Lähettäjä:
kidoThe harder you press the button
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
kidoSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2013-04-23 10:50:57
+17178
<nojokuvaan>
Tämä on totta
Aika: 2013-04-23 10:55:17
+10604
<Kahv1>
ja se ohjaimen kallistaminen liikkumissuntaan auttaa kanssa!
Aika: 2013-04-23 10:59:48
+2049
<Eskilmar>
Lisäksi autopeleissä jos kattoo telkkaria eri kulmassa näkee paremmin mutkan taakse.
Aika: 2013-04-23 10:54:19
+1174
<massiivinen_dikki>
Ja joskus rukoilin jumalalta apua kun olin jumissa spyro the dragonin jossain vaikeassa kentässä. ei apua kuulunut ja sen jälkeen en ole siihenkään kusipäähän uskonut. joutui isoveljen lopulta hoitaa jumalan hommat ja pääsin taas jatkamaan peliä.
Aika: 2013-04-23 10:51:21
+1486
<Teinimasiinax>
Ja myös huutaminen auttaa
Kommentit (36)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<HelvetinKettu> tullu testattua monissa peleissä, ja kyllä mitä kovempaa ja pidempää painat sitä korkeemmalle hyppää
<laatuankka> Meillä hyppäs koko äiti ilmaan
<Sgt Reed> Äiti aikanaan Super Mariossa aina hypätessä nosti ohjainta.
<PalikkaMan> Pelit olis ihan hyvin voinu ohjelmoida silleen, esim. metal gear solid 2: ssa, se, kuinka kovaa painat nappuloita, määrittelee tekemisen. Painaa vähän neliötä --> tähtää painaa kovaa --> ampuu
<Telli> The more you post the same things, the funnier they will be
<JetBooster> toimii myös hypyssä
<Hernekeitto> massiivinen_dikki spyro 5/5
<aasi33> Ja peliinhän ei pysty kunnolla keskittymään, ellei ole kumarassa etukenoasennossa naama mahdollisimman lähellä näyttöä istumapaikasta. Vai olenko ainoa?
<italian spiderman> pc master race!
<senesaisen> pitää vielä nousta penkistä ku hyppii jotta pääsis mahdollisimman korkealle.
<maapu> Musta on jossain olemassa videokuvaa siitä kun istun sohvalla ja katson kun kaverit pelaa jotain rallipeliä. Kallistelin mutkissa mukana ja nojauduin eteenpäin kun piti mennä kovaa ja jos tuli tiukka paikka niin painuin selkänojaan kiinni, että auto hidastaisi. Ja itse en siis edes pelannut, kunhan seurasin vierestä! Tästäkään ei ole aikaa kuin vuosi tai pari :D
<Gunfiyld> autopeleissä pitää pitää mutkissa jostain kiinni ettei tipu penkiltä.
<Saasta-> Tässä pitää muistaa myös se että kun kuolet pelissä, se ei ole sinun vikasi vaan sen pelihahmon, jota sitten haukutaan ja kirotaan seuraava vartti.
<Mormelo> Näppäimen hervoton rämpyttäminen auttaa myös.
<Apinapallo> Tämä on ollut fakta jo ps2 ajoilta vaikkei sitä kaikki pelit hyödyntänyt niin yksi ei ajopeli oli esim Metal Gear Solid 2.
<MrM1234> PerttiFögerströmOlet lukenut väärin. Ymmärtääkseni ainoa muutos noihin on se, että nyt ne on vihdoinkin muotoiltu paremmin. Lisäksi olihan ne jo analogiset Ps2:sen dualshock 2 -ohjaimessa. EDit: sitä paitsi, GTA5 tulee ps3:lle, ei ps4:lle.
<PerttiFögerström> luin että ps4 ei enää ole l2 ra r2 tommoset "säädettävät" vaan ihan tavalliset napit kuten ps2. Vittu mitä paskaa! ajele siinä sitten gta vitosessa koko ajan kaasu pohjassa!
<Garbanzo> Toimii myös oikeassa elämässä. Esimerkiksi autoillessa jos tulee se hartialukko, niin oikein kun painaa jarrua, pysähtyy nopeammin. Myös ratin kääntäminen apinan raivolla auttaa, vaikka ratti olisi jo "tapissa".
<HubiBuppeli> 8-bittisessä nintendossa ukkelit hyppäsivät huomattavasti korkeammalle, jos itse hyppäsi mukana. Tai vähintään heilautti ohjainta ylöspäin hypätessä.
<-_-123> ps2:ssa näppäimissä on kaksi eri voimakkuutta, vähän painamalla auto oikeastikin kulkee hiljempaa
<vaen> Jumalauta ku pelataa kaverin kanssa änäriä ja se pääsee yksin läpi. Se ohjain natisee ihan vitusti. Se niin hajottaa sen vielä pelkästään vääntämällä sen paskaks, ku pitää tehdä joku hieno kynä tai lähteä läikkä kovaa.
<massiivinen_dikki> Justuas saatan muistaa väärin, ehkä kyseessä oli spyro 3:n joku skeittausosuus tms. skidinä jotkut helpot asiat oli vaikeita ja vaikeat helppoja.
<Assassin-> Ja jos pelasi Motogp:tä, oli tärkeätä nojailla mutkan suuntaan koko keholla, näytti varmaan erittäin fiksulta...
<Justuas> "massiivinen_dikki Ja joskus rukoilin jumalalta apua kun olin jumissa spyro the dragonin jossain vaikeassa kentässä. Ei apua kuulunut ja sen jälkeen en ole siihenkään kusipäähän uskonut. Joutui isoveljen lopulta hoitaa jumalan hommat ja pääsin taas jatkamaan peliä." Ei siinä oo vaikeita kenttiä.
<MrM1234> Onhan noissa nykyisissä ohjaimissa kallistuksen ja näppäinpaineen