Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
<Kimmopar>Plymouth +5, ajalta jolloin autot olivat vielä rautaa.
0
24.11.13 17:14
<crescon>Joku nyky voortti tuohon testiin ni purkautuis osiin varmaan ekassa loikassa. :D
1
24.11.13 12:49
<PenZon>shoon, joo, etenkin jos noita nykyvermeitä lähtee ajatuksen kanssa purkamaan ni löytää selviä tarkoituksella tehtyjä heikkoja lenkkejä. Yks hyvä ja tosi yleinen esimerkki on muoviset imusarjat. Muovi haurastuu ajan kanssa ja kun se jostain lohkeaa niin se olis aikalailla pakko vaihtaa. Varaosinahan uutta ei tietenkään ole, joten jos haluaa pitää vanhan autonsa niin pitää joko tehdä tai teetättää uusi ite.
2
24.11.13 12:26
<shoon>PenZon: Olet teknisesti ottaen oikeassa, sillä autoille todellakin on määritelty maksimi-ikä, jonka jälkeen sen käytännössä kuuluukin hajota. Tapa rantautui Japanista, josta on seurauksena mm. Toyotan maine, koska ei niiden ollut tarkoituskaan kestää kuin 10 vuotta. Siinä sitä oli Volvon ikuisuuskoneisiin tottunut korpikansa ihmeissään. :)
2
24.11.13 04:29
<Henupanu>Mahtavia videokameroita tuohon aikaan! Yli 60 fps johon edes juutuupeli ei edes pysty tänäpäivänä :)
<PenZon>Tuolloin autot oikeasti rakennettiin kestämään. Ihan kuin nykyään autot oikeasti rakennetaan hajoamaan että niitä saadaan myytyä uusia. Ei se nykyään olis temppu eikä mikään rakentaa autoa joka kestää kaiken paitsi kolarin.
4
23.11.13 19:33
<tantzu>Tojotat rakkennetaan nykyään niin että metallilevylle ruiskutetaan maalia ja kuivumisen jälkeen otetaan se metallilevy pois. t: seppo
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2013-11-23 18:41:19
+22507
<hpkl>
Pitäähän sen auton kestää pankkiryöstön
Kommentit (19)
<Kimmopar> Plymouth +5, ajalta jolloin autot olivat vielä rautaa.
<crescon> Joku nyky voortti tuohon testiin ni purkautuis osiin varmaan ekassa loikassa. :D
<PenZon> shoon, joo, etenkin jos noita nykyvermeitä lähtee ajatuksen kanssa purkamaan ni löytää selviä tarkoituksella tehtyjä heikkoja lenkkejä. Yks hyvä ja tosi yleinen esimerkki on muoviset imusarjat. Muovi haurastuu ajan kanssa ja kun se jostain lohkeaa niin se olis aikalailla pakko vaihtaa. Varaosinahan uutta ei tietenkään ole, joten jos haluaa pitää vanhan autonsa niin pitää joko tehdä tai teetättää uusi ite.
<shoon> PenZon: Olet teknisesti ottaen oikeassa, sillä autoille todellakin on määritelty maksimi-ikä, jonka jälkeen sen käytännössä kuuluukin hajota. Tapa rantautui Japanista, josta on seurauksena mm. Toyotan maine, koska ei niiden ollut tarkoituskaan kestää kuin 10 vuotta. Siinä sitä oli Volvon ikuisuuskoneisiin tottunut korpikansa ihmeissään. :)
<Henupanu> Mahtavia videokameroita tuohon aikaan! Yli 60 fps johon edes juutuupeli ei edes pysty tänäpäivänä :)
<Nauraja> joo
<Kipux> Nykyautoissa panostetaan enemmän matkustajien turvallisuuteen ja pienempään polttoaineen kulutukseen. Kaikella on hintansa.
<SPR000X> Shut up and take my money!
<PenZon> Tuolloin autot oikeasti rakennettiin kestämään. Ihan kuin nykyään autot oikeasti rakennetaan hajoamaan että niitä saadaan myytyä uusia. Ei se nykyään olis temppu eikä mikään rakentaa autoa joka kestää kaiken paitsi kolarin.
<tantzu> Tojotat rakkennetaan nykyään niin että metallilevylle ruiskutetaan maalia ja kuivumisen jälkeen otetaan se metallilevy pois. t: seppo
<hpkl> Pitäähän sen auton kestää pankkiryöstön
Uusimmat Foorumin viestit