Lähettäjä:
aliensteelheadkuinka volvo rakennetaan
Lähettäjä: aliensteelhead
Otsikko: kuinka volvo rakennetaan
Hakusanat: kuinka, volvo, rakennetaan, kivi, aerodynamiikka, paras, automerkki,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2012-10-02 21:45:51
+283
<jayz>
Olisi mielenkiintoista nähdä minkälaista jälkeä tuon ja vanhan ysisatasen saabin yhteentörmäys jättää...
Aika: 2012-10-02 21:20:48
+2194
<Tilla>
Onhan tuollainen aika perkeleen hyvä auto.
Aika: 2012-10-02 21:33:52
+739
<kahv2>
Ja toimii kuin junan vessa saatana
Aika: 2012-10-02 21:39:27
+8887
<eskozki903>
Jos autossa ei oo muuta vikaa kuin iso kulutus niin sanoisin että erinomainen auto, oma 940 kuluttaa sen 9-12 litraa/100km mutta eipä oo huoltoja tarttenu tehä, öljyt vaihtaa ja remmit niin saa taas ajaa.
Kommentit (85)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Random_From_The_TV> '86 740, ajettu 700 000 ja kulkee kun unelma. Saatana me mitään Japanin ihmeitä hankita, oikee auto sen olla pitää.
<Sgt Reed> 740 on täälläkin. Kieltämättä menovettä kuluu runsaanlaisesti.
<Kallo666> Tämä on legendaarista. Hienosti tehty kuvasarja ja lähes totta. :D
<Badteddy> mul on 740 SE, vie kaiken bensan mitä laittaa tankkiin
<SonOfABit> Tuohon aikaan volvo oli auto. Sitten foordi osti volvon ja nyt volvo on kiinalainen
<Furor> Jos tuo törmäisi ysisataseen saabbiin.. -> Instant end of the world.
<Smurffi84> Itsellä 240,740,760,940 harrastetallissa muiden projektien kanssa. Kaikki ahdettuja ja hyvin on pelanneet km huolimatta. Vanhassa vara parempi...
<niin-aina> väärin, mersussa on traktorin kone......
<hoitopoika> Volvot on kivestä
<Me_From_Finland> Meh, 650 000 ajettu (mittarin toimiessa, oli pari vuotta pyörimättä) eikä suurempia vikoja, mitä nyt ajan patinaa. (lue alkaa leviämään joka puolelta, mutta kulkee kuin unelma.)
<kalhevi> No joo miks surffata netissä kirjotuskoneella?
<PenZon> No eipä ole tämänkään kuvan tekijä paljoo tiennyt. 200-sarjassakin kaikki jarrut, alusta, voimansiirto, sähköt, moottorinohjaukset jne jne on ollu aikakaudelleen ihan tähtitieteellisen kalliilla tehtyjä. Ei tarvi jotain autokorvikebiltemaa mainita samana päivänäkään. Vielä jos pitää mielessä että 200 sarja on oikeestaan vain päivitys 140-sarjaan niin havaitsee että korin perusprofiili on suunniteltu -66. Ja miksi korjata jotain joka ei ole rikki.
<Anansinso> Viivottimen aikakausi.
<M4ximus> Myöskin Saabit
<wiima-81> Itekki tuommosia volvoja omistaneena voin sanoa että ovat ikuisia, pomminvarmoja ei ehkä kaikkein ripeimpiä mutta hemmetin hyviä.
<Kimble2> jayz http://www.youtube.com/watch?v=WwlNPhn64TA
<jaffakeksi_> http://www.youtube.com/watch?v=tKOVF1qwPzI
<spitfire175> 740 GLE, Menin tyhmänä omani myymään. On tavaratilaa ikävä.
<teräsihminen> kysyn aina joiltakin nuubeilta että "tiiäkkö miten volvo seiten nelikymppiin asennetaan turbot?" lol
<narttuarttu> Aika hauskaa, että porukka täällä vertaa 200srj volvoa ja 30 vuotta uudempia autoja keskenään :D Volvo on aina ollut oman aikakautentesa turvallisin auto, on vielä tänänkin päivänä, piste .
<Jaakkima!> Kumman huono rakentaja kun yrittää sedania tehdä ja tuleekin farkku..
<SonOfABit> kadotettu proguru ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli <- mä oon kyllä aina viitannu tolla opelixiin :< <--- Jos aivan tarkkoja ollaan, niin Opelin logossa on salama ja Volvon logossa aiavan selvä nuoli.
<LikeABeis> Mistäs sit Lada rakennetaan?
<Hakeem_the_Dream> VSOP http://bit.ly/RzKNSc neljänneksi suosituin automerkki suomessa ja adacin listakin näyttää v70:lle 5 tähteä http://bit.ly/VfllEG noista 120 000 km oon ajanut sentilleen kaiken.
<Volmari85> Fifth gearissa ajatettiin seitenneliskanttinen farkku ja nykyauto yhteen. Arvaatteko kummassa porukka olis kuollu? Aivan oikein! Volvossa... Kato patarautavolvossa ei ole airbageja eikä se absorboi iskuenergiaa. Eli kun putoat katolta, kummassa haluat olla sisällä? Patarautamöykyssä vai isossa untuvatyynyssä?
<Stade> Itellä 740 varmari 2.3L turbo, vähän viritetty. Bensaa menee noin 14L/100km
<nostokurki> "the collision has no effect on the car" mutta silti sedanista tuli farmari?
<macko57> TyTN: itsellänihän on manuaali 850 GLT. Vanhalla kunnon pienikulutteisella 2,5L 20V bensiini moottorilla ja veriset kyyneleet tankkaamassa... Vain 10L/100km (yhdistetty omalla käytöllä)
<ShK> Win8 Metro-teeman esikuvahan se siinä
<Nrbs> Mul o ihanan kämänen 440. Ei muuta vikaa mut kuskin oven stoppari mureni pois, nyt sen tilalla on hihnanpätkä. Tein itse ja säästin :) Täytyy vaan olla varovainen tuulisella säällä.
<thornicue> jayz: älä toivo tuollasia, saattaa olla että syntyy musta aukko, tjsp
<Pirimus> kromicr Nuo vanhemmat volvot häviäis kaikille uusille autoille törmäystesteissä. Paljon ennemmin olisin jonkun pikku micran kyytissä kuin 90-luvun alun 240 Volvossa jos on nokkakolari tulossa. 3310 kestää kestävyys vertailussa nykypäivän kännyköihin, kuoret tiesti lentää, mutta rikki ei mee.
<x6x> 260 variaattorivaihteistolla!!!! Kuka helvetin nero laittaa autoon vaihtoston mikä menee pakilla samaa vauhtia kuin etiäppäin.....
<Matsal> 200 sarjan volvot lahoja peräkontista ja ovista...
<kromicr> Noi vanhemmat volvot ovat automaailman noki'a 3310:Ia :)
<alpatziino> Tykkiä vaille valmis panssarivaunu.
<piran> jayz Olisi mielenkiintoista nähdä minkälaista jälkeä tuon ja vanhan ysisatasen saabin yhteentörmäys jättää...<--sitähän ne yrittää hiiukkaskiihdyttimellä mitata.
<hoest> 850 masterrace reporting in. automaatti on paras :D ja varakkuus
<baarikärpänen> jayz autoille ei kävis kuinkaan, mutta kyydissä istujat olis tuulilasissa. Omistan muuten tällä hetkellä volvon ja ei tuossa ole mitään vikaa muihin omistamiini autoihin verrattuna. Enmpä kyllä ookkaan ajanu tällä volvolla kuin vasta ite 40tkm joten saa nähhä
<kadotettu> proguru Ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli <- mä oon kyllä aina viitannu tolla opelixiin :<
<SonOfABit> ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli
<VSOP> matsku90 arvostan esiinmarssiasi sen todellisen ruotsalaisen laatuauton suhteen täällä takapajuisten volvon kannattajien seassa; Saab on turvallisuuteen tähtäävien innovaatioiden, kolariturvallisuuden, laadun, kestävyyden, sekä muotoilun saralla valovuosia edellä sitä toista ruotsalaista, ns. maalaisten automerkkiä, ja siinä missä hyvää volvoa ei 9 vuotta ja n. 500 000 kilometriä käsittävän (ammatti)autoilu-urani aikana ole vielä tullut vastaan, ei minulta löydy huonoa sanottavaa kuin 1/13 Saabista :)
<VSOP> häntäpäästä! Lisäksi haluaisin kysyä montako kilometriä noista 120 000 olet pyöräyttänyt mittariin itse? :D
<VSOP> <Gorib> Mutta volvopa ei ollutkaan ensimmäinen auto, joka saavutti Euro NCAP:ssa tuon viiden tähden tuloksen, ei ensimmäisiä, eikä edes automerkki, jolla olisi eniten viiden tähden automalleja! Vakuutusyhtiöiden tilastoista ei näe autojen laadukkuudesta yhtikä mitään; vain sen, miten paljon ko. automalleja kolaroidaan, ja koska volvot eivät ole kovin yleisiä, ei niitä myöskään kolaroida niin paljon kuin esim. Bemareita tai Toyota Corollia. Mikäli haluaa nähdä miten luotettava tai turvallinen auto on kyseessä, kannattaa tutkia ADAC:n vertailua autojen luotettavuudesta, josta volvo löytyy sieltä
<matsku90> mun saabi oli paras, vois törmätä mihin vaan eikä koskaa hajonnu:)
<jjonesi> ysikaks vuoden 940GL nahkajakkaroil, helmee !
<samil696> mun 740 vei matka ajossa 8lsun volvossa oli vissiin kaasari
<Kheldaur> Mitähän (...)a tämä nyt on?
