Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
Kyllähän se nyt pikkusen mieltä helpottaa jos koko lentohenkilökunta osaa laskeutua koneella edes periaatteessa, verraten siihen että, kapteenin kuoltua loppu porukka osaa mennä nokka edellä maahan.
<molokkirapu>Saattas olla lyhkäset kynnet kätevämmät tuossa hommassa.
0
08.01.16 10:45
<Tonny>jepjep666 Katsomatta linkkiäsi uskallan sanoa että autopilotilla ei tulla hallitusti alas kiitotielle. Autopilotin minimi vs (vertical speed) on 100 ft/min ja approach/autoland ei oikaise konetta ennen kosketusta. Saatikaan jarruta moottoreilla eikä renkailla. Aika rytinällä tullaan.
0
07.01.16 22:31
<groaar>Hienoa, että Venäjällä on näin korkea taso.
<jepjep666>TumoralCoffee Ei pidä paikkansa. Lentokoneet pystyvät laskeutumaan täysin autopilotilla (ei tosin kaikille lentokentille). Vaatii kuitenkin osaamista käyttää sitä autopilottia ja syöttää kompuutteriin lähestymisreitit, nopeudet yms. Nousut aina manuaalilla. https://www.youtube.com/watch?v=1TbLaYbGtwo
1
06.01.16 00:40
<lucaz>Luottaisin saavani Nadjalta peppua ja kossun tuplana ennemmin kuin pehmeän laskun.
7
06.01.16 00:11
<solttu>Scutrusmutrucs 5sek alussa, kelaa lopppuun OHO onnistu ja seuraavaan videoon
0
05.01.16 23:49
<jullijuu>Ah, vjanha kjunnon Sirppi- ja Vasara airlines.
<Ilkio>Kyllähän se nyt pikkusen mieltä helpottaa jos koko lentohenkilökunta osaa laskeutua koneella edes periaatteessa, verraten siihen että, kapteenin kuoltua loppu porukka osaa mennä nokka edellä maahan.
16
05.01.16 20:06
<Zyrppa>vertaa lentäjän ja lentoemon palkkoja ja sit miettii et lentoemojen pitää osata samat asiat ku lentäjien? ei mee rusinat tasan
1
05.01.16 19:06
<Tortzka>@liitu, en jaksanut kokonaan katsoa mutta autopilotille ainakin tuossa yhdessä kohtaa syöttivät kiitoradan tietoja
<Pikipää>liitu, Autopilotti kyllä ohjaa matkan ajan ja linjaa koneenkin lähestymistutkan avulla, mutta ei se kuitenkaan saa laskeuduttua. Lentäjien on noustava ja laskeuduttava koneella.
-1
05.01.16 17:16
<house83>Kumma ku ei huutanu radioon "cyka blyat na hui noob GOOOOOOO!! I go afk you noob"
0
05.01.16 17:06
<ahonenj>Hyi helvetti, tää video nosti vanhat lentokuumotukset pinnalle. Jos haluatte helpon lennon, älkää ainakaan lentäkö Aeroflotilla. En tee samaa virhettä enää, mielummin maksan kalliimmasta Finnairin lennosta.
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-01-05 10:33:29
+11007
<Nauraja>
kun aeroflotin pilotti ja perämiehet on sammunu niin lentoemäntä hyppää puikkoihin
Aika: 2016-01-05 13:09:23
+22420
<liitu>
Ennemmin autopilotti kun lentoemo. Koneeseen luottaminen helpompaa.
Aika: 2016-01-05 21:09:34
+4286
<Ilkio>
Kyllähän se nyt pikkusen mieltä helpottaa jos koko lentohenkilökunta osaa laskeutua koneella edes periaatteessa, verraten siihen että, kapteenin kuoltua loppu porukka osaa mennä nokka edellä maahan.
Aika: 2016-01-06 00:40:29
+7766
<lucaz>
Luottaisin saavani Nadjalta peppua ja kossun tuplana ennemmin kuin pehmeän laskun.
Kommentit (24)
<molokkirapu> Saattas olla lyhkäset kynnet kätevämmät tuossa hommassa.
<Tonny> jepjep666 Katsomatta linkkiäsi uskallan sanoa että autopilotilla ei tulla hallitusti alas kiitotielle. Autopilotin minimi vs (vertical speed) on 100 ft/min ja approach/autoland ei oikaise konetta ennen kosketusta. Saatikaan jarruta moottoreilla eikä renkailla. Aika rytinällä tullaan.
<groaar> Hienoa, että Venäjällä on näin korkea taso.
<juippi10> Tuttu ja tiukka ote kepistä
<jepjep666> TumoralCoffee Ei pidä paikkansa. Lentokoneet pystyvät laskeutumaan täysin autopilotilla (ei tosin kaikille lentokentille). Vaatii kuitenkin osaamista käyttää sitä autopilottia ja syöttää kompuutteriin lähestymisreitit, nopeudet yms. Nousut aina manuaalilla. https://www.youtube.com/watch?v=1TbLaYbGtwo
<lucaz> Luottaisin saavani Nadjalta peppua ja kossun tuplana ennemmin kuin pehmeän laskun.
<solttu> Scutrusmutrucs 5sek alussa, kelaa lopppuun OHO onnistu ja seuraavaan videoon
<jullijuu> Ah, vjanha kjunnon Sirppi- ja Vasara airlines.
<Dink30000000> "saidstiki" hihi..
<Ilkio> Kyllähän se nyt pikkusen mieltä helpottaa jos koko lentohenkilökunta osaa laskeutua koneella edes periaatteessa, verraten siihen että, kapteenin kuoltua loppu porukka osaa mennä nokka edellä maahan.
<Zyrppa> vertaa lentäjän ja lentoemon palkkoja ja sit miettii et lentoemojen pitää osata samat asiat ku lentäjien? ei mee rusinat tasan
<Tortzka> @liitu, en jaksanut kokonaan katsoa mutta autopilotille ainakin tuossa yhdessä kohtaa syöttivät kiitoradan tietoja
<blebaltto> suojapussit kuulokkeide päällä..
<Pikipää> liitu, Autopilotti kyllä ohjaa matkan ajan ja linjaa koneenkin lähestymistutkan avulla, mutta ei se kuitenkaan saa laskeuduttua. Lentäjien on noustava ja laskeuduttava koneella.
<house83> Kumma ku ei huutanu radioon "cyka blyat na hui noob GOOOOOOO!! I go afk you noob"
<ahonenj> Hyi helvetti, tää video nosti vanhat lentokuumotukset pinnalle. Jos haluatte helpon lennon, älkää ainakaan lentäkö Aeroflotilla. En tee samaa virhettä enää, mielummin maksan kalliimmasta Finnairin lennosta.
<Irhvin 93> Vois tuommonen lentoemo liidellä minunki kainaloon
<Jellona22> Nauraja jos ovea ei oo laitettu sisältä lukkoon.
<liitu> Ennemmin autopilotti kun lentoemo. Koneeseen luottaminen helpompaa.
<Kapa53> myytinmurtajat did it
<karju> Halpalentoyhtiöiden tulevaisuus, yks ihminen neuvoo ja matkustajat lentää.
<Nauraja> kun aeroflotin pilotti ja perämiehet on sammunu niin lentoemäntä hyppää puikkoihin
Uusimmat Foorumin viestit