Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
JYLPPY-GALLERIA ETUSIVU Jylppy-Galleria on yksi suosituimmista Riemurasian osioista, joka sisältää hulvattovia mediatiedostoja, kuten ajankohtaisempia kuvia, videoita, tekstejä sekä äänitiedostoja.
AntInfant Ja miksi ei menisi? Kyllä billetti kansia ja lohkoja kilpa-autoihin tehdään vaikka kuinka paljon. Valmishan tuo ei ole vielä lähellekkään, mutta työ jatkuu tuosta. Seetirenkaiden upotus, ohjurit ja venttiilikoneisto vielä ylipäätänsä jne.
8
Kommentit (13)
Kommentointi on vain Riemurasian kirjautuneille käyttäjille!
<tuuhee>shadow_fi Voi ne hajota vaikka joka lähdössä, rahasta on myös paljon kiinni montako lähtöä ajetaan, nuo tarkastetaan jokaisen lähdön jälkeen. Sveitsiläiseltä Urs Erbacher:lta meni yhteen aikaan reilusti koneita mystisesti, joka sitten selvisi entisen omistajan tekeman oletuksen syyksi. Rikkinäisistä tehtiin ehjiä ja ne purkkaviritykset kesti vielä maaliin asti. "Nyt on liian moneen kertaan paikattu, joten pitää ostaa uusi" Tuo puolen miljoonan moottori voi vielä onnistua, mutta kori meinaa yleensä hävitä sitä ennen, jos asialle ei tee mitään.
0
12.03.17 18:11
<shadow_fi>tuuhee Älä höpise. Dragsteria nimenomaan kiinnostaa kW/kg, eikä se ettei sillä ajele 500tkm. Ei siis voi mitenkään verrata. Montako vedätystä dragsteri tekee samalla lohkolla?
-1
12.03.17 13:18
<tuuhee>shadow_fi Käyttävät muuten nitroluokan dragstereissa alumiinisia lohkoja ja kansia, ei ne täysin paskoja kuitenkaan ole, vesilinjoja ei tosin ole, mikä vahvistaa rakennetta. Alumiinista menee myös kierteet helpommin. Tulee tietysti valurautaisista mieleen se Audin legendaarinen vitonen, jota ei saa rikki, ellei nyt ihan tosissaan yritä.
1
12.03.17 09:38
<shadow_fi>Valurauta lohkot, ja valurauta kannet kestivät AINA ja tulevat kestämään paremmin alumiinileluja. Tekö haluatte kertakäyttöautoja? Minä en.
-7
12.03.17 09:37
<shadow_fi>Gerbilizer- Jaa milloin se olisi hyvä asia? Paremmat hyötysuhteet per kilo massaa? Ja ei laajene niin paljon? Siihen tais loppua alumiinin hyvät puolet. Ja nyt valurauta (lohko ja kansi). 1. Kestävempi 2. Ei muuta muotoaan lämmön takia 3. Korjauskelmpoisempi, koska helpompi hitsata, eikä ime niin paljon öljyä.
-8
11.03.17 18:56
<Gerbilizer->AntInfant Miksi ei menisi käyttöön? Nykyään käytetään jo lohkoissakin billetti alumiinia raudan sijasta.
4
11.03.17 15:01
<verwirrt>Ensin piirretään camilla mittatarkka kuva. Sen jälkeen luodaan siihen koneistus. Lopuksi käännetään camilta koodiksi niin, että työstökonekkin ymmärtää sen. Näin se suurinpiirtein menee.
3
11.03.17 14:31
<netman87>Joku alaa työkseen tekevä vois vihjata että paljonko tuosta on automaattisesti generoitua sen sijaan että olisi kaikki vaiheet käsin merkattu? Voinko tehdä 3D mallin ja vaan sanoa että tee tämä vai mitenkäs tuo tapahtuu? Entä montako akselia tuossa kyseisessä laitteessa on käytössä? alustassa 3? tuossa päässä 2?
<miikel>AntInfant Ja miksi ei menisi? Kyllä billetti kansia ja lohkoja kilpa-autoihin tehdään vaikka kuinka paljon. Valmishan tuo ei ole vielä lähellekkään, mutta työ jatkuu tuosta. Seetirenkaiden upotus, ohjurit ja venttiilikoneisto vielä ylipäätänsä jne.
Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
Kommentointiin liittyvät säännöt
Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa.
On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.
Haluatko siirtyä Riemurasian mobiiliversioon?Kyllä / Ei
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2017-03-11 12:45:11
+1014
<c|4udio>
Nyt tulee spermaa
Aika: 2017-03-11 12:50:30
+3155
<miikel>
AntInfant Ja miksi ei menisi? Kyllä billetti kansia ja lohkoja kilpa-autoihin tehdään vaikka kuinka paljon. Valmishan tuo ei ole vielä lähellekkään, mutta työ jatkuu tuosta. Seetirenkaiden upotus, ohjurit ja venttiilikoneisto vielä ylipäätänsä jne.
Kommentit (13)
<tuuhee> shadow_fi Voi ne hajota vaikka joka lähdössä, rahasta on myös paljon kiinni montako lähtöä ajetaan, nuo tarkastetaan jokaisen lähdön jälkeen. Sveitsiläiseltä Urs Erbacher:lta meni yhteen aikaan reilusti koneita mystisesti, joka sitten selvisi entisen omistajan tekeman oletuksen syyksi. Rikkinäisistä tehtiin ehjiä ja ne purkkaviritykset kesti vielä maaliin asti. "Nyt on liian moneen kertaan paikattu, joten pitää ostaa uusi" Tuo puolen miljoonan moottori voi vielä onnistua, mutta kori meinaa yleensä hävitä sitä ennen, jos asialle ei tee mitään.
<shadow_fi> tuuhee Älä höpise. Dragsteria nimenomaan kiinnostaa kW/kg, eikä se ettei sillä ajele 500tkm. Ei siis voi mitenkään verrata. Montako vedätystä dragsteri tekee samalla lohkolla?
<tuuhee> shadow_fi Käyttävät muuten nitroluokan dragstereissa alumiinisia lohkoja ja kansia, ei ne täysin paskoja kuitenkaan ole, vesilinjoja ei tosin ole, mikä vahvistaa rakennetta. Alumiinista menee myös kierteet helpommin. Tulee tietysti valurautaisista mieleen se Audin legendaarinen vitonen, jota ei saa rikki, ellei nyt ihan tosissaan yritä.
<shadow_fi> Valurauta lohkot, ja valurauta kannet kestivät AINA ja tulevat kestämään paremmin alumiinileluja. Tekö haluatte kertakäyttöautoja? Minä en.
<shadow_fi> Gerbilizer- Jaa milloin se olisi hyvä asia? Paremmat hyötysuhteet per kilo massaa? Ja ei laajene niin paljon? Siihen tais loppua alumiinin hyvät puolet. Ja nyt valurauta (lohko ja kansi). 1. Kestävempi 2. Ei muuta muotoaan lämmön takia 3. Korjauskelmpoisempi, koska helpompi hitsata, eikä ime niin paljon öljyä.
<Gerbilizer-> AntInfant Miksi ei menisi käyttöön? Nykyään käytetään jo lohkoissakin billetti alumiinia raudan sijasta.
<verwirrt> Ensin piirretään camilla mittatarkka kuva. Sen jälkeen luodaan siihen koneistus. Lopuksi käännetään camilta koodiksi niin, että työstökonekkin ymmärtää sen. Näin se suurinpiirtein menee.
<netman87> Joku alaa työkseen tekevä vois vihjata että paljonko tuosta on automaattisesti generoitua sen sijaan että olisi kaikki vaiheet käsin merkattu? Voinko tehdä 3D mallin ja vaan sanoa että tee tämä vai mitenkäs tuo tapahtuu? Entä montako akselia tuossa kyseisessä laitteessa on käytössä? alustassa 3? tuossa päässä 2?
<osman> Videon pointti on ilmeisesti mainostaa tätä firmaa. http://www.openmind-tech.com/en.html Mutta eihän se tarkoita, etteikö kansi menisi käyttöön.
<miikel> AntInfant Ja miksi ei menisi? Kyllä billetti kansia ja lohkoja kilpa-autoihin tehdään vaikka kuinka paljon. Valmishan tuo ei ole vielä lähellekkään, mutta työ jatkuu tuosta. Seetirenkaiden upotus, ohjurit ja venttiilikoneisto vielä ylipäätänsä jne.
<c|4udio> Nyt tulee spermaa
<AntInfant> Ei taida käyttöön mennä tuo
<shadow_fi> Joo, ja nyt sama kunnon materiaalista..
Uusimmat Foorumin viestit