Doom - Ultra Nightmare - Playthrough
Joku on vaan liian hätänen eikä malta pelata nautiskellen
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Joku on vaan liian hätänen eikä malta pelata nautiskellen
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-05-27 17:51:41
+4457
<Snipeliini>
Eikös tämä juuri ollut se Doomin alkuperäinen idea, että nopeatempoista räiskintää raskaan musiikin soidessa taustalla. Ei sitä ainakaan tarinan vuoksi pelata.
Aika: 2016-05-27 16:32:51
+9674
<suti666>
Mitäs jos pelaaja nauttii nopeasta pelirytmistään?
Kommentit (16)
<Epak> Jännä miten Hurt Me Plenty tuntuu liian helpolta ja siitä kun nostaa yhden pykälän, niin vaikeutuu huomattavasti. Tyhmää.
<taikurinhattu> Onhan siinä hyvä stoori, joka ei ole vaan hallitsevasti mukana. Tarinaa on myös temaattisesti messissä, jos haluaa lukea rivien välistä. Mietin pitkään pelin kansivalintaa, mutta sehän on viittaus Doom 3:een. Doomguy on Nietzscheläinen peto, peto pedoille.
<LikeABeis> Ihan helkkarin hyvä peli. Toi kampanja varsinkin on ihan parhautta 5/5
<Epak> Jepa, eilen tuli peli ja tänään läpi. Vitu kova kämppäniä, ei oo demonien teurastaminen ollu pitkään aikaan näin hauskaa.
<Taisto-Perkele> Froqert, "normi"-nightmaren läpipelanneena veikkaisin enemmän jälkimmäistä, turpaan tulee pienimmästäkin virheestä.
<Froqert> onko vaikeustaso laskenu vai onko pelaaja vain niin vitun hyvä?
<Chamonix> Vielä vähän nopeampaa mentynä läpi https://www.youtube.com/watch?v=6JvMPMo8INI
<Mixa> Kiva nähdä, että vaikeimmallakaan vaikeustasolla vahingon määrä ei mene aivan absurdiksi. Brutal Doomiin laitettiin mukaan Realism-vaikeustaso, jossa pelaaja ottaa noin kuusinkertaista lämää vihuista. Se hidastaa pelin tempoa dramaattisesti, kun sitä vahinkoa ei voi kerta kaikkiaan ottaa, ja pelityyli siirtyy lähemmäksi nykyajan cover-based shooteria. Tähän uuteen Doomiin ID voisi vielä lisätä vaikeustason, joka vain lisää pelin nopeutta: hahmo liikkuu nopeammin, viholliset ovat nopeampia ja aggressiivisempia, projektiilit lentävät nopeammin yms., vanhan Doomin fast -parametrin mukaan.
<Snipeliini> Eikös tämä juuri ollut se Doomin alkuperäinen idea, että nopeatempoista räiskintää raskaan musiikin soidessa taustalla. Ei sitä ainakaan tarinan vuoksi pelata.
<AntInfant> Aika pitkälti torstai-ilta eräässä Viemäriksikin mainitussa Tamperelaisessa kapakassa.
<suti666> Mitäs jos pelaaja nauttii nopeasta pelirytmistään?
Uusimmat Foorumin viestit