Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
Lopultahan tuossa tapahtuu aivan sama, ku kaasuttimessa, mutta vain letkun välityksellä. Kaasuttimessa saadaan kanssa seokset paremmin hallittua. Alussa oli kyllä vähän skeptinen olo tosta ideasta, mutta kun ajatteli niin ei se lopulta aivan niin utopistinen ajatus ole. Utopistinen ajatus on, että tuolla saataisiin jotenkin alennettua kulutusta huomattavasti. Moottotrin hyötysuhde on tietyllä kierrosluvulla noilla seteillä vakio ja tehoa tarvitaan saman verran. Ei sitä tehoa saada muusta kuin polttoaineesta.
7
Kommentit (8)
Kommentointi on vain Riemurasian kirjautuneille käyttäjille!
<deadliestcatch>Faija oli vanhempi panostaja ja sanoi joskus että puoli litraa bensaa oikein käytettynä vastaa noin viittä kiloa dynamiittia(tms räjähde). Se oli vissiin niin, että bensa piti saada kaasumaiseen muotoon, sekoittaa hapen/ilman kanssa ja paineistaa oikealla tavalla ja sitten kipinää sekaan.
0
15.10.17 06:31
<punamuna>Luulikohan tuo ukko että se polttoaine palaa nestemäisenä siellä sylinterissä.
0
14.10.17 08:49
<__-AxU-__>sehän käy kuin riemurasia kun parhaat käyttäjät häädettiin pois totalitarismisesta rasiasta jossa ei sdaa puhua siitä.
0
13.10.17 11:46
<Calcifer->Lamuzuicca Käytännössä nämä kaikki ihme väkerrykset ovat ihmisten tekosia jotka eivät tiedä miten kokonaisuus toimii.
1
12.10.17 17:28
<Lamuzuicca>Lopultahan tuossa tapahtuu aivan sama, ku kaasuttimessa, mutta vain letkun välityksellä. Kaasuttimessa saadaan kanssa seokset paremmin hallittua. Alussa oli kyllä vähän skeptinen olo tosta ideasta, mutta kun ajatteli niin ei se lopulta aivan niin utopistinen ajatus ole. Utopistinen ajatus on, että tuolla saataisiin jotenkin alennettua kulutusta huomattavasti. Moottotrin hyötysuhde on tietyllä kierrosluvulla noilla seteillä vakio ja tehoa tarvitaan saman verran. Ei sitä tehoa saada muusta kuin polttoaineesta.
7
12.10.17 12:07
<OoC>Ööö... Eikös tohon nyt tavallaan jää kaikki paska tohon litkuun joka sillä jäi käyttämättä? Ja mahdolliset ilmassa oleva pöly ja kosteus? Ja polttoainetaloudellisuus on vaikea todeta kun ei ole kierrosluku tiedossa. Ja kyllähän polttomoottorin saa käsittääkseni käymään millä tahansa polttoaineella, jonka syttymispiste on riittävän herkkä. Ja siis... polttokammioonhan joka tapauksessa ruiskutetaan polttoaineen ja ilman seosta, eli kaasua? Mielenkiintoinen pätkä silti.
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2017-10-12 17:28:15
+479
<Lamuzuicca>
Lopultahan tuossa tapahtuu aivan sama, ku kaasuttimessa, mutta vain letkun välityksellä. Kaasuttimessa saadaan kanssa seokset paremmin hallittua. Alussa oli kyllä vähän skeptinen olo tosta ideasta, mutta kun ajatteli niin ei se lopulta aivan niin utopistinen ajatus ole. Utopistinen ajatus on, että tuolla saataisiin jotenkin alennettua kulutusta huomattavasti. Moottotrin hyötysuhde on tietyllä kierrosluvulla noilla seteillä vakio ja tehoa tarvitaan saman verran. Ei sitä tehoa saada muusta kuin polttoaineesta.
Kommentit (8)
<deadliestcatch> Faija oli vanhempi panostaja ja sanoi joskus että puoli litraa bensaa oikein käytettynä vastaa noin viittä kiloa dynamiittia(tms räjähde). Se oli vissiin niin, että bensa piti saada kaasumaiseen muotoon, sekoittaa hapen/ilman kanssa ja paineistaa oikealla tavalla ja sitten kipinää sekaan.
<punamuna> Luulikohan tuo ukko että se polttoaine palaa nestemäisenä siellä sylinterissä.
<__-AxU-__> sehän käy kuin riemurasia kun parhaat käyttäjät häädettiin pois totalitarismisesta rasiasta jossa ei sdaa puhua siitä.
<Calcifer-> Lamuzuicca Käytännössä nämä kaikki ihme väkerrykset ovat ihmisten tekosia jotka eivät tiedä miten kokonaisuus toimii.
<Lamuzuicca> Lopultahan tuossa tapahtuu aivan sama, ku kaasuttimessa, mutta vain letkun välityksellä. Kaasuttimessa saadaan kanssa seokset paremmin hallittua. Alussa oli kyllä vähän skeptinen olo tosta ideasta, mutta kun ajatteli niin ei se lopulta aivan niin utopistinen ajatus ole. Utopistinen ajatus on, että tuolla saataisiin jotenkin alennettua kulutusta huomattavasti. Moottotrin hyötysuhde on tietyllä kierrosluvulla noilla seteillä vakio ja tehoa tarvitaan saman verran. Ei sitä tehoa saada muusta kuin polttoaineesta.
<OoC> Ööö... Eikös tohon nyt tavallaan jää kaikki paska tohon litkuun joka sillä jäi käyttämättä? Ja mahdolliset ilmassa oleva pöly ja kosteus? Ja polttoainetaloudellisuus on vaikea todeta kun ei ole kierrosluku tiedossa. Ja kyllähän polttomoottorin saa käsittääkseni käymään millä tahansa polttoaineella, jonka syttymispiste on riittävän herkkä. Ja siis... polttokammioonhan joka tapauksessa ruiskutetaan polttoaineen ja ilman seosta, eli kaasua? Mielenkiintoinen pätkä silti.
Uusimmat Foorumin viestit