Half-Life in 20:41 60 FPS
Kyseessä on segmentoitu speedrun. Tuollainen antaa infoa asiasta http://speedrunwiki.com/Segmented_run
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Kyseessä on segmentoitu speedrun. Tuollainen antaa infoa asiasta http://speedrunwiki.com/Segmented_run
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2015-11-27 14:39:13
+1004
<lokkeja kaikkialla>
Hiiren heilutushan on / oli Quake moottorien aikaan ihan osa tuota Strafe jumpingia mitä tässä käytetään.
Aika: 2015-11-27 20:00:33
+4783
<Wuku>
Tulipas mukavan nostalginen fiilis. Half-life nyt ja aina 5/5!
Aika: 2015-11-27 10:35:39
+19183
<Mandula>
Melkein paremmat grafiikat pelaamisen kannalta ku nykysissä extrarealistisissa peleissä joissa on nii helvetisti aistipommitusta että siinä menee ihan tukkoon. Tai sit oon vaan jo liian vanha uusiin peleihin..
Aika: 2015-11-27 17:09:59
+791
<Gnomison>
Jumalauta että osaa pojat bhopata! Melko varmasti joissakin käytetty scriptejä mutta silti ihan helvetin hienoa :d
Aika: 2015-11-28 10:22:49
+13091
<Jääkaappihomo>
RaDeon Hienoa vähättelyä. Ikään ku jokasessa speedrunissa ei tarvis tietää pelin toiminta ja bugit. En lähtis aliarvioimaan tuota suoritusta yhtään, ei se todellakaan oo helppoa.
Kommentit (26)
<Harza2> Tuntuu ku näitä kattoo että näitä ei pelaa edes ihminen.. Miten voi muistaa ja tietää jokasen yksityiskohdan nuon hyvin?
<RaDeon> Taittelija Missään nimessä kommentti ei ole tarkoitettu vähättelyksi, arvostan ihmisiä jotka jaksavat käyttää aikaa näiden speedrunien tekoon!
<Kiljutron> Ei varmaan onnistunut ekalla yrityksellä
<Temehi> Korkealta kestää tippua kunhan tietää mihin laskeutuu. Half-lifessä on paljon modeleista lähteviä näkymättömiä "kulmia" joihin osuessa vauhti pysähtyy mutta ei tule damagea.
<j2-> https://www.youtube.com/watch?v=H5vDWsshV08
<subaruduke> @Kbz niin ja korkealta tiputtautuminen ei myöskään satu? kyllä tuo on modattu. tarkoituksena on vain päästä pisteestä a pisteeseen b menemättä seinien läpi, kaikki muu on sallittua.
<Kbz> @subaruduke kyllä orkkis halflifessa pääsee noin lujaa ilman skriptejä. jos osaat bhoppaa tuo ei ole ongelma
<subaruduke> @lokkeja kaikkialla tota ei pelkästään pelata hiireä heiluttemalla vaan peli tiedostoja on modattu joka mahdollistaa epärealistisen pitkät hypyt ja nopeuden sun muuta kusetusta
<Jääkaappihomo> RaDeon Hienoa vähättelyä. Ikään ku jokasessa speedrunissa ei tarvis tietää pelin toiminta ja bugit. En lähtis aliarvioimaan tuota suoritusta yhtään, ei se todellakaan oo helppoa.
<samil696> impulse 101
<Oogezor> jokunen vuosi pyöritelty tätäkin segmentti runia. scriptit bhoppiin ja menoks.
<Wuku> Tulipas mukavan nostalginen fiilis. Half-life nyt ja aina 5/5!
<höylä75> Interesting... NOOOOT
<Senssi> Koitin joskus tälläsen pätkän avulla virkistää muistia ja pelata kyseisen pelin itsekkin läpi, neljän tunnin pelauksen jälkeen vitutti kun olin videolla päässyt 7minuuttia etiäppäi.
<Gnomison> Jumalauta että osaa pojat bhopata! Melko varmasti joissakin käytetty scriptejä mutta silti ihan helvetin hienoa :d
<RaDeon> Eipä tossa tarvi ku tietää pelin toiminta ja bugit, esim yhden oven saa bugittaan niin että se antaa hahmolle lisää energiaa tuon noin 5000. Laatikoissa on on bugi jolla ne boostaavat vauhtia. Bunnyhoppingia loput..
<lokkeja kaikkialla> Hiiren heilutushan on / oli Quake moottorien aikaan ihan osa tuota Strafe jumpingia mitä tässä käytetään.
<alpatziino> Ja minkähän takia tuota hiirtä pitää heiluttaa jokaisen hypyn aikana? Joku "salainen" kikka vai vaan keino millä saa homman näyttämään vauhdikkaammalta?
<DJSeba> Johan pomppas!
<smaiski> jaska92 Käytetty hyväksi bugeja, ja yli 300.000 savea.
<jaska92> Ja miten loppuvastus kuolee 20 konkkarin laukaukseen?
<jaska92> Haiskahtaa vähän fiilunki. Miten se hyppii pelissä isoja pätkiä yli runkkaamalla laatikkoa nurkassa? Miten se ei ota vahinkoa kun tippuu korkealta. Miten se sai 4500hp? Ja miten se nykii yhtäkkiä hirveitä syöksyjä eteenpäin ilman kranaatteja tai muita räjähteitä? Miten nuo miinat ei räjähdä kun se menee ohi?
<Mandula> Melkein paremmat grafiikat pelaamisen kannalta ku nykysissä extrarealistisissa peleissä joissa on nii helvetisti aistipommitusta että siinä menee ihan tukkoon. Tai sit oon vaan jo liian vanha uusiin peleihin..
Uusimmat Foorumin viestit