Quantcast

Lähettäjä:

Jylppy69 Jylppy69

väärä kiitorata?

3.4 / 5 (21 ääntä)

väärä kiitorata?

Julkaistu: 8.10.2003 15:23

2.5K

Lähettäjä: Jylppy69 Jylppy69

Otsikko: väärä kiitorata?

Hakusanat: kiitorata, kohta, rytisee, lentokoneet,

3.4 / 5 (21 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Kommentit (75)

Piilota OFF-Topic keskustelu

30.07.2014 15:44

<aabee> Nyt sitä HANAAAAA!

31.05.2012 19:41

<nikke1233> ffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

11.08.2010 12:30

<jermu_jea> Käkkärikäänös käyttöön.

19.07.2010 19:17

<rikuli> tööt tööt!

26.06.2010 21:55

<pyrom44n1> bout to fail :P

12.02.2010 15:59

<toomm> menkää muual luennoimaa valopäät

22.01.2010 11:33

<Fledermaus> pull up, anakin!

28.12.2009 09:21

<1917> Oikaseppa Kapu vähä vasemmalle...:D

02.10.2009 17:00

<Kimppu55> Mutta kiitotieä saa aina vain yksi kone käyttää, vaikka kone ehtisi pysähtyä, niin silti se on automaattisesti ylösveto

25.09.2009 17:53

<Tonny> Eiköhän toi rwllä oleva kone ole nousemassa ja sen (B757 ehkä) rotate-nopeus on jotain 140 solmua, ja 747:n finaalinopeus on 160, eli ei mitään hätää. Ja vaikka toi kiitotiellä oleva keskeyttäis nousun, niin 747 ehtis pysähtyä ennen kun osuu. Pitää reverssit päällä vaik 40 solmuun saakka pannuista välittämättä.

16.09.2009 15:36

<Zommpazha> Iha normia kai-tak liikennettä, toinen kone nousemassa ja toinen laskeutumassa. Ei sen kummempaa... Laskeutuminen keskeytetään sitäpaitsi vasta silloin, jos edellinen kone ei ole saanut noustua/käännyttyä pois kiitotieltä. (http://www.youtube.com/watch?v=kcIH1oCmrkI) tuossa vielä linkki kai-tak igs landing rwy 13

14.08.2009 17:19

<Kimppu55> Tuossa vaiheessa edellä oleva kone on luultavasti laskukiidossa vielä, kun toinen tulee perässä. Viimeistään tuossa vaiheessa lennonjohtaja ilmoittaa että Go around traffic on runway=Tee ylösveto liikennettä kiitotiellä. Yleensä johtajat eivät päästä koneita kyllä noin lähelle.

10.08.2009 19:51

<JuppeXXX> oh shi-

25.07.2009 00:35

<themehhh> samaan suuntaanhan noi koneet menee :D

18.07.2009 04:45

<DC-16> Kapulla vois olla kurat housuis :D

03.06.2009 23:00

<holeass> ilmaliikenneruuhka

01.06.2009 17:27

<Zommpazha> Kai-Tak, entinen Hong Kongin lentokenttä, ja sitäpaitsi tuo toinen kone on nousemassa.

25.05.2009 00:15

<mikikid> 22.05.06 15:27 Bill Eikös tuo näyttäs olevan british air lines ? Jos on ni tuohan saattaa olla mailman vilkkaimmanlta kentälät: london heathrow kentältä <<< ei näytä heathrowlta ku tuol on joku vuori..

22.05.2009 12:49

<Nico745> Oh shit! *CRASH*

02.05.2009 18:26

<Conklin> No kolari on tulossa.

02.03.2009 01:49

<Duumer> Hong Kongissa oli kyllä (...)lla kentällä just tommonen meno, lievästi pelotti siellä kyllä... Muuten tästä kuvasta voi sanoa vaan "the shit is about to hit the fan" :D

06.02.2009 20:08

<kaljakala> Koneen kapteeni: Hyvät matkustajat, laskeutumisesta voi tulla hieman töyssyinen. Olkaa hyvät ja kiinnittäkää turvavyöt. =) =)

14.01.2009 22:13

<mijama> mistä kuva on otettu?=);)Seuraava kone tietenkin.

07.09.2008 04:15

<Elucca> Se ei ole niin paha miltä näyttää. Zoomi vääristää sitä, esim. toi kiitorata oli 3,4 kilsaa pitkä, vaikkei siltä näytäkään.

18.08.2008 16:55

<-SC-> Näyttää näin maalikon silmään aika ilkeälle.

22.07.2008 10:16

<Cydosuz> Kai Tak AKA Hong Kong 1980 luvulla, normaali go-around tilanne. Hieman myöhässä pilotti kyllä nostosta jo.

01.07.2008 15:34

<soomalainen> AIJAI..

01.06.2008 09:21

<Tonny> Ihan normaali "Go around"- tilanne. Ei mitenkään tavatonta.

21.02.2007 16:00

<eunukki> nyt rysähtää:)

16.10.2006 12:09

<Teukka_> <Sinervo> Kuski huomas tilanteen ja nousi uudestaa, selvästi nokka kohti taivasta taas, ei mitään ruumiita tullut - Hahhah. laskeutuvat keula hieman ylöspäin ja sitäpaitsi tossa ei ole mitään vaarallista. Toi on ihan normaalia joillakin lentokentill

22.05.2006 15:27

<Bill> eikös tuo näyttäs olevan british air lines ? jos on ni tuohan saattaa olla mailman vilkkaimmanlta kentälät: london heathrow kentältä

16.03.2006 21:00

<Nepe> Kyllä, ei oo edes kauheen harvinaista laskeutua näin. Katoin joku aika sitte jotain dokumenttia misä lentontokoneella pysty laskeutuun turvallisesti, vaikka kone oli vaakatasossa n. 45 asteen kulmassa (voiko sen nyt noin sanoo, tajuutte kyllä :).. sitäpai

09.03.2006 17:54

<mikkodude> kohta sattuu

05.03.2006 14:50

<Mister-Of-Game> Voi...

14.01.2006 22:33

<Joose> "<Sinervo> Kuski huomas tilanteen ja nousi uudestaa, selvästi nokka kohti taivasta taas, ei mitään ruumiita tullut" btw, ainahan noi koneet laskeutuu nokka pystyssä, eli takarenkaat osuu ensin maahan.

03.01.2006 18:31

<nako> Vanha kunnon Kai-Tak!

10.10.2005 15:56

<Jones_> xD

14.07.2005 10:55

<Zawi91> veikkaan että... Ameriikkalainen lentokenttä.

16.06.2005 12:24

<lammas> Ihan ku olisin nähnyt tästä videopätkän?!?! Siinä ei kyllä tuota toista konetta ei näkynyt, mutta en ala asiasta riitelemään.

14.06.2005 21:56

<wankatron> Ja paskat, Kuva on aito. lukasin netistä että ei oo feikki, hon kongin vanhalta kentältä kuvattu

30.04.2005 20:39

<Sinervo> Kuski huomas tilanteen ja nousi uudestaa, selvästi nokka kohti taivasta taas, ei mitään ruumiita tullut

24.02.2005 17:29

<lintuss> toi laskeutuu eri kiitoradalle.. =)

16.02.2005 15:03

<Frip> klo 16 ruuhka ?

23.12.2004 15:15

<Samipekkajari> nainen ratissa

20.10.2004 11:29

<BlueStorm> Tais menehtyä ukkeleita xD

01.10.2004 11:56

<lemon_tree> juuri näin

07.08.2004 08:07

<eViL cLOWn> Jälkeenjäänneet eivät ymmärtäneet kuvan olleen editoitu ja yliviisaat(Markku, TTT) alkoivat jauhaa siitä paskaa.

27.06.2004 20:06

<nappi90> kaks kuvaa otettu ja pistetty sillee päällekkäi

12.05.2004 13:36

<Infinity> joo mut ei nyt ihan noin tiukkaan... oli muistaakseni minuutin tai kahen sääntö laskeutumisessa..

