Lähettäjä:
kidoYoutuben välkyt tyypit
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
kidoSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2015-07-24 12:51:37
+23486
<jasmandu>
Perus Sonera viihteen tekniikka, nimim. digiboxi ja modeemi vaihdettu. Soitat vikapalveluun ja vikaa lähdetään selvittämään.. "onko sulla töpseli seinässä?"
Aika: 2015-07-24 13:06:48
+7120
<Jamppajoo>
jahhve Nuitakin kyselyitä tulee sen takia koska suomessakin on niitä ihmisiä jotka ei tajua katsoa onko modeemi seinässä kiinni
Aika: 2015-07-24 13:44:16
+36376
<^PKN^>
jahhvetämä siitä syystä, että 95% soittajista on ns. hiihtoliiton sakkia ja se töpseli ei ole siellä seinässä.
Aika: 2015-07-24 12:47:33
+24180
<Nkoo>
Perus asiakaspalveluvastaus.
Kommentit (21)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Oye> Kaveri meni kerran käymään asiakkaan luona, joka oli vanhempi nainen. Hän ei voinut käsittää muiten internet ei toiminut vaikka oli just ostanu tuliterän, ensimmäisen tietokoneensa. Ei vaan tiennyt, että olis pitäny nettiliittymä avata ja modeemi hommata kans.
<Toupal> Itsehän en vaivaudu soittamaan asiakaspalveluun, he soittavat minulle.
<Toupal> jahhve Noin mä kysyn kaikilta, jotka multa yrittää soittaa apua. Useesti se ei oo seinässä. Viimeks tänään. Perusteista on lähdettävä! Ihan vitunturhaa soittaa asentajaa paikalle, jos joku untamo ei osaa käyttää laitteitaan. P.S. En ole Soneran asentaja.
<Cobraku> Operaattoriduunissa olevana voin sanoa että ne kysymykset on ihan asiallisia. Aina sanotaan että juu juu kaikki on tehty ja sitten kun tullaan myymälään näyttämään ja vannomaan että kaikkea on kokeiltu niin todellisuudessa mitään ei olla tehty ja ongelma selvii yhdellä tai kahdella napin painamisella.
<Mahkura> jahhve noita tarinoita on tullut kuultua, ja paljon. Läheinen tuttukin ajanut 200km laittamaan töpselin seinään vaikka etukäteen vielä soittanut ja kysynyt "onhan se töpseli seinässä?".
<GyRo> elisalla heti ekana katsovat että onko heidän puolella vikaa.
<SaksManni> Elisa viihteen netti katkes. Soitin asiakaspalveluun "onko siulla yli 1,2m pitkä kaapeli modeemin ja pistokkeen välissä?" O_o
<kolamies> jahhve Nuo kysymykset ovat silloin tällöin pakko kysyä jos soittaja ei tarkenna mitä on tehty jolloin tiedetään ettei soittaja ole saapas. Hyvin monta kertaa on internet ollut "rikki" ja se on helpparin syy, koska verkkokaapeli ei ollut koneessa kiinni.Terveisin, vikapalvelun syytöksiä kuuleva työntekijä
<karibu87> jahhve Oikeesti ne kysyy nää tyhmimmät kysymykset läpi aina ekana koska liian usein on juuri näin tapahtunut. IT-tuessa työskentelevänä en haluaisi aina kysyä onko johdot kiinni, oletko yrittänyt käynnistää uudelleen sun muita tyhmiä mutta kun useimmiten vika löytyy jo näistä
<^PKN^> jahhvetämä siitä syystä, että 95% soittajista on ns. hiihtoliiton sakkia ja se töpseli ei ole siellä seinässä.
<heretic__> digiboksini ei kerran toiminu ja asiakaspalvelusta oikeasti kysyttiin onko töpseli seinässä. arvatkaa oliko, no ei ollu! olin edellisenä iltana ilmeisesti laturina raahannu sen makuuhuoneeseen.
<jasmandu> jamppajoo Tottakai mä nyt sen ymmärrän, onhan mulla vanhemmat.
<onzir> >Ei ymmärtänyt sarkasmia >Ole vittumainen Captain Obvious
<Ultrafunkula> Jamppajoo Valitettavan totta. Ja se typerä peruskartoitus on tehtävä juuri siitä syystä. t. IT-tuen orja
<Jamppajoo> jahhve Nuitakin kyselyitä tulee sen takia koska suomessakin on niitä ihmisiä jotka ei tajua katsoa onko modeemi seinässä kiinni
<Perunatonttu> problem solved
<jasmandu> Perus Sonera viihteen tekniikka, nimim. digiboxi ja modeemi vaihdettu. Soitat vikapalveluun ja vikaa lähdetään selvittämään.. "onko sulla töpseli seinässä?"
<Imba> Oli kyllä pakko antaa pari tähteä, kun on niin komeesti laitettu
<RonBurgundy> Jostain syystä mun on pakko laittaa kommentti
<Rampesteri84> Kiittämätön paska!
<Nkoo> Perus asiakaspalveluvastaus.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu