Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
Veljeni on veturikuski ja olen sitä kautta päässyt tutkimaan tuota vehettä myös konehuoneen puolelta. Tietenkin se turbo jäi mieleen kun nomaalisti näkee autojen ja kuorma-autojen turboja, niin ihmetytti tuon veturin turbo, kun se oli puolikkaan auton moottorin kokoinen :D
14
Kommentit (3)
Kommentointi on vain Riemurasian kirjautuneille käyttäjille!
<einherjari>Oikeata hommaa, kun ei tuijoteta pelkästään vuosimallia, vaan oikeasti tiedostetaan toimivuus.Tätä soisi käytettävän muuallakin.
1
23.09.18 20:58
<madeleine>Hieno veturisarja! Miettikää kuinka paljon näillä on bruttokansantuotetta ja hyvinvointia Suomeen tuotettu. Nämä ovat samalla tavalla osa Suomen historiaa kuin vaikkapa Suomi-konepistooli. Ensimmäiset kymmenen veturia poistettiin käytöstä 2009, kun taantuman myötä veturien tarve väheni. Menivät yhdessä letkassa romutuksen ja ensimmäisessä veturissa oli asiaankuuluvasti Suomen liput puolitangossa: https://www.youtube.com/watch?v=nihBA481mhQ
3
23.09.18 13:00
<Jallikka>Veljeni on veturikuski ja olen sitä kautta päässyt tutkimaan tuota vehettä myös konehuoneen puolelta. Tietenkin se turbo jäi mieleen kun nomaalisti näkee autojen ja kuorma-autojen turboja, niin ihmetytti tuon veturin turbo, kun se oli puolikkaan auton moottorin kokoinen :D
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2018-09-23 13:00:51
+7164
<Jallikka>
Veljeni on veturikuski ja olen sitä kautta päässyt tutkimaan tuota vehettä myös konehuoneen puolelta. Tietenkin se turbo jäi mieleen kun nomaalisti näkee autojen ja kuorma-autojen turboja, niin ihmetytti tuon veturin turbo, kun se oli puolikkaan auton moottorin kokoinen :D
Kommentit (3)
<einherjari> Oikeata hommaa, kun ei tuijoteta pelkästään vuosimallia, vaan oikeasti tiedostetaan toimivuus.Tätä soisi käytettävän muuallakin.
<madeleine> Hieno veturisarja! Miettikää kuinka paljon näillä on bruttokansantuotetta ja hyvinvointia Suomeen tuotettu. Nämä ovat samalla tavalla osa Suomen historiaa kuin vaikkapa Suomi-konepistooli. Ensimmäiset kymmenen veturia poistettiin käytöstä 2009, kun taantuman myötä veturien tarve väheni. Menivät yhdessä letkassa romutuksen ja ensimmäisessä veturissa oli asiaankuuluvasti Suomen liput puolitangossa: https://www.youtube.com/watch?v=nihBA481mhQ
<Jallikka> Veljeni on veturikuski ja olen sitä kautta päässyt tutkimaan tuota vehettä myös konehuoneen puolelta. Tietenkin se turbo jäi mieleen kun nomaalisti näkee autojen ja kuorma-autojen turboja, niin ihmetytti tuon veturin turbo, kun se oli puolikkaan auton moottorin kokoinen :D
Uusimmat Foorumin viestit