Lähettäjä:
routasydänVolkkari
Lähettäjä: routasydän
Otsikko: Volkkari
Hakusanat: volkkari, volkswagen, check, engine, light, moottorinvaroitusvalo,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2014-01-13 01:18:16
+18155
<pakseli>
Teippi on pudonnut Doh!
Aika: 2014-01-13 01:28:09
+2395
<ouvertake>
Meitsin Corollassa on palanut Check engine valo vikat 30 tonnia. Vielä sillä kiertää toria.
Aika: 2014-01-13 01:38:26
+669
<Magnum_PI>
Entisenä VW-kuskina allekirjoitan tämän täysin.
Aika: 2014-01-13 01:43:25
+7524
<Mortalomena>
luigiR Tottakai heti pitää auto laittaa kuntoon jos ei jarruvalot toimi, helvetin vaarallista. Ei se Service Immadiately lamppu vittuillakseen sieltä herää.
Aika: 2014-01-13 01:44:41
+7524
<Mortalomena>
(yleensä)
Kommentit (39)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<luigiR> @Mortalomena juu tietysti tietysti. Ei minuu siinä muu ärsyttäny häirinny mutta ku ajotietokone ilmoitti koko jarrujärjestelmän olevan paskana + poissa käytöstä.
<Mortalomena> luigiR Veikkaisin että kustannussyistä ei ole omaa varoitusvaloa joka nippelille vaan "yleisvaroitus" jos systeemi huomaa jotain olevan rikki.
<pizzalaatikko> Omassa volkkarissa ei ollut mitään vikoja.
<maapu> Mä olen töissä todennut, että niin tyhmä en ole, että vielä vapaallakin sen konsernin yhteenkään autoon koskisin.
<Paheksu> Kai ne vanhat volkkarit vielä kestikin jotain. Nykysinhän niissä äTSIi koneissa ei kerkee moottorin vikavalo edes syttymään, kun jakoketju jo vaihtaa hammasta.
<makeSX> ikinä oo ollu volkkarissa sellasta vikaa että tuo valo olisi syttynyt
<Koo-aa> BBT. 5/5
<Purkinruostuttaja> Mun Volkkari ei pääsy taaskaan katsastusta läpi. Ei siinä koskaan mittään vikkaa oo ollu, mutta katsastajilla ja korjaamoukoilla on vaan liian tarkat silmät.
<Kheldaur> Eka oma auto oli WV golf-86. Oli mainio auto. Vaihdoin sen kumminkin Citroeniin ja elämänlaatu parani roimasti. Paranipa vielä lisää, kun vaihdoin ekan sitikkani uudempaan ja isompaan automaattivaihteiseen sitikkaan.
<MaskMan> Das kansanautoni on ollu pajalla 2 kertaa kuukauden sisään, ku on jättäny tien päälle...joten " I call bullshit on this one"
<Joppeliizu> Opelissani se syttyi vasta kunnon vauhdissa
<Hömppänstein> Taas pilkataan Volkswagenia. :(
<VeikkoVälikäsi> Kyllähän sen voi ymmärtää ettei jokaista vikaa kohde voi olla omaa valoa mutta kyllä niitä voisi yrittää parantaa esim. toinen valo joka kertoisi kuinka kriittinen vika on. "Check oil level" passatissa ja konepellin mikrokytkin aiheuttajana.
<skebuz> VW sucks!!
<HraSamo> Haddas ettei vaan olis käsijarru päällä tai sitten jarrut jumii ihan muuten vaan.
<Haddas> Meijän autossa on joku ihme vika. Joskus siinä palaa joku valo jossa ympäröity huutomerkki eikä auto kulje kunnolla. Haisee paskallekin
<Lapio_> Mitä helevettiä? On noinkin monta peukkua kertyny elämäni (riemurasian) aikana?!? Luulin aina olevani semmonen jota kukaan ei tajuu.
