Lähettäjä:
Jylppy69väärä kiitorata?
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
Jylppy69Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Kommentit (75)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<aabee> Nyt sitä HANAAAAA!
<nikke1233> ffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
<jermu_jea> Käkkärikäänös käyttöön.
<rikuli> tööt tööt!
<pyrom44n1> bout to fail :P
<toomm> menkää muual luennoimaa valopäät
<Fledermaus> pull up, anakin!
<1917> Oikaseppa Kapu vähä vasemmalle...:D
<Kimppu55> Mutta kiitotieä saa aina vain yksi kone käyttää, vaikka kone ehtisi pysähtyä, niin silti se on automaattisesti ylösveto
<Tonny> Eiköhän toi rwllä oleva kone ole nousemassa ja sen (B757 ehkä) rotate-nopeus on jotain 140 solmua, ja 747:n finaalinopeus on 160, eli ei mitään hätää. Ja vaikka toi kiitotiellä oleva keskeyttäis nousun, niin 747 ehtis pysähtyä ennen kun osuu. Pitää reverssit päällä vaik 40 solmuun saakka pannuista välittämättä.
<Zommpazha> Iha normia kai-tak liikennettä, toinen kone nousemassa ja toinen laskeutumassa. Ei sen kummempaa... Laskeutuminen keskeytetään sitäpaitsi vasta silloin, jos edellinen kone ei ole saanut noustua/käännyttyä pois kiitotieltä. (http://www.youtube.com/watch?v=kcIH1oCmrkI) tuossa vielä linkki kai-tak igs landing rwy 13
<Kimppu55> Tuossa vaiheessa edellä oleva kone on luultavasti laskukiidossa vielä, kun toinen tulee perässä. Viimeistään tuossa vaiheessa lennonjohtaja ilmoittaa että Go around traffic on runway=Tee ylösveto liikennettä kiitotiellä. Yleensä johtajat eivät päästä koneita kyllä noin lähelle.
<JuppeXXX> oh shi-
<themehhh> samaan suuntaanhan noi koneet menee :D
<DC-16> Kapulla vois olla kurat housuis :D
<holeass> ilmaliikenneruuhka
<Zommpazha> Kai-Tak, entinen Hong Kongin lentokenttä, ja sitäpaitsi tuo toinen kone on nousemassa.
<mikikid> 22.05.06 15:27 Bill Eikös tuo näyttäs olevan british air lines ? Jos on ni tuohan saattaa olla mailman vilkkaimmanlta kentälät: london heathrow kentältä <<< ei näytä heathrowlta ku tuol on joku vuori..
<Nico745> Oh shit! *CRASH*
<Conklin> No kolari on tulossa.
<Duumer> Hong Kongissa oli kyllä (...)lla kentällä just tommonen meno, lievästi pelotti siellä kyllä... Muuten tästä kuvasta voi sanoa vaan "the shit is about to hit the fan" :D
<kaljakala> Koneen kapteeni: Hyvät matkustajat, laskeutumisesta voi tulla hieman töyssyinen. Olkaa hyvät ja kiinnittäkää turvavyöt. =) =)
<mijama> mistä kuva on otettu?=);)Seuraava kone tietenkin.
<Elucca> Se ei ole niin paha miltä näyttää. Zoomi vääristää sitä, esim. toi kiitorata oli 3,4 kilsaa pitkä, vaikkei siltä näytäkään.
<-SC-> Näyttää näin maalikon silmään aika ilkeälle.
<Cydosuz> Kai Tak AKA Hong Kong 1980 luvulla, normaali go-around tilanne. Hieman myöhässä pilotti kyllä nostosta jo.
<soomalainen> AIJAI..
<Tonny> Ihan normaali "Go around"- tilanne. Ei mitenkään tavatonta.
<eunukki> nyt rysähtää:)
<Teukka_> <Sinervo> Kuski huomas tilanteen ja nousi uudestaa, selvästi nokka kohti taivasta taas, ei mitään ruumiita tullut - Hahhah. laskeutuvat keula hieman ylöspäin ja sitäpaitsi tossa ei ole mitään vaarallista. Toi on ihan normaalia joillakin lentokentill
<Bill> eikös tuo näyttäs olevan british air lines ? jos on ni tuohan saattaa olla mailman vilkkaimmanlta kentälät: london heathrow kentältä
<Nepe> Kyllä, ei oo edes kauheen harvinaista laskeutua näin. Katoin joku aika sitte jotain dokumenttia misä lentontokoneella pysty laskeutuun turvallisesti, vaikka kone oli vaakatasossa n. 45 asteen kulmassa (voiko sen nyt noin sanoo, tajuutte kyllä :).. sitäpai
<mikkodude> kohta sattuu
<Mister-Of-Game> Voi...
<Joose> "<Sinervo> Kuski huomas tilanteen ja nousi uudestaa, selvästi nokka kohti taivasta taas, ei mitään ruumiita tullut" btw, ainahan noi koneet laskeutuu nokka pystyssä, eli takarenkaat osuu ensin maahan.
<nako> Vanha kunnon Kai-Tak!
<Jones_> xD
<Zawi91> veikkaan että... Ameriikkalainen lentokenttä.
<lammas> Ihan ku olisin nähnyt tästä videopätkän?!?! Siinä ei kyllä tuota toista konetta ei näkynyt, mutta en ala asiasta riitelemään.
<wankatron> Ja paskat, Kuva on aito. lukasin netistä että ei oo feikki, hon kongin vanhalta kentältä kuvattu
<Sinervo> Kuski huomas tilanteen ja nousi uudestaa, selvästi nokka kohti taivasta taas, ei mitään ruumiita tullut
<lintuss> toi laskeutuu eri kiitoradalle.. =)
<Frip> klo 16 ruuhka ?
<Samipekkajari> nainen ratissa
<BlueStorm> Tais menehtyä ukkeleita xD
<lemon_tree> juuri näin
<eViL cLOWn> Jälkeenjäänneet eivät ymmärtäneet kuvan olleen editoitu ja yliviisaat(Markku, TTT) alkoivat jauhaa siitä paskaa.
<nappi90> kaks kuvaa otettu ja pistetty sillee päällekkäi
<Infinity> joo mut ei nyt ihan noin tiukkaan... oli muistaakseni minuutin tai kahen sääntö laskeutumisessa..
<seba87> toi on iha arkipäivää kiireisillä kentillä.. koneet pistetään tosi tiukkaan
<rap87> toi on sillei et toi toinen on menossa kans eteenpäin et ei niille kerkii tulee kolarii!!!!!!
<cransis> saa kone aika vauhdilla jarrutella ettei liian lähelle edellistä mene.. ja kyllähän tilanne aito on, ei sitä voi epäillä. einoin kyllä saisi tapahtua, lennohjohdolla tullut moka.
<sahlaaja> hulluu :DD
<sirius> kiire, etten sanois...
<killar-demn> ruuhka aika..
<ttt> Olishan tietty parempi, jos thumb-sivulla olisi vain kommentin alku (siis ohjelman puolesta).... Mulla on katos paljon asiaa ;)
<kaapu> Varnaan näyttää siusta hienolta noi pitkät kommentit, mutta minusta lyhempikin riittää :)
<ttt> Olen eri mieltä vasemman renkaan tuomisesta ensin maahan tässä kuvassa. Kovassa tuulessa mielellään tuulen puoleinen rengas ensin (eli oikea tässä tapauksessa), jotta tuuli ei pääse oikean siiven alle. Tosin eipä tuo lasku muutenkaan mennyt niin hyvin --
<markku> vinous on vaan sivutuulen aiheuttamaa, joka kompensoidaan vinossa tulemalla. Muuten tuuli veis konetta sivuttain. Laskussa ensin vasemman puoleiset renkaat koskettaa maata jonka jälkeen sivuttaisliikettä ei enään tapahdu jolloin koneen voi oikaista kiitor
<Ölli> pirkule ku huijas näköö ekaks mut molemmat o laskeutumassa
<Camilla *vampire*> kyl se vaan niin on että toi kone tossa ilmassa on laskeutumassa... mut tää on varmaan feikki...
<paauli> vinossa :o
<Mo0nLight> Onneksi tossa ei ole mitään hätää kun molemmat menee samaan suuntaan...
<Mr Marcus> Aluksi epäilin kuvan aitoutta, sillä eihän kukaan noin tyhmä voisi olla, mutta sitten huomasin koneen pyrstössä British Airways -logon xD
<luru> Kohta sattuu...
<Archie> feikkikuva, ei ne nyt sentään noin lähekkäin laskeudu, vaikka edelliseen koneseen onkin abt kilsa matkaa - ellei joku tyri...
<rolex^> tossa tilanteessa vois olla aika kuseessa
<nbsp> markku-the-insinööri
<markku> Kyllä toi edellinenki on just laskeutunut, Normaali käytäntö kentillä missä koneita tosiaan käy. Toi edellinen ei ole nousemassa, se tapahtuu viereisellä kiitoradalla. Nousukiihdytyksestä kun jää joskus aika pahat jet-pyörteet jotka voi olla aika haitalli
<kaapu> + yks hajonnut siipi :)
<xinot> no ei toi ny niin tuhoisaa oo, eihän tosta tuu ku pari pikku naarmuu
<suKKa> Ei ne kyl yleensä noin tippaan sitä jätä. Ei oo mitään pelleilyy toi homma.
<|Henkka|> ettei ois kolari..
<Jako> wanha
<Savukoski> Toi pienkone jää renkaisiin kohta
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu