Lähettäjä:
RoopetarTotuus asiakaspalvelijan olemuksesta
Lähettäjä: Roopetar
Otsikko: Totuus asiakaspalvelijan olemuksesta
Hakusanat: ei, ole, kivaa, asiakaspalvelutyössä,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2015-09-27 20:40:33
+53705
<heretic__>
kotikunnalla oli juuri tuon näköinen pizzeria työntekijä ja kun tilas oma valinta-pizzaa se kysy joka mausteen välissä "tuleeko sit muuta?". no vittu on tuloillaan ku maltat hetken että saa sanottua
Aika: 2015-09-27 20:38:56
+115528
<(laitela)>
Oli siinä asiakaspalveluhommassa myös hyvät puolensa. Ai niin, eipäs ollutkaan, ei enää ikinä :D
Aika: 2015-09-27 21:25:18
+25763
<turpasauna>
Usein kauppojen kassoilla asioidessa huomannut että jotkut katkerat kusipääasiakkaat tahallaan etsivät jotain valittamista. Ei mikään ihme asiakaspalvelijoiden ilmeet.
Aika: 2015-09-27 23:19:18
+68208
<Jonetzku>
Monien asiakaspalvelijoiden naamat on tuon näköisiä yksinkertaiseksi siksi että asiakaskunnasta yllättävän monet ihmiset on ärsyttäviä mulkkuja jotka tekis mieli poistaa liikkeen tiloista aiheuttamasta yleistä mielipahaa. Välillä on tuntunu että asiakas ei ole tullut edes paikalle hakemaan muuta kuin jotakuta johon purkaa kaikki se vuosien aikana kertynyt vittuuntuneisuus ja kyynisyys joka niitä selvästikkin kalvaa. Esimerkkejä löytyisi kymmeniä jos niitä jakaisi alkaa luettelemaan, mutta ei tällä kertaa.
Kommentit (22)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<HanzComppis> Näin aspana voin sanoa että toi hapan-naama tulee kun joutuu 9999999:en kerran kuunteleen samaa valitusta, samankaltaiselta kuspäältä joita tullut jo miljardi kertaan vastaan - jaksavat valittaa pienestäkin asiasta, jos ei niele heidän paskaa, jos ei mielustele ja MYÖNNÄ että ovat oikeassa (kun ovat väärässä), jne, jne.... Kaikki "ota loparit", "vaihda työpaikkaa" kommentit voitte survoa...sanonko minne. Kaikilla ei ole mahdollisuuksia noin vaan ottaa lopareita, saati vaihtaa työpaikkaa ilman seurauksia...
<Alhimiq> Maalle muuttaneena totean, että tuo mainoskuva pätee!
<Draganta> 8 vuotta aikoinaan ollut kaupassa töissä ja voin rehellisesti sanoa käsi sydämellä että ei kiitos enää ikinä!
<Bonthon> Itsellä varmaan sama ilme jo siinä kun meet mäkkäriin vaikka ja näät joidenkin jättämät tarjottimet pitkin pöytyä. Mikähän vittu siinäkin on vaikeata tajuta että ne tarjottimet korjataan itse niihin 2m pääs oleviin pisteisiin minkä ohi nyt kävelet muutenkin kun poistut.
<WremahThD> Se on aina kiva kun menee tilaamaan karvakäsikänkkyä jostain, ja eksyy vilkkaan viikonloppupäivän viimeisille tunneille kun kaikki työntekijät on väsyneitä, ja tilaa sitten jotain vaativaa. Saa vain vihaisia katseita ja eikä omaatunto rasvaruoan syömisestä ole enää ainoa joka soimaa.
<Cilbot> Menin sitten ja poistin vahingossa oman top-kommentin. Heh... ei vituta... Noh kerrotaas uudestaan. Tosiaan, olen asiakaspalvelijana saanut usein positiivista palautetta erinomaisesta asiakaspalvelustani. Tämä johtuu siitä, että sanon kassalla, että hyvää päivänjatkoa. Jos jonkun päivästä voi tehdä noinkin helpolla asialla paremman, niin sen tekee mielellään, vaikkei sitä velvoitetakkaan. Tänään lähikaupassa käytyäni, myyjä tokaisi vain, että "kuittia?" Johon vastasin, että ei kiitos. Pakkasin ostokseni, ja sanoin myyjälle hymyn kanssa, että mukavaa työpäivää :)
<Jonetzku> Monien asiakaspalvelijoiden naamat on tuon näköisiä yksinkertaiseksi siksi että asiakaskunnasta yllättävän monet ihmiset on ärsyttäviä mulkkuja jotka tekis mieli poistaa liikkeen tiloista aiheuttamasta yleistä mielipahaa. Välillä on tuntunu että asiakas ei ole tullut edes paikalle hakemaan muuta kuin jotakuta johon purkaa kaikki se vuosien aikana kertynyt vittuuntuneisuus ja kyynisyys joka niitä selvästikkin kalvaa. Esimerkkejä löytyisi kymmeniä jos niitä jakaisi alkaa luettelemaan, mutta ei tällä kertaa.
