Lähettäjä:
PorsoUnreal!
Lähettäjä: Porso
Otsikko: Unreal!
Hakusanat: unreal, actual, game, screenshot, next, generation, 3D, grafiikka, grafiikat,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2014-10-14 14:23:05
+132487
<MrFiufaufou>
mRkukov Aina nauranut niille jotka ei erota 30 vs 60, 30fps on kunnon diashow
Aika: 2014-10-14 14:14:22
+1326
<Nemon>
Yes, it is an actual PC game screenshot
Aika: 2014-10-14 14:20:55
+8262
<mRkukov>
Tulevaisuudessa uudet pelit eivät ole sulavia ainakaan ubisoftin tuotoksina... http://muropaketti.com/ubisoft-pelien-60-fps-nayttaa-oudolta-30-fps-tuntuu-paremmalta
Kommentit (41)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Smurffi84> Minusta on ihana lueskella vanhoja mbnet/pelit/gamers lehtii ku niitä arvostelui tehtiin tunteella ja pelit oli pelejä.
<NakuTurbo> tuntematon 60fps... meno ihan vitun Emmerdale.
<Volmari85> http://en.wikipedia.org/wiki/Atari_video_game_burial Sinne vaan kaivamaan.
<Sähkömasentaja> Pchia Tuli tuosta kommentistasi mieleen että Driver oli kyllä parempi Atarin tekemänä. Ne eeppiset takaa-ajot ennen sitä San Franciscon koomapaskaa. Se kooma ei edes liittynyt mitenkään siihen, että Driver kolmosen lopussa Tanneria ammuttiin :\
<Kaijde> "Are U.S. Marines trained on Doom?" :--D No ihan varmasti!
<Ins0mniac> ...kaikki pyörii vain rahan ympärillä. Luovuus peleissä on jäänyt toissijaiseksi ja halutaan vaan takoa rahaa niinkuin muissakin viihdealoissa :(.
<Ins0mniac> mRkukov Niinkuin tossa artikkelissa Ubioftin työntekijä sanoo, että Ratchet and Clankistä tiputettiin 60fps->30fps, niin eipä sen jälkeen ole tehnytkään hirveästi mieli pelata kyseistä pelisarjaa. Pelattavuuden tason laskemisen lisäksi pelin ulkoasu muuttui täysin kurapaskaksi ? suurimmaksi osaksi 30fps:n takia. 60 freimiä sekunnissa on aina ollut konsoleilla todella kovan työn takana, mutta nykyään kun pelit tavoittelevat vain rahaa ja halutaan optimoida kustannuksia ja työtunteja, niin tottakai ruudunpäivitystä koitetaan pitää vain juuri ja juuri siedettävänä. Hemmetti tätä nykyaikaa, kun...
<Trigger^^> Täytyy kyllä arvostaa, että tuon monsterin nänneihin on nähty vaivaa.
<Tuntematon> SpaceJorma: ootko edes käynyt kattomassa elokuvateatterissa 60fps elokuvaa?
<Staco> mRkukov, tuohan oli vain muutaman ubisoftin työntekijän lausunto..
<kanituuletin> SpaceJorma: Ethän ole tosissasi? Tosin profiilin perusteella sinun ei pitäisi olla mikään trollikaan, joten kyseessä taitaa olla väärinkäsitys tms. Netissä on paljon englanninkielisiä keskusteluja aiheesta, jos olet kiinnostunut. Tuossa olisi yksi mielenkiintoinen artikkeli: http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html - TL;DR: Ihmisen silmä ei varsinaisesti toimi frames per second periaatteella, mutta yksinkertaistettuna juttu on niin, että silmä pystyy kyllä erottamaan jopa 200fps. (ei siis tarkoita, että KAIKKI ihmiset pystyisivät tuohon 200fps)
<SpaceJorma> Kunnon naurut niille jotka luulee näkevänsä yli 30 kuvaa sekunnissa...
<kanituuletin> sattanen ja Pchia: Taitaa siis kyseessä olla nVidian G-sync, jonka avulla saadaan Vsyncin edut ilman Vsyncin huonoja puolia. Eli käytännössä framet lähetetään näytölle dynaamiseen tahtiin, heti kun se data on kokonaisuudessaan valmis. Tällä hetkellä markkinoilla on ymmärtääkseni kokonaiset viisi monitoria, mitkä tätä ominaisuutta tukevat, kuuluisin niistä Asus ROG Swift, joka halvimmillaan n. 800e. Ja vaatii myös uudehkon nVidian näytönohjaimen. AMD on saanut hyväksytettyä ilmaisen Freesync-vastineen tuleviin DisplayPort-spekseihin, jonka jälkeen hinnat laskenee ja valikoima laajenee.
<Handalf> Ubisoft on pelimaailman Apple. Koskaan ei ole tuotteissa mitään vikaa vaan ostajissa.
<Mekir> MrFiufaufou Se mikään kunnon diashow ole vielä. Se fiilis kun joskus joutu jotain pelailemaan 15-20 fps, kun ei ollut varaa konetta päivittää. 30fps nyt vielä sentään jotenkin pelattavissa, vaikka paskalta näyttääkin :D
<ileee_> Ubisoft on tunnettu paskojen pelien merkki ja pilasivat mm. Trackmania-sarjan. Vituttaa firma.