<snuoq> Timanttisahan voi korvata egyptiläisillä kuparileluilla. Testattu ja toimii, kuulemma.
<Hakeem_the_Dream> VSOP älä jauha baskaa. euro NCAP:n testeissä vetivät ennen geelyn perseilyä tasaisesti 5 tähden tuloksia. ainoana heikompana ominaisuutena volvolla jalankulkijoiden turvallisuus, mutta eipä se ole monessa muussakaan turvallisessa autossa korkeatasoista. vakuutusyhtiöidenkin tilastoista voi nähdä, että volvot on laatupelejä turvallisuuden suhteen. Terv, seitsemäs auto menossa, kilometrejä yht n. 120 000.
<narttuarttu> instantly 5/5
<UberPro-> Mun iskä osti kerralla noita 240:siä kaks. Toisen työautoks ja toisen varaosiks. On kyllä autojen (...)!
<VSOP> Volvo on maailman huonoimpia automerkkejä; sen maine "turvallisena autona" perustuu jenkkien 70-luvun lopulla järjestämiin, ja volvon maksamiin törmäystesteihin, joissa senaikaiset rautavolvot järjestettiin törmäyskurssille mm. Puuseinien ja japanilaisten pikkuautojen kanssa. Lisäksi uusi volvo s80 on toiseksi huonoin automalli mitä olen ajanut, ja takana on n. 500 000 kilometriä yli 160 erilaisella automallilla.
<TehNyyb> Mieluummin Volvo 240 kuin mikään uusi auto
<MapleDable> Vuoren ostamisesta tuli hillitön himo pelata Minecraftia...
<lesbomies> olihan nuo ennen mutta ei enää nykyää tehä mittää kestävää
<tomppz-> Auron 850 r sen olla pitää <- muuten hyvä mutta raapii vähän väärästä päästä
<surrealistipallo> yks minulle mielekkäimmistä autoista.
<dedlari> Ovenkahvat edellä ikiliikkuja laatikolla. :) Ei tähän kuvaan voi muuta kuin että haters gonna hate.
<ahnzky> Allekirjoitan, faijalla 940
<Auron> 850 R sen olla pitää
<Juuzmo> On tässä kuvassa jotain tottakin, volvon ajettavuus kyllä vastaa kivilohkaretta.
<Zoniii> Silti noita vaivaa helmarutto
<jayz> Olisi mielenkiintoista nähdä minkälaista jälkeä tuon ja vanhan ysisatasen saabin yhteentörmäys jättää...
<tiemuu> Oikea volvo on takapotku! 760 master race here!
<Bisabolol> 240 huristellaan. paras vekotin mitä oon koskaan omistanut! prum prum
<eskozki903> Jos autossa ei oo muuta vikaa kuin iso kulutus niin sanoisin että erinomainen auto, oma 940 kuluttaa sen 9-12 litraa/100km mutta eipä oo huoltoja tarttenu tehä, öljyt vaihtaa ja remmit niin saa taas ajaa.
<Jytkytykki> porrasperäseen volvoon laittaa rattorin koneen ja törmää täysilä seinään niin se muuttuu farmariksi?
<kahv2> Ja toimii kuin junan vessa saatana
<SilentBob> En tajunnut -1
<js_83> Tuo t4 on ainaki aivan (...)... vituttaa ku hukkasin rahat siihen.
<Jowni> ovi edellä aina talvella jokapuolella
<alexisonfiree> mihin se kivi laitetaan
<pilgrim> pilteema, miksi, eimee kaaliin.
<Tombbuli> Sen takia ajankin näillä "traktoreilla", koska ne kestää käyttöä ja kilometrejä toisin kuin uudet autot.
<Tigerr> Biltema EI OLE tämän kuvan sponsori
<Seeppoo> mikäköhän on interwebsin mielestä hyvä automerkki kun tuntuu että kaikki ovat vain biltema osilla yms kasattu. vai tuleeko ihmisille oikeesti yllätyksenä että auton kuluvia osia tarvitsee aina silloin tällöin vaihtaa?
<BBT> MikeJK, eipä se ole huonoinkaan vaihtoehto.
<Hellscream> Sierra jättää sen
<macko57> 740 oli sitten viimeinen volvo, joka kesti näin hyvin...
<Rosca> Ainut hyvä puoli volvossa on se että ratissa lukee volvo, mistä voi tarkastaa vasemman ja oikean
<Kurukka> mannet on ilmeisest tienny tän salaisuuden jo pitkän aikaa..
<MikeJK> Eipä se oo matkustajien kannalta kaikista turvallisin vaihtoehto silti että se auto pysyy ulkosesti vauriottomana vaikka 200km/h -> 0km/h äkkipysähyksessä..
<Tilla> Onhan tuollainen aika perkeleen hyvä auto.
<_toksiini> No en ymmärtänyt.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu