Beamng Alpha on julkastu
soft body physicsia cry enginellä
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
soft body physicsia cry enginellä
Kommentit (21)
<Froqert> <timpani> Kuinka vaihdan autoa tässä?---> olisko olli ctrl+e tai w..
<Accure> Kyllä on niin kumisia noi menopelit, että en vakuuttunut.
<Tömpsy> hyvin pysyy noi ikkunanraamit kii avoautois, hyvin hitsattu tai jtn
<_Lore_> Ei kyllä ollut realistinen!
<opmdevil> <Kanakotka> Niin, ei mallinnus ole peleissä tärkeintä vaan itse peli. Ettei vaan pojille käy kuten IL-2:n tekijöille että lähtivät Cliff of Doveria tekemään asenteella että maailman paras mallinnus ja huippugrafiikat ja kuinka kävi? Buginen ja täysin pelattavaksi kelpaamaton tekele joka kyllä on hyvin realistinen mutta kun siinä ei ole oikeastaan mitään peliosiota ja vaatii ihan peruspelaamiseen järjettömän tykkikoneen. Orkkis il-2 modien kanssa näyttää paremmalle kuin Cliffs of Dover keskivertoasetuksilla.
<PenZon> Vanteet ei menny solmuun. Muuten varsin mukavan näköistä.
<kuonalasti> ihan hassu fysiikka juu, sais moneen autopeliin pistää vastaavan.
<palovamma> Insane cunning stunt!
<ReuBAni> fake kuskit puuttuu
<Dude_> mutta missäs on kuski?
<Pettersoni> Kymmenen vuoden päästä tällekin mallinnukselle nauretaan, että aivan kauhean surkea
<Kempomaatti> Kanakotka, harvemmin ne pelit alpha vaiheessa kovin kummoisia on, etenkään kun alphastakaan ei ole julkaistu vielä edes 1.0v.
<timpani> Kuinka vaihdan autoa tässä?
<Kanakotka> Ja helvetti sentään noi kengurujouset joka vitun autossa. Ei se ole mikään pomppulinna... tosin saattaa kyllä päteä noihin amerikan ruostepaskoihin.
<Kanakotka> Cryengine ei ole koskaan ollut beamngn valintana, koska heillä ei olisi siihen ollut varaa. Nyt käytetään oikein helvetin paskaa torque3dtä. Pelissä vaan kun on pelattavuutta suunniteltu ihan yhtä paljon olevan kun esim. rekkaturvissa. Flatout ykkösessä ja kakkosessakin oli ihan helvetin hyvä vahingonmallinnus, mutta ei se sillä yrittänyt myydä. Pelissä pitäisi olla jotain pelattavaakin, ei mitään tech demo räpellystä.
<RaDeon> Liian vähän lentää romua noista autoista verrattuna oikeaan kolariin, mutta tämähän ei olekkaa vielä valmis
<opmdevil> mitenhän pelissä on hoidettu ihmisten mallintaminen. meneekö lituskaksi niinkusta oikeassa elämässä?
<Tampooni> Kantsii warettaa alpha versio...hyvää ajan vietettä x)
<Wermintshki> Graffoista huolehtii Torque 3D tätä nykyä, ei Cryengine.
<Kalle Kehveli> Gta kutoseen tämä?? :3
Uusimmat Foorumin viestit