<Cilbot> ii-a Kiitoksia! :) Omasta mielestäni asiakaspalvelijana taas on hienoa, että palaute asiakaspalvelustani on kantautunut nimenomaan esimiehen korviin, jolloin myös työnantajani saa tietää minun olevan arvokas työntekijä. On erittäin harvinaista, että asiakas pysähtyy antamaan positiivista palautetta, koski se sitten perus käytöstapoja tai jotain muuta, joten tällainen palaute, koski se sitten perus käytöstapoja tai jotakin muuta, on perus myyjän kannalta todella arvokasta, varsinkin jos se kulkee esimiehen kautta.
<ii-a> Cilbot Omalla tavallaan jopa surullista, että nykyään kehut esimieheltä tulee perus käytöstavoista, mutta onneksi sentään löytyy ihmisiä joilla ko. taidot tallella. Jatka samaa rataa! :)
<Manners> Cilbot Ensimmäistä kertaa kun kävin ruokaostoksilla nykyisessä asuinkaupungissani, niin lähtiessäni kassaneiti toivotti aurinkoista päivänjatkoa tjs. Hämmennyin suuresti ja sain sanottua "ööh, joo" ja kävelin manuaalisesti ulos sieltä. Ei tämmönen bönde oo tottunu hyviin käytöstapoihin.
<turpasauna> Usein kauppojen kassoilla asioidessa huomannut että jotkut katkerat kusipääasiakkaat tahallaan etsivät jotain valittamista. Ei mikään ihme asiakaspalvelijoiden ilmeet.
<Pikkurillipää> Kun erehdyt joskus hymyilemään hyväntuulisesti, niin joku katkera vanha naisasiakas tokaisee, että ei tarvii yrittää niin kauheasti.
<hoest> En ainakaan itse tunnista itseäni tuosta. Omassa työpaikassani vituttaa kenties se justiin, että porukka tekee töitä vain palkan takia. Ei mitään halua olla hyvä asiakaspalvelija, kunhan saa asiakkaat pois alta niin pääsee selaamaan 9fagia tai juttelemaan toisille. Minusta ainakin asiakaspalvelijan työ on ihan miellyttävää vaikka tuleekin joka päivä todettua, että usko ihmiskuntaan on mennyt.
<hekokaivuri> Olenko minä niin koomisen näköinen vai miksi olen todella harvoin törmännyt asiakaspalvelijaan joka on naama mutturalla tai muuten tympeä?
<Juppe44> tohotori kortilla ku maksaa nii se tulostaa kuitin automaattisesti ja kassaan jää merkintä. käteisellä taas ei tarvii viedä loppuun asti kyseistä toimenpidettä ellei asiakas pyydä kuittia. tai lain mukaan kuittia pitää tarjota mutta eipä sitä joka pizzan jälkeen noi kysele
<KakkaPyllyTissi666> Muistan yhen pikkukaupan pitäjän joka aina rupes kiroomaan kiukusta jos makso ostoksia kortilla, helvetin vaikea homma painaa sitä paria nappia siellä tiskin toisella puolella varmaan.
<heretic__> kotikunnalla oli juuri tuon näköinen pizzeria työntekijä ja kun tilas oma valinta-pizzaa se kysy joka mausteen välissä "tuleeko sit muuta?". no vittu on tuloillaan ku maltat hetken että saa sanottua
<Yykeli> Lidlin myyjät on jostain syystä aina nyrpeitä ja pahalla päällä.
<Mamelukkikala_> Jootervetuloomäkkäriinjamitästeilletulis.
<mummasi> Aaah.. kahteen viikkoon ei ole loman/töiden takia päässyt rasiaan mutta nyt saa rauhoittua sunnuntai-illan ratoksi :)
<(laitela)> Oli siinä asiakaspalveluhommassa myös hyvät puolensa. Ai niin, eipäs ollutkaan, ei enää ikinä :D
<Ssavior> Perus kuukauden työntekijä.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu