Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
Ekasta pätkästä jäin miettimään: 1. Tesla varmaan tunnistaa, että edessä on tilaa monne kiihdyttää pakoon takana tulevaa autoa.2. Mikä on Teslan kuskin reaktio kun auto lähtee kiihdyttämään: Jarrut pohjaan (jos auto sallii edes jarruttaa) vai antaa tehdä omiansa? Joku joka tietää näistä niin voisiko kommentoida kun kiinnostaa :)
<hoest>Narego Todennäköisesti Teslan telemetriatiedoilla korjausliike onnistuu paremmin kuin ihmiseltä. Meillähän on ollut luistonesto ja ajonvakautus ominaisuutena autoissa jo kaksikymmentä vuotta ja yli. Kyseessä on yksi kehittyneimmistä puoliautonomisista autoista ikinä, itse enemmän kuin luottaisin sen väistöliikkeisiin.
<einherjari>Tämähän näppärää. Sitten kun Tesloja on tarpeeksi liikenteessä, niin voi itse perseillä normaalilla autolla miten tykkää. Elektrovempeleet kyllä väistää tahtomattaankin.
2
11.06.17 17:59
<Junttilandia>Muslu Auto on suunniteltu niin että se suojelee kaikin keinoin matkustajia ensisijaisesti. Tuo pitäisi päästä testaamaan että miten ja mitä kaikkea automatiikka antaa periksi, ilmeisesti kun auto ohjaa jonnekin niin voimakkaasti kääntämällä se menee haluttuun suuntaan.
0
11.06.17 00:17
<Smulgero>Pieni parannus voisi olla autopilotin pysytellä pois viereisen auton kuoleesta kulmasta.
1
10.06.17 21:10
<labani>JaFFamus suomalaisille töötin painaminen on mielenosoitustööttäys, josta pitää vetää herneet nenään vaikka olisikin väärässä. Muualla se on merkinantolaite, jolla annetaan äänimerkki, että olen täällä/ tulen täältä/ mene edestä/ ole varuillasi.
<1917>Kyllä se siitä...:D Ei tarvita teslaa eikä mitään muutakaan avustumia kuljettajille joita päivittäin näkee liikenteessä. Niille riittä pelkästään jonkinsortin kännykkä käteen ja sen jälkeen ne kuskit kuvittelee auton liikkuvan ajatuksen voimalla, tosin se ajatus on 99 prosenttisesti siinä kännykässä.
0
10.06.17 14:04
<kdcob>Ei tästä ois mitään hyötyä Venäjällä ainakaan.
0
10.06.17 03:21
<Rodimus>Ei kannata hommata Teslaa, Zombit kun valloittaa maailman niin ei pysty ajamaan päältä.
-2
10.06.17 01:26
<Moe Szyslak>Narego, eiköhän Teslassa ole ihan asialliset sutimisen estot ja ajovakauden hallintajärjestelmät, jotka pitää homman silloin hanskassa.
1
10.06.17 00:50
<Raastaja>MusluKymmenen vuoden sisään ajaminen tulisi ulkoistaa autoille. Ihan meidän ihmisten turvallisuuden vuoksi.
0
09.06.17 20:56
<Narego>Mitenköhän tämä osaa auttaa jos ulkona on hieman liukkaampaa? Tuollaisella todella nopealla korjausliikkeellä lähtee nopsaa lapasesta. Ei sillä vaikuttaa hyvältä peliltä
<joneboy>Muslu ensimmäisessä klipissä kuski vain huomasi takaa tulevan ja löi kaasun pohjaan, tesla ei itse kiihdyttänyt.
1
09.06.17 12:27
<JaFFamus>Onkohan toi mielenosoitustööttikin ohjelmoitu mukaan...
34
09.06.17 12:24
<jossainpain>Kunhan kehittyy edelleen, niin auto ajelee ylinopeutta tahallaan ja penkkejä siirtämällä heivaa nukkuvan kuskin takaisin paikalleen kun poliisi pysäyttää...
1
09.06.17 09:53
<Muslu>Ekasta pätkästä jäin miettimään: 1. Tesla varmaan tunnistaa, että edessä on tilaa monne kiihdyttää pakoon takana tulevaa autoa.2. Mikä on Teslan kuskin reaktio kun auto lähtee kiihdyttämään: Jarrut pohjaan (jos auto sallii edes jarruttaa) vai antaa tehdä omiansa? Joku joka tietää näistä niin voisiko kommentoida kun kiinnostaa :)
19
09.06.17 09:36
<Glockster>Sitten vielä tekniikka tunnistamaan poliisiautot ja kamerat kun itse ajat ylinopeutta
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2017-06-09 12:27:59
+832
<JaFFamus>
Onkohan toi mielenosoitustööttikin ohjelmoitu mukaan...
Aika: 2017-06-09 09:53:42
+614
<Muslu>
Ekasta pätkästä jäin miettimään: 1. Tesla varmaan tunnistaa, että edessä on tilaa monne kiihdyttää pakoon takana tulevaa autoa.2. Mikä on Teslan kuskin reaktio kun auto lähtee kiihdyttämään: Jarrut pohjaan (jos auto sallii edes jarruttaa) vai antaa tehdä omiansa? Joku joka tietää näistä niin voisiko kommentoida kun kiinnostaa :)
Aika: 2017-06-09 09:36:29
+5599
<Glockster>
Sitten vielä tekniikka tunnistamaan poliisiautot ja kamerat kun itse ajat ylinopeutta
Aika: 2017-06-09 15:26:31
+127
<kuppa4>
Tesla ei ole kätevin romuralliin
Aika: 2017-06-09 15:49:35
+27746
<Kanakotka>
Reetu Luultavasti räplää kännykkää. Keskivertoajaja olis pystyny nämä kaikki tilanteet arvioimaan ajoissa.
Kommentit (25)
<hoest> Narego Todennäköisesti Teslan telemetriatiedoilla korjausliike onnistuu paremmin kuin ihmiseltä. Meillähän on ollut luistonesto ja ajonvakautus ominaisuutena autoissa jo kaksikymmentä vuotta ja yli. Kyseessä on yksi kehittyneimmistä puoliautonomisista autoista ikinä, itse enemmän kuin luottaisin sen väistöliikkeisiin.
<Sanchezs> Nuo ajaa ky tötteröt tuolla.
<einherjari> Tämähän näppärää. Sitten kun Tesloja on tarpeeksi liikenteessä, niin voi itse perseillä normaalilla autolla miten tykkää. Elektrovempeleet kyllä väistää tahtomattaankin.
<Junttilandia> Muslu Auto on suunniteltu niin että se suojelee kaikin keinoin matkustajia ensisijaisesti. Tuo pitäisi päästä testaamaan että miten ja mitä kaikkea automatiikka antaa periksi, ilmeisesti kun auto ohjaa jonnekin niin voimakkaasti kääntämällä se menee haluttuun suuntaan.
<Smulgero> Pieni parannus voisi olla autopilotin pysytellä pois viereisen auton kuoleesta kulmasta.
<labani> JaFFamus suomalaisille töötin painaminen on mielenosoitustööttäys, josta pitää vetää herneet nenään vaikka olisikin väärässä. Muualla se on merkinantolaite, jolla annetaan äänimerkki, että olen täällä/ tulen täältä/ mene edestä/ ole varuillasi.
<^s1m0^> Nääh.
<1917> Kyllä se siitä...:D Ei tarvita teslaa eikä mitään muutakaan avustumia kuljettajille joita päivittäin näkee liikenteessä. Niille riittä pelkästään jonkinsortin kännykkä käteen ja sen jälkeen ne kuskit kuvittelee auton liikkuvan ajatuksen voimalla, tosin se ajatus on 99 prosenttisesti siinä kännykässä.
<kdcob> Ei tästä ois mitään hyötyä Venäjällä ainakaan.
<Rodimus> Ei kannata hommata Teslaa, Zombit kun valloittaa maailman niin ei pysty ajamaan päältä.
<Moe Szyslak> Narego, eiköhän Teslassa ole ihan asialliset sutimisen estot ja ajovakauden hallintajärjestelmät, jotka pitää homman silloin hanskassa.
<Raastaja> MusluKymmenen vuoden sisään ajaminen tulisi ulkoistaa autoille. Ihan meidän ihmisten turvallisuuden vuoksi.
<Narego> Mitenköhän tämä osaa auttaa jos ulkona on hieman liukkaampaa? Tuollaisella todella nopealla korjausliikkeellä lähtee nopsaa lapasesta. Ei sillä vaikuttaa hyvältä peliltä
<MunkkiPchia> Luonnonvalinnan esto 3000
<Jänskä> toi 0:20 kohta oli kyll aika hyvin ennakoitu koneelta se piti turvaetäisyyttä. WOW!
<4spaddu2> Eiköhän venäläiset onnistu tuollakin törmäämään.
<Kanakotka> Reetu Luultavasti räplää kännykkää. Keskivertoajaja olis pystyny nämä kaikki tilanteet arvioimaan ajoissa.
<Reetu> 0.33 mitä tuo äijjä tekee jos ei ite edessämenevän jarrutusta huomaa?
<kuppa4> Tesla ei ole kätevin romuralliin
<joneboy> Muslu ensimmäisessä klipissä kuski vain huomasi takaa tulevan ja löi kaasun pohjaan, tesla ei itse kiihdyttänyt.
<JaFFamus> Onkohan toi mielenosoitustööttikin ohjelmoitu mukaan...
<jossainpain> Kunhan kehittyy edelleen, niin auto ajelee ylinopeutta tahallaan ja penkkejä siirtämällä heivaa nukkuvan kuskin takaisin paikalleen kun poliisi pysäyttää...
<Muslu> Ekasta pätkästä jäin miettimään: 1. Tesla varmaan tunnistaa, että edessä on tilaa monne kiihdyttää pakoon takana tulevaa autoa.2. Mikä on Teslan kuskin reaktio kun auto lähtee kiihdyttämään: Jarrut pohjaan (jos auto sallii edes jarruttaa) vai antaa tehdä omiansa? Joku joka tietää näistä niin voisiko kommentoida kun kiinnostaa :)
<Glockster> Sitten vielä tekniikka tunnistamaan poliisiautot ja kamerat kun itse ajat ylinopeutta
Uusimmat Foorumin viestit