<nouhau> MrFiufaufou http://www.30vs60.com/
<tellu piline> 144hz masterrace
<Peekele> On muuten tosi jännä miten jotkut hajut tuo elävästi hienoja muistoja mieleen. Pesin just tänä aamuna kädet uudella saippualla ja joku siinä hajussa iski rajut flashbackit Duke Nukem 2:sta. Ja en ole siis edes muistanut/ajatellut kyseistä peliä vuosiin vaikka joskus tuli paukutettua vaikka kuinka paljon :D
<TetrisMaster93> Sanokaa mitä sanotte, mutta huomasin erittäin suuren eron vaihdettuani 60Hz -> 144Hz, eli 60fps -> 144fps näytöllä.
<Noddy> Pelinähän tuo ei ollut kummonen mutta enginenä unreal sekä sen seuraajat on aivan parhautta.
<kanituuletin> Muistan kyllä lehtiartikkelit, kun hypetettiin että "Onko tässä Quaken kaataja?". Itse en tosin jaksanut innostua kuin vasta Unreal Tournamentista. Ja vihje nostalgikoille: Quake HD.
<hmmmmm2> MrFiufaufou Aina nauranut niille jotka ei erota 60 vs 120, 60fps on kunnon diashow
<sattanen> Se on tuossa ruudunpäivityksessä aina onglemansa. Nyt käsittäkseni Nvidia ja olikohan Asus tehneet jotain jippoja että vsync ongelmasta päästään eroon. Uusimassa tai toiseksi uusimassa teknarissa oli hyvää juttua tuosta ruutunpäivitys ongelmasta.
<_matis_> @mRkukov Tämäkin koskee pääasiassa vain konsolipelaajia... onneksi.
<Hel_NiS> Unreal -kun ensi kerran ryömit aluksesta ulos...
<maksamakkara> eeppinen peli aikoinaan.
<toreidor> Pelaan vieläkin kaverin kanssa lanissa unreal tournamenttiä 5/5
<rdvil> Olihan se nyt perin villi elämys, astua vankila-aluksesta vieraan maailman auringonpaisteeseen. Se realismi oli ennennäkemätöntä, ja pelin tunnelma huikea. Ei taida nykyään aueta, ellei vastaavat kauniit muistot auta asiaa, mutta on sitä hieno pelata nykyäänkin...ja läpipääseminen on vieläkin saavutus. Ja sitten tuli Half-Life...
<H0bla> mRkukov Luin ton jutun kans tossa pari pvä sit ja tuli heti fiilis, että Ubisoftilla on joku muu syy taustalla tossa ku "30fps nyt vaan näyttää paremmalta". Saattais Ubisoftin jätkillä tulla liian kiire jos pitäs ruveta tekeen pelit 60fps ja suoltaa niitä samaa tahtia ulos ku nykyään.
<MrFiufaufou> mRkukov Aina nauranut niille jotka ei erota 30 vs 60, 30fps on kunnon diashow
<earlgrey> Cassike Kyllähän nuo vanhat pelit näyttää paskalta nykyisiin verrattuna mutta silti niitä tuli pelailtua ihan hulluna kuten esim. Defender of the Crownia tai Piratesia. Sitten tuli Wolfenstein "3D" ja se oli aivan mieletön noihin verrattuna ja sitä sitten hakattiin ihan tuskassa. Kokeilin Wolfensteinia Xboxilla vähän aikaa sitten eikä olisi pitänyt sillä lumous murtui ja sitä tajusi miten kamalan näköisiä nuo olikaan. Ei voi kyllä tajuta miten ne muka näytti niin hienoilta silloin. Eikä voi tajuta miten jengi jaksaa kattella jotain god damn Minecraftia.
<mRkukov> Tulevaisuudessa uudet pelit eivät ole sulavia ainakaan ubisoftin tuotoksina... http://muropaketti.com/ubisoft-pelien-60-fps-nayttaa-oudolta-30-fps-tuntuu-paremmalta
<largehc> vihta666 UT2004 != Unreal
<biiveri> Unreal. Peli jota tuli kyllä pelattua nuorempana paljon. Koskaan en päässy läpi, vaikka yks kerta olin muistaakseni hyvin pitkällä, mutta sitten kävi joku korruption siemen ja sinne meni savet.
<vihta666> @HetkinenMies Kyllä ainaki UT2004 viimestään menee Quaken ohi.
<MrFiufaufou> Tietenkin uudet pelit oli lähes aina hienoja ja sulavia, koska verrattiin edellisiin
<Jynkmaister> Cassike CTR yksi parhaimmista peleistä mitä tuli pelattua kaveriporukan kanssa, ja on vieläkin yksi parhaimmista.
<Nemon> Yes, it is an actual PC game screenshot
<HetkinenMies> Better tha quake? -Not
<Cassike> Kyllä itestä sillon aikanaan esim. Crash Bandicoot vaikutti ihan sairaan sulavalta ja nätiltä. Mitähän sieniä porukat oli ruokaan livauttanu.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu