Quantcast

Tuomari pieksee julmasti tytärtään

Video sisältää väkivaltaa eikä sitä suositella herkille
Video löytyy tästä: http://bit.ly/rQBzeH

Jatka sivustolle painamalla alla olevaa kuvaa:

TÄMÄ LINKKI ON LUOKITELTU SENSUROITAVAKSI

Käytämme sivustollamme suodatusta, joka suodattaa K-15 materiaalin pois näkyvistä perheen pienimmiltä. Jotta voisit tarkastella suodatettua mediaa, sinun täytyy olla Riemurasian rekisteröitynyt käyttäjä sekä yli 15-vuotias.

Voit rekisteröityä Riemurasiaan klikkaamalla tästä.

Julkaistu: 4.11.2011 11:04

Katsottu: 7495 kertaa

Kommentit: 29 kpl

Tarkastaja: kido

4.25 / 5 (6 ääntä)

Tuomari pieksee julmasti tytärtään | Video sisältää väkivaltaa eikä sitä suositella herkille Video löytyy tästä: http://bit.ly/rQBzeH

Eniten ääniä saaneet kommentit

04.11.11 16:27
<PuuPaaPlaa> Kirjoitin tossa aikaisemmin, että en puolusta mitään väkivaltaa, mutta Helsinkiläisenä: näin kuinka nuoriso huoritteli mummoa ja sylki tämän päälle, koska nuorempi (seisomassa ollut) henkilö oli pyytänyt nuorempia luovuttamaan istuimen mummolle kohteliaasti. Rupesinpahan vaan miettimään, että kun nykynuorisoa ei ole enää kuritettu fyysisesti... Ehkä se ei ole pienissä määrin ollutkaan niin huono asia...

Kommentit

07.11.11 12:25
<Kaamossaasta> Eipä tähän kuritus-kysymykseen oo olemassa suoraa ja mustavalkosta vastausta... Itse en kannata suoraa väkivaltaa, koska tiiän tasan tarkkaa, miltä tuntuu, kun se kalahtaaki omalle kohdalle. Satun naispuolinen henkilö olemaa, ja lapsuus meni aika pitkälti faijan nyrkkeilysäkkinä mitä ihmeellisimmistäki syistä ja aina välillä ilman syytäkin... Vaan kyllä silti vanhemmalla pitäis olla lupa antaa luunappia tai korvatillikkaa, jos kersa on jotain pahaa/kiellettyä tehny sen ansaitakseen. Ei rangaistuksesta opita mitää, jossei rangaistus ole oikeasti rangaistus.
06.11.11 17:28
<WremahThD> Ja mitä psykologiseen rangaistukseen tulee, se voi olla monin verroin pahempaa kuin fyysinen rangaistus. Pieni lapsi on kuin eläin, se tietää syy- seuraussuhteet, mutta se eroaa eläimestä siinä suhteesta että se pystyy oppimaan syy- seuraussuhteet ilman myös psykologisella tasolla.
06.11.11 17:26
<WremahThD> Kasvatus luvanalaiseksi hommaksi. Jokaisen synnyttäneen pitää käydä intensiivikurssi jossa opetetaan vuorovaikutusta lapsen ja aikuisen välillä. Jos nyt aletaan sille linjalle että väkivalta on pahasta, niin pitää ottaa myös huomioon että suurin osa teiniäideistä ei tiedä hevon helvettiäkään lapsen kasvattamisesta. Onhan se söpö kun se nukkuu mutta mitäs sitten kun kasvaa ja alkaa kokeilemaan rajojaan? Fyysistä kurittamista käytetään siksi koska se on helppoa, vaikeaa on olla vuorovaikutuksessa lapsen kanssa ja rangaista tätä enemmän psykologisesti kuin fyysisesti.
06.11.11 11:07
<T12J7M6> Eli kuritus mielessä, rangaistukseksi lapselle fyysinen kurittaminen, juuri videon tavalla on OK. Mutta käänni isän, vaimon ja lapsien hakkaaminen ei ole hyväksyttävää.
-2
06.11.11 10:59
<T12J7M6> oikein. [Prov 13:24] "He that spareth his rod hateth his son: but he that loveth him chasteneth him betimes." (KJV) / [Sananl 13:24] "Joka vitsaa säästää, se vihaa lastaan; mutta joka häntä rakastaa, se häntä ajoissa kurittaa." Perheen isä videolla vaikutti ihan järkevältä ja varmasti oli tyttö remminsä ansainnut, eikä tuo rangastus nyt niin kauhea ollut. Tyttö veti vaan traamat siihen, kun tiesi sen menevän nauhalle ja ei sitä enää itkettänyt, kun kameraa mentiin sulkemaan. Pitäis saada remmiä siitäkin, kun isälleen on kauhean vaivan aiheuttanut, vaikka isä vain selvästi haluaa suojella..
-1
06.11.11 01:19
<miestenmies> pölöhö: joku roti siinäkin hommassa pitää olla.
05.11.11 11:33
<deequ-> Vitun sika, toivottavasti hakkaavat vankilassa hengiltä
05.11.11 07:12
<pölöhö> tuommosta kuria minä arvostan. pitäisi nykyään olla kaikilla samanlainen kuri. joka vitsaa säästää se lastaan vihaa. viisauksista paras. itse olin muuttanut jo 15 vuotiaana pois kotoa, mutta arvostan vanhempiani kovasta kurista mitä sain.
-3
04.11.11 23:43
<Wuku> haluaisin ampua tota äijää ilmakiväärillä kivekseen. -.-
04.11.11 20:35
<Ria> kyllä sitä itse kukin varmaan piiskaa ja tukkapöllyä sun muuta on saanut mutta tässä tapauksessa rangaistus on ehkä pikkasen suhteeton rikkeeseen nähden. varmaan se olis riittänyt että ottaa koneen vaan pois sen sijaan että hakkaa vyöllä monta minuuttia kun toinen huutaa ja poraa kivusta ja pelosta.
04.11.11 17:50
<PuuPaaPlaa> Itse näen ongelmana sen, että vanhemmat eivät näe riittävästi vaivaa lastensa eteen, perheet eivät syö yhdessä, eivät vietä aikaa yhdessä eivätkä tee yhteisiä aktiviteetteja. Tämä ei todellakaan ole täysin vanhempien vika, vaan yhteiskuntamme, kuka tahansa turhauttavan työvuoron tehnyt ihminen on väsynyt ja kaipaa omaa aikaa...
-1
04.11.11 17:47
<PuuPaaPlaa> Liian moni aikuinen näkee nimenomaan väkivallan oikeana ratkaisuna kuritukseen ja päätäntävallan pitämisen vanhemmilla.
-1
04.11.11 17:46
<PuuPaaPlaa> Olen täysin samaa mieltä kanssasi <Galeazzo>, väkivalta ei ole ratkaisu mihinkään. Olen nähnyt liian paljon "periytyvää väkivaltaa", missä väkivaltaiset vanhemmat aiheuttavat väkivaltaista käyttäytymistä lapsissa, tämä on kitkettävä ehdottomasti pois yhteiskunnastamme. Ongelma lepää kuitenkin lasten ja aikuisten vallankäytössä, nykyisin lapsilla näyttäisi olevan liikaa valtaa perheessä, kun todellisuudessa valta kuuluisi aikuisille, jotka yleisesti ajattelevat vain lastensa parasta. Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu, mutta lasten tulee ymmärtää, että aikuiset tekevät päätökset syystä.
04.11.11 17:41
<Galeazzo> Pointtini siis on se, ettei pidä antaa mahdollisuutta ylilyönteihin, näin ollen fyysistä rangaistusta ei pidä legitimoida.
-1
04.11.11 17:39
<Galeazzo> Olen samaa mieltä siinä ettei moinen käytös ole ylevää eikä perusteltavaa millään tavoin. en tosin pidä fyysistä kurittamista legitiiminä ratkaisuna. itse olen myös saanut turpaani kunnolla (kuten mainitsin aiemmin), ja nyt sattui "kuohahtamaan". nimittäin, on niitäkin ihmisiä joiden suhteellisuudentaju on jokseenkin hämärä (ei henkilökohtaista kenenkään suuntaan) ja mikäli kurittamisen legitimointi oikeuttaisi näille voiman käyttämisen, ei kellään olisi enää kivaa oikeutetun voimankäytön muuttuessa rankaksi. olen todistanut tapauksia joissa aiottu voimankäyttö onkin muuttunut arveluttavaksi
-1
04.11.11 17:14
<PuuPaaPlaa> Arvon <Galeazzo> nuoruudessani sain "turpaani" mm paria vuotta vanhemmilta pojilta jotka hakkasivat minut sählymailoilla, potkivat hampaani kurkkuuni, koska olin haukkunut heitä koulussa, joten voin väittää saaneeni "turpaani kunnolla". Olen kuitenkin ymmärtänyt sanomani täysin väärin ja tuohtunut turhaan. Tarkoitukseni ei ollut esittää väkivaltaa ratkaisuna, vaan provosoida henkevämpää keskustelua, siitä minkälaisia rangaistuksia lapsille/nuorille tulisi luoda ilman astumatta oikean väkivallan puolelle. Olethan varmasti samaa mieltä nuorison käytöksestä?
04.11.11 16:51
<joneboy> galeazzo, puupaaplaa tarkoitti varmastikin tukistamista ja pientä paiskimista perseelle.. mistä sää tuon "kunnolla turpaan" jutun vetäsit?
04.11.11 16:41
<Galeazzo> <puupaaplaa>, se on kuitenkin yhtä kuin väkivallan oikeuttamista. Sinä puhut "pienistä määristä" väkivaltaa jonkinlaisena parantavana annoksena, et siis perkele ole saanut kunnolla turpaan! Haluaisitko kunnolla turpaan!? Minä olen saanut ja ei ole helvetti vieköön kivaa! Muistan edelleen miltä tuntuu pyörtyä kuristettuna hapen puutteeseen, tekisi varmaan hyvää sinullekin!
04.11.11 16:27
<PuuPaaPlaa> Kirjoitin tossa aikaisemmin, että en puolusta mitään väkivaltaa, mutta Helsinkiläisenä: näin kuinka nuoriso huoritteli mummoa ja sylki tämän päälle, koska nuorempi (seisomassa ollut) henkilö oli pyytänyt nuorempia luovuttamaan istuimen mummolle kohteliaasti. Rupesinpahan vaan miettimään, että kun nykynuorisoa ei ole enää kuritettu fyysisesti... Ehkä se ei ole pienissä määrin ollutkaan niin huono asia...
04.11.11 16:18
<Fledermaus> äijä tarttis oikein kunnon selkäsaunan ite
04.11.11 15:58
<Takkalenkki> Paskiainen, ja vielä äitikii mukaan, hienoo!
04.11.11 14:32
<pelipaallikko> <ProSkill> latas netistä musaa ja pelejä laittomasti
04.11.11 14:21
<ProSkill> Taas kerran jää uutisessa piiloon mitä tyttö on tehnyt mahdollisesti jos on?
04.11.11 12:16
<costis> tuokaan kerro mistään muusta kun tyhmyydestä, ei enää osata puhua asioista niin raippa esille, samat syyt, eri sodat.
04.11.11 12:03
<PuuPaaPlaa> Tästä tulee taas niin huutoa... En puolusta/harrasta minkäänlaista väkivaltaa ja tuo menee jo ihan överiksi, mutta on yritettävä ymmärtää että lasten pieksemisestä tehtiin laitonta vasta 80~ luvun vaihteessa [ http://en.wikipedia.org/wiki/Spanking ]. Vanhemmille sukupolville se on pitkälti ollut aika arkista touhua, tuollainen väkivalta on yleensä opittua (vanhemmat/koulu/yhteisö).
04.11.11 11:49
<Modiglian> Joo. Mut muistakaapa se nainen joka laitto kissan roskikseen. Se se vasta paha olikin.
23
04.11.11 11:46
<Olsba> Toivottavasti isäpappa viettää seuraavat 5 vuotta vankilassa, tuo rangaistus meni kyl ihan överiks.
04.11.11 11:42
<Kultapalli> voi vittu

LÄHETÄ KAVERILLE

Nimesi

Sähköpostiosoitteesi

Syötä kaverisi sähköpostiosoite

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

Repost media ID

Lyhyt selvitys

KATEGORIAT

Selaa linkkejä..

MUITA SAMANLAISIA

MUOKKAA LINKIN TIETOJA

Muokkaamasi tiedot tarkastetaan mahdollisimman nopeasti ylläpidon toimesta, jonka jälkeen muutokset tulevat näkyviin mediaan. Voit muokata mediaa useamman kerran vaikka viimeisintä muutostasi ei ole vielä hyväksytty. Median poisto tulee myöhemmin mahdolliseksi.

URL

Otsikko

Kuvaus

Kategoria

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.