjille!
<PenZon>Joo, auton kolariturvallisuushan perustuu siihen että törmäysenergia kuluu siihen että auto menee kasaan. Tai jos puhutaan vanhoista ruotsalaisautoista niin siihen että se toinen auto menee kasaan.
0
29.04.16 15:40
<anapoi>Muistan joskus, kun vanhempieni nissan almeran perseeseen joku latas ohitustilanteessa ford ka:lla ni kävi päinvastoin. KA:n kuljettaja ajoi kulhonsa tilanteesta pois, mutta almera lyheni takakopan verran ja meni lunastukseen.
<Hengetön>Luukasa Jep... Kaveri oli mukana autollaan kolarissa, kun joku nainen ajo kolmion takaa eteen. Kaverin E39 BMW meni 45kilsan vauhista samanlaiseen kuntoon, kun tuo Fiat
0
28.04.16 19:50
<Varathar>..Vaikka se fiijatti onkin, niin autohan on toiminut niinkuin pitää kolaritilanteessa, eli käyttää auton etuosaa hyödyksi ja maksimaalisoida törmäyksen vaimentaminen.
https://www.youtube.com/watch?v=Efamvs2oBoY
Linkissä esimerkki keulan käyttäytymisestä kolaritilanteessa ja muutenkin mielenkiinoista materiaalia Euro NCAP:in sivuilta..
9
28.04.16 19:13
<Mastersaimon>andersonin pitää mennä optikolle ja opetella autologot uudestaan.
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-04-28 18:19:24
+4461
<Luukasa>
Autothan nimenomaan suunnitellaan menemään kasaan nokasta kolarin sattuessa, jotta ei se impakti olisi niin raju.
Aika: 2016-04-28 18:49:59
+13340
<blugggg>
anderson Millä perusteella Fiiatti on riisipurkki?
Aika: 2016-04-28 19:50:02
+1105
<Varathar>
..Vaikka se fiijatti onkin, niin autohan on toiminut niinkuin pitää kolaritilanteessa, eli käyttää auton etuosaa hyödyksi ja maksimaalisoida törmäyksen vaimentaminen. https://www.youtube.com/watch?v=Efamvs2oBoY Linkissä esimerkki keulan käyttäytymisestä kolaritilanteessa ja muutenkin mielenkiinoista materiaalia Euro NCAP:in sivuilta..
Kommentit (13)
<PenZon> Joo, auton kolariturvallisuushan perustuu siihen että törmäysenergia kuluu siihen että auto menee kasaan. Tai jos puhutaan vanhoista ruotsalaisautoista niin siihen että se toinen auto menee kasaan.
<anapoi> Muistan joskus, kun vanhempieni nissan almeran perseeseen joku latas ohitustilanteessa ford ka:lla ni kävi päinvastoin. KA:n kuljettaja ajoi kulhonsa tilanteesta pois, mutta almera lyheni takakopan verran ja meni lunastukseen.
<TinQQ> Törmännyt ilmanvastukseen
<Kheldaur> Mihinköhän tuo keltainen auto on törmännyt?
<^s1m0^> Fiiatti menny ihan paskaksi.
<Hengetön> Luukasa Jep... Kaveri oli mukana autollaan kolarissa, kun joku nainen ajo kolmion takaa eteen. Kaverin E39 BMW meni 45kilsan vauhista samanlaiseen kuntoon, kun tuo Fiat
<Varathar> ..Vaikka se fiijatti onkin, niin autohan on toiminut niinkuin pitää kolaritilanteessa, eli käyttää auton etuosaa hyödyksi ja maksimaalisoida törmäyksen vaimentaminen. https://www.youtube.com/watch?v=Efamvs2oBoY Linkissä esimerkki keulan käyttäytymisestä kolaritilanteessa ja muutenkin mielenkiinoista materiaalia Euro NCAP:in sivuilta..
<Mastersaimon> andersonin pitää mennä optikolle ja opetella autologot uudestaan.
<blugggg> anderson Millä perusteella Fiiatti on riisipurkki?
<Luukasa> Autothan nimenomaan suunnitellaan menemään kasaan nokasta kolarin sattuessa, jotta ei se impakti olisi niin raju.
<Whako> voi hiivatin fiijatti
<anderson> No ylläri. Pohjoismaisen insinöörityön huippunäyte vs riisipurkki
Uusimmat Foorumin viestit