<Lapio_> Ilmaisen erillaisuuttani siten, että näen VW fanaatikot vähän samantyyppisinä ihmisinä, kuin apple fanaatikot. Eivät suostu uskomaan että on vikaa, vaikka ois tulessa ja tuhannen pillun päreinä, tomuna ilmassa ja litistetty. Saatanan urpot. Minun reno 19 pelannu täydellisesti siinä missä muilla on vikoja ja arvatkaa saanko kuunnella vittuilua kokoajan merkistä... tottahan pitkälti 95 vuodesta etiäppäin kaikki renot on paskoja, mut 19=vitun kova!
<Jomena> volkwSWAGen
<Kalakaveri2000> On yleispätevä myös Volvossa
<StefaH> Itel on vanha mersu enkä kyl hommaa ikinä enää uudellee vanhaa mersuu sen jälkee ku on eroon siit päässy.. Mukavaa sillä kyl ajella on mut mikään saatana ei pysy ehjänä ja lukotki on jäässä -5 pakkasel jo nii pahasti et täytyy sytkäril lämmitellä.
<Graf> Jarruvalokeskusteluun: Uudemmissa kertoo hyvinkin tarkkaan. Jos näpäyttää lisätiedot, kertoo jopa, miten vaihtoa kaipaavaan osaan pääsee käsiksi. Vanhemmissa ei ole antureita joka nippelissä, joten jos jokin piiri katkeaa jarrujärjestelmässä, pitää olettaa pahinta ja varoittaa kuskia, että nyt sietäisi olla ihan perkeleen varovainen sen ajamisen kanssa...
<Jd41> Mä en kyllä ymmärrä VAG konsernin dissausta. Hyviä autoja ovat ja jokainen auto tarvitsee välillä huoltoa merkistä riippumatta. Jos check engine valo palaa niin huoltakaa se auto sitten varmaa ei pala. Heil Porsche!
<Caius I> Mun -80 Corolla Deluxessa mitään tommosta valoo olekaan eikä tarvikaan :D
<AndreTheGiant> Ihme lamppu kun sen sammuttaminen korjaamolla maksaa yleensä pari tonnia.
<t9ont> Itellä joskus oli astra, jossa kanssa palo pitkään check engine valo. "Korjaantu" ku ajoin motarilla vitulliseen lätäkköön.
<Soke Akana> Paremmin olis sopinut että onko jakoketju poikki? Kyllä/kyllä
<windosrmagistus> paitsi että volkkarit vittuilee hyvin paljon myös ilman että k.o valo syttyy
<NakkiKone123> tape must fell off! doh!
<jayz> Ysärivolkkarin kanssa saa sydänkohtauksen, kun ensimmäisen kerran syttyy öljynpaineen valo summerin kera.
<luigiR> Mortalomena juu juu tottakai, mut miks se ei voi ilmottaa että jarruvalot kärähtäny? Huudatti että kokojarrujärjestelmä ois paskana.
<Mortalomena> (yleensä)
<Mortalomena> luigiR Tottakai heti pitää auto laittaa kuntoon jos ei jarruvalot toimi, helvetin vaarallista. Ei se Service Immadiately lamppu vittuillakseen sieltä herää.
<Magnum_PI> Entisenä VW-kuskina allekirjoitan tämän täysin.
<ouvertake> Meitsin Corollassa on palanut Check engine valo vikat 30 tonnia. Vielä sillä kiertää toria.
<luigiR> Allekirjoitan VW-ihmisenä. Jarruvalokytkin paskana -> ESP:n ja jarrujärjestelmän vikavalo syttyy ja näyttöön räsähtää Service immediately teksti. Tuli vähän jännäkakat housuun ku oli 400km matkaa edessä että mitäs vittua toimiiko tää enää.
<Pilot> Tuntuu olevan muissakin VAG -konsernin vehkeissä sama
<pakseli> Teippi on pudonnut Doh!
<jofaception> Tämä on tullut testattua kyllä kaverin autolla.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu