Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
<Bassmasta>Gmith, edelleen pointtini pysyy, pelin tarkoitus on olla armoton. Ja liityen kyseiseen isoon viholliseen minkä mainitsit liittyen, se toimii samoilla säännöillä kuin pelaajankin hyökkäykset, hyökkäyksen suunta on lukittu vasta siinä vaiheessa kun ase tulee kohti, ja taakseviennin aikana voi vielä kääntyä. Eihän sitä tietenkään voi tietää ensimmäisellä kerralla, mutta sittenpähän oppii. Ja eiköhän mörköjen ulkonäkö ja koko aika hyvin kerro niiden voimasta, tuo argumentti ei erityisen vedenpitävä ole.
0
11.12.12 09:55
<lpiiska>Vittu mitä Bashkaa ku ois nii loistava peli ja tehää konsolille
-1
10.12.12 18:26
<Gmith>Ekaa kertaa Dark soulssia pelatessa ku katoin yhden ison öllin helvetin kokosta asetta ja sitä kuinka hitaasti se löi, että tuohan on varmaan ihan helppo väistää ku animaatiot anto olettaa että ei tuo helvetti enää lyönnin aikana voi kääntää asetta jos menen alta pois mutta tämä öllihän käänty erittäin tönkösti about 120 astetta kesken lyöntianimaation millin tarkkaan meikän kohdalle kun tein väistöliikkeen. Tietty kuolin yhdellä lyönnillä ja tätäkään en olisi voinu tietää kuolematta kerran kun edes örkkien ulkonäkö ja/tai koko ei anna mitään vihjeitä niiden voimista eikä niissä ole logiikkaa.
-1
10.12.12 18:16
<Gmith>Bassmasta, Demon's soulsia pelanneena odotin haastavaa peliä ja vähintään yhtä hyvin suunniteltua mutta sainkin Demons soulssin johon oli laiskasti lätkästy openworld maailma. Ja ei, se ei tarkota että jos peli vihjaa jotain että se olisi vitun iso kyltti joka sanoo "DANGER" ja selittää kaiken, vaan että joku hahmo vaikka mainitsee jotain josta voi vetää jotain päätelmiä siitä mitä odottaa, tai että edes pelissä olisi joku logiikka siinä että miten viholliset toimii.
0
10.12.12 14:42
<Bassmasta>Gmith, mitä odotit peliltä jonka slogan on "Prepare To Die"? Sitä että kaikkialla on vihjeitä ja kylttejä jotka sanoo "Mene tänne!" tai "Varo, viholliset muuttuu vaikeammiksi pelin edetessä". Ole hyvä ja ajattele vähän.
1
10.12.12 10:22
<Gmith>Dark souls taas lätkäsee pelaajan avoimeen maailmaan täysin ilman mitään opastusta. Dark soulsissa ei voi mitenkään välttyä kuolemalta jos eksyy väärään paikkaan ku siinä ei ole devien laiskuuden mitenkään mahdollista etukäteen saada mitään osviittaa että tuleeko seuraavan nurkan takana auttamatta turpaan. Joku ensikertalainen ei voi mitenkään osata odottaa että samalla alueella yhtiä öllejä pistää turpaan 100-0 ja sitten astut ovesta sisään ja samaiset örvelöt telooki sut yhtäkkiä yhdellä laakilla. Tuommosta ei voi mitenkään odottaa pelaajan tietävän.
0
10.12.12 10:15
<Gmith>WremahThd, ei niitä kuolemia varmaan tule enää muuta ku huolimattomuuden takia jos on useampia kertoja pelannu pelin läpi ja tietää mitä missäkin on. Se on sitä trial-and-error (...)a lähinnä ennen ku pelin rupee tuntemaan ja siinä ei ole mitään hauskaa. Demon's souls oli hemmetin hyvin tasapainotettu ja se oli suunnitteltu niin nerokkaasti että siinä ei juurikaan edes tullut sellaisia kuolemia joilta ei voi välttyä missään vaiheessa koska kentät oli suunniteltu silleen että ei tule instagib (...)a, mutta ei mene myöskään liian helpoksi missään vaiheessa.
0
10.12.12 07:11
<H0bla>Last of us vielä liittyen. Joskus odotin ihan muna huurussa sitä "I am alive" peliä. Sekin tehtiin aluksi pelkästään konsoleille ja sen näkee.. Kontrollit ihan perseestä, kamera ehkä vielä syvemmältä ja kaiken kruunas ne vitun pikselimössö grafiikat joita oltiin höystetty jollain tajuttomalla glow efektillä. Paras ostos ikinä!
1
10.12.12 07:07
<H0bla><Yanix> Hieno peli varmaan toi "last of us" jota ihan mielenkiinnolla jään odottelemaan ja toivomaan että se on ihan perseestä. Vituttaa ihan suunnattomasti noi "exclusive pelit". Minkä helvetinvituntakia pitää tehdä tollanen peli vaan ps3? Se näyttääki automaattisesti ihan (...)lta ku pelkästään konsolille tehdään. Ei noin vanha rauta enää taivu uusiin peleihin.. Sais jo päivittää konsolit kokonaan. Niin tai tehdä kaikki pelit vaikka suoraan myös pc:lle.
0
10.12.12 07:00
<H0bla>Sanokaa ny kumpi parempi, dark souls vai demon's souls? Koska toi DS2 muuten tulee?
<HelvetinKettu>teistä en tiiä mutta ittelläni menee peleihin kiinnostus jos ovat helppoja... mitä vaikeampi peli sen kiinnostuneempi miä olen
0
09.12.12 22:15
<WremahThD>Peli joka vei sydämeni ja katkaisi pinnani kertaheitolla. Minulla on viha- rakkaussuhde dark soulsiin enkä häpeä myöntää sitä. Hauskaa aina lukea kun valitetaan että peli on tekovaikea, ei se ole tekovaikea jos ei hätäile. Ensimmäisellä pelikerralla kuoli kun juoksi pää haarojen välissä johonkin huoneeseen, nykyään kun läpipeluukertoja on takana 8-11 ja buildeja melkein saman verran, niin kuolema koittaa vain huolimattomuuden vuoksi.
0
09.12.12 19:41
<Yanix>videossa myös linkki the last of us traileriin. suosittelen katsomaan :)
2
09.12.12 17:18
<jakelipakeli>HYvä pelisarja hardcore pelit kunniaan!... mutta Darksouls oli vaan niin saatanan vaikea että sillä ei ole mitään mahdollisuuksia tuottaa/edistyä verrattuna esim muihin helpompiin rpg peleihin esim skyrim tai dragonage sarjat. Pelihän oli muuten hauska ja hyvin tehdy mutta mitä teet jos kuolet kokoajan.
0
09.12.12 16:21
<grandgeen>Ei siinä mtn... Kuitenkin eeppinen traileri : )
0
09.12.12 13:35
<Jonilol>olis kiva päästä pelaamaan demon soulssia mutta ps3 -.- kanssa pelottaa vähän tää traileri kun tykkään dark soulista paljon mut huomaatteko saman? ensin Demon souls, Dark souls ja yhtäkkiä Dark souls 2?
1
09.12.12 13:31
<BlackCatti>gmith oot kyl vääräs mut ei se mitään, nyt on joulu
<Gmith>Dark Souls oli täyttä (...)a verrattuna Demon's Soulsiin. Demon's Soulsissa se vaikeustaso ei ollu sellasta tekovaikeaa (...)a jossa kuolee pelkästään siks ku ei tiedä mitä on tulossa. Demon's souls oli vain suunniteltu vitun hyvin sellaseks että sen pääsee vaikka kuolematta kertaakaan läpi ensimmäisellä pelikerralla jos vaan keskitty. Dark souls taas on täynnä instakuolemia ja (...)a.
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Kommentit (28)
<Sleijeri> Larppaus skeidaa.
<Bassmasta> Gmith, edelleen pointtini pysyy, pelin tarkoitus on olla armoton. Ja liityen kyseiseen isoon viholliseen minkä mainitsit liittyen, se toimii samoilla säännöillä kuin pelaajankin hyökkäykset, hyökkäyksen suunta on lukittu vasta siinä vaiheessa kun ase tulee kohti, ja taakseviennin aikana voi vielä kääntyä. Eihän sitä tietenkään voi tietää ensimmäisellä kerralla, mutta sittenpähän oppii. Ja eiköhän mörköjen ulkonäkö ja koko aika hyvin kerro niiden voimasta, tuo argumentti ei erityisen vedenpitävä ole.
<lpiiska> Vittu mitä Bashkaa ku ois nii loistava peli ja tehää konsolille
<Gmith> Ekaa kertaa Dark soulssia pelatessa ku katoin yhden ison öllin helvetin kokosta asetta ja sitä kuinka hitaasti se löi, että tuohan on varmaan ihan helppo väistää ku animaatiot anto olettaa että ei tuo helvetti enää lyönnin aikana voi kääntää asetta jos menen alta pois mutta tämä öllihän käänty erittäin tönkösti about 120 astetta kesken lyöntianimaation millin tarkkaan meikän kohdalle kun tein väistöliikkeen. Tietty kuolin yhdellä lyönnillä ja tätäkään en olisi voinu tietää kuolematta kerran kun edes örkkien ulkonäkö ja/tai koko ei anna mitään vihjeitä niiden voimista eikä niissä ole logiikkaa.
<Gmith> Bassmasta, Demon's soulsia pelanneena odotin haastavaa peliä ja vähintään yhtä hyvin suunniteltua mutta sainkin Demons soulssin johon oli laiskasti lätkästy openworld maailma. Ja ei, se ei tarkota että jos peli vihjaa jotain että se olisi vitun iso kyltti joka sanoo "DANGER" ja selittää kaiken, vaan että joku hahmo vaikka mainitsee jotain josta voi vetää jotain päätelmiä siitä mitä odottaa, tai että edes pelissä olisi joku logiikka siinä että miten viholliset toimii.
<Bassmasta> Gmith, mitä odotit peliltä jonka slogan on "Prepare To Die"? Sitä että kaikkialla on vihjeitä ja kylttejä jotka sanoo "Mene tänne!" tai "Varo, viholliset muuttuu vaikeammiksi pelin edetessä". Ole hyvä ja ajattele vähän.
<Gmith> Dark souls taas lätkäsee pelaajan avoimeen maailmaan täysin ilman mitään opastusta. Dark soulsissa ei voi mitenkään välttyä kuolemalta jos eksyy väärään paikkaan ku siinä ei ole devien laiskuuden mitenkään mahdollista etukäteen saada mitään osviittaa että tuleeko seuraavan nurkan takana auttamatta turpaan. Joku ensikertalainen ei voi mitenkään osata odottaa että samalla alueella yhtiä öllejä pistää turpaan 100-0 ja sitten astut ovesta sisään ja samaiset örvelöt telooki sut yhtäkkiä yhdellä laakilla. Tuommosta ei voi mitenkään odottaa pelaajan tietävän.
<Gmith> WremahThd, ei niitä kuolemia varmaan tule enää muuta ku huolimattomuuden takia jos on useampia kertoja pelannu pelin läpi ja tietää mitä missäkin on. Se on sitä trial-and-error (...)a lähinnä ennen ku pelin rupee tuntemaan ja siinä ei ole mitään hauskaa. Demon's souls oli hemmetin hyvin tasapainotettu ja se oli suunnitteltu niin nerokkaasti että siinä ei juurikaan edes tullut sellaisia kuolemia joilta ei voi välttyä missään vaiheessa koska kentät oli suunniteltu silleen että ei tule instagib (...)a, mutta ei mene myöskään liian helpoksi missään vaiheessa.
<H0bla> Last of us vielä liittyen. Joskus odotin ihan muna huurussa sitä "I am alive" peliä. Sekin tehtiin aluksi pelkästään konsoleille ja sen näkee.. Kontrollit ihan perseestä, kamera ehkä vielä syvemmältä ja kaiken kruunas ne vitun pikselimössö grafiikat joita oltiin höystetty jollain tajuttomalla glow efektillä. Paras ostos ikinä!
<H0bla> <Yanix> Hieno peli varmaan toi "last of us" jota ihan mielenkiinnolla jään odottelemaan ja toivomaan että se on ihan perseestä. Vituttaa ihan suunnattomasti noi "exclusive pelit". Minkä helvetinvituntakia pitää tehdä tollanen peli vaan ps3? Se näyttääki automaattisesti ihan (...)lta ku pelkästään konsolille tehdään. Ei noin vanha rauta enää taivu uusiin peleihin.. Sais jo päivittää konsolit kokonaan. Niin tai tehdä kaikki pelit vaikka suoraan myös pc:lle.
<H0bla> Sanokaa ny kumpi parempi, dark souls vai demon's souls? Koska toi DS2 muuten tulee?
<H0bla> Oli taas ehkä hienoin traileri ikinä!
<HelvetinKettu> teistä en tiiä mutta ittelläni menee peleihin kiinnostus jos ovat helppoja... mitä vaikeampi peli sen kiinnostuneempi miä olen
<WremahThD> Peli joka vei sydämeni ja katkaisi pinnani kertaheitolla. Minulla on viha- rakkaussuhde dark soulsiin enkä häpeä myöntää sitä. Hauskaa aina lukea kun valitetaan että peli on tekovaikea, ei se ole tekovaikea jos ei hätäile. Ensimmäisellä pelikerralla kuoli kun juoksi pää haarojen välissä johonkin huoneeseen, nykyään kun läpipeluukertoja on takana 8-11 ja buildeja melkein saman verran, niin kuolema koittaa vain huolimattomuuden vuoksi.
<Yanix> videossa myös linkki the last of us traileriin. suosittelen katsomaan :)
<jakelipakeli> HYvä pelisarja hardcore pelit kunniaan!... mutta Darksouls oli vaan niin saatanan vaikea että sillä ei ole mitään mahdollisuuksia tuottaa/edistyä verrattuna esim muihin helpompiin rpg peleihin esim skyrim tai dragonage sarjat. Pelihän oli muuten hauska ja hyvin tehdy mutta mitä teet jos kuolet kokoajan.
<grandgeen> Ei siinä mtn... Kuitenkin eeppinen traileri : )
<Jonilol> olis kiva päästä pelaamaan demon soulssia mutta ps3 -.- kanssa pelottaa vähän tää traileri kun tykkään dark soulista paljon mut huomaatteko saman? ensin Demon souls, Dark souls ja yhtäkkiä Dark souls 2?
<BlackCatti> gmith oot kyl vääräs mut ei se mitään, nyt on joulu
<Mohnake> Joku tottunut liikaa kuolemattomuuteen?
<Gmith> Dark Souls oli täyttä (...)a verrattuna Demon's Soulsiin. Demon's Soulsissa se vaikeustaso ei ollu sellasta tekovaikeaa (...)a jossa kuolee pelkästään siks ku ei tiedä mitä on tulossa. Demon's souls oli vain suunniteltu vitun hyvin sellaseks että sen pääsee vaikka kuolematta kertaakaan läpi ensimmäisellä pelikerralla jos vaan keskitty. Dark souls taas on täynnä instakuolemia ja (...)a.
<tsöpdöp> nyt pojat kuollaan
<Destru> oli kyllä niin (...)sti suunniteltu peli se ensimmäinen :D
<Kalle Kehveli> Skyrim 2? Copy pasta?
<vähintään> Demon`s Souls oli parempi.
Uusimmat Foorumin viestit