10.05.2004 20:33

<seba87> toi on iha arkipäivää kiireisillä kentillä.. koneet pistetään tosi tiukkaan

18.03.2004 11:39

<rap87> toi on sillei et toi toinen on menossa kans eteenpäin et ei niille kerkii tulee kolarii!!!!!!

27.02.2004 19:18

<cransis> saa kone aika vauhdilla jarrutella ettei liian lähelle edellistä mene.. ja kyllähän tilanne aito on, ei sitä voi epäillä. einoin kyllä saisi tapahtua, lennohjohdolla tullut moka.

01.02.2004 21:45

<sahlaaja> hulluu :DD

26.01.2004 22:26

<sirius> kiire, etten sanois...

20.01.2004 15:22

<killar-demn> ruuhka aika..

14.11.2003 16:44

<ttt> Olishan tietty parempi, jos thumb-sivulla olisi vain kommentin alku (siis ohjelman puolesta).... Mulla on katos paljon asiaa ;)

14.11.2003 15:13

<kaapu> Varnaan näyttää siusta hienolta noi pitkät kommentit, mutta minusta lyhempikin riittää :)

14.11.2003 13:52

<ttt> Olen eri mieltä vasemman renkaan tuomisesta ensin maahan tässä kuvassa. Kovassa tuulessa mielellään tuulen puoleinen rengas ensin (eli oikea tässä tapauksessa), jotta tuuli ei pääse oikean siiven alle. Tosin eipä tuo lasku muutenkaan mennyt niin hyvin --

14.11.2003 08:48

<markku> vinous on vaan sivutuulen aiheuttamaa, joka kompensoidaan vinossa tulemalla. Muuten tuuli veis konetta sivuttain. Laskussa ensin vasemman puoleiset renkaat koskettaa maata jonka jälkeen sivuttaisliikettä ei enään tapahdu jolloin koneen voi oikaista kiitor

05.11.2003 17:51

<Ölli> pirkule ku huijas näköö ekaks mut molemmat o laskeutumassa

01.11.2003 19:44

<Camilla *vampire*> kyl se vaan niin on että toi kone tossa ilmassa on laskeutumassa... mut tää on varmaan feikki...

25.10.2003 19:17

<paauli> vinossa :o

23.10.2003 00:29

<Mo0nLight> Onneksi tossa ei ole mitään hätää kun molemmat menee samaan suuntaan...

17.10.2003 16:47

<Mr Marcus> Aluksi epäilin kuvan aitoutta, sillä eihän kukaan noin tyhmä voisi olla, mutta sitten huomasin koneen pyrstössä British Airways -logon xD

13.10.2003 16:30

<luru> Kohta sattuu...

11.10.2003 14:35

<Archie> feikkikuva, ei ne nyt sentään noin lähekkäin laskeudu, vaikka edelliseen koneseen onkin abt kilsa matkaa - ellei joku tyri...

11.10.2003 00:46

<rolex^> tossa tilanteessa vois olla aika kuseessa

10.10.2003 10:13

<nbsp> markku-the-insinööri

10.10.2003 09:52

<markku> Kyllä toi edellinenki on just laskeutunut, Normaali käytäntö kentillä missä koneita tosiaan käy. Toi edellinen ei ole nousemassa, se tapahtuu viereisellä kiitoradalla. Nousukiihdytyksestä kun jää joskus aika pahat jet-pyörteet jotka voi olla aika haitalli

08.10.2003 22:59

<kaapu> + yks hajonnut siipi :)

08.10.2003 22:47

<xinot> no ei toi ny niin tuhoisaa oo, eihän tosta tuu ku pari pikku naarmuu

08.10.2003 22:14

<suKKa> Ei ne kyl yleensä noin tippaan sitä jätä. Ei oo mitään pelleilyy toi homma.

08.10.2003 20:59

<|Henkka|> ettei ois kolari..

08.10.2003 16:09

<Jako> wanha

08.10.2003 16:06

<Savukoski> Toi pienkone jää renkaisiin kohta

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 29 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Väärä osoite

18 549 katselukertaa

Taide on vaarallista

22 919 katselukertaa

Väärä vastaus

16 632 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.