Quantcast

Lähettäjä:

kido kido

Vodkan juominen

Mainokset vs. todellisuus

1.6 / 5 (52 ääntä)

Vodkan juominen - Mainokset vs. todellisuus

Julkaistu: 11.5.2016 14:22

2.5K

Lähettäjä: kido kido

Otsikko: Vodkan juominen

Kuvaus: Mainokset vs. todellisuus

Hakusanat: vodka, juominen, mainokset, todellisuus,

1.6 / 5 (52 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2016-05-11 14:31:28

+53127

<MaskMan>

Pihalla leikkivät lapset pitävät tänään sellaista meteliä, että välillä pitäny tarkistaa josko ne leikkii vai yrittäkö joku rikastaa kulttuuria

130

Aika: 2016-05-11 14:30:31

+9781

<6jukka9>

Ruskeaa vodkaa? Onko se yhtä hyvää, kuin vihreä Captain Morgan? http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000107404.html

52

Aika: 2016-05-11 14:23:56

+2158

<Ad_>

Ei näytä edes olevan vodkaa vaan viskiä.

33

Kommentit (12)

Piilota OFF-Topic keskustelu

12.05.2016 02:37

<Parree> MaskMan Meil on naapurissa joku saatanan rikastaja perhe... Mukulat huutaa ku perkeleet mut vanhemmat ei sano mitään, mut on se jännä et ne hiljenee ku itte "vähän" karjuu seinä takaa.

11.05.2016 20:33

<Derion> Wallhack

11.05.2016 16:13

<SmokeWeedEveryDay!!> Tulee halvemmaksi viedä omat vodkat baariin ja tilata vaan keppanaa. 7e shotista on aikas vitusti.

11.05.2016 14:59

<Jaakkima!> Viina on viisasten juoma.. ei se kaikille sovi.

11.05.2016 14:31

<MaskMan> Pihalla leikkivät lapset pitävät tänään sellaista meteliä, että välillä pitäny tarkistaa josko ne leikkii vai yrittäkö joku rikastaa kulttuuria

130
11.05.2016 14:31

<(laitela)> Mainoksethan kuvaavat mainostajien ja tuotteiden ihanteellisia kuluttajia. Siis niitä ihmisiä keiden halutaan tuotetta ostavan. Todellisuudessa mainosten ihanteet ja todelliset tuotteen kuluttajat harvoin kohtaavat. Mainoksilla luodaan kiiltokuvia ja ihanteita. Tuotetta mainostamalla kuluttajalle pitää saada mielikuva paremmasta, uudesta ja hienosta ja jopa itsensä kehittämisestä. Mainosmaailma on nk. täydellinen maailma. Kaikki ovat aina onnellisia ja terveitä. Milloin olette viimeksi nähneet esim. liikalihavaa pikaruokamainoksessa tai paskaista juoppoa olutmainoksessa?

11.05.2016 14:30

<blunt> Paska kuva ja ei muuteskaa kannata joka kerta vetää ääliökännejä, paljon hauskempaa kaikille kun ottaa edes vähän maltillisemmin

11.05.2016 14:30

<6jukka9> Ruskeaa vodkaa? Onko se yhtä hyvää, kuin vihreä Captain Morgan? http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000107404.html

11.05.2016 14:28

<luigiR> Hetkinen alkoholia mainoksissa? ALKOHOLIA MAINOKSISSA! Päivi Räsänen ja Kukkahattu tädit ry. raapii jo miun ovea. Pelastakaa itsenne!

11.05.2016 14:27

<Kelhanion> Puuttuu vaihtoehto "Koneen ääressä rasiaa selatessa". Toimii jokaisen alkoholijuoman kanssa.

11.05.2016 14:24

<Jalamanteri> Jotenkin tämä nyt ei aukea sit millään.

11.05.2016 14:23

<Ad_> Ei näytä edes olevan vodkaa vaan viskiä.

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 29 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Vodkan voimalla

16 971 katselukertaa

Vodkan synty

33 582 katselukertaa

Kuuman teen juominen

35 183 katselukertaa

Käyhän se juominen noinkin

33 607 katselukertaa

Vesipullon juominen sekunissa

24 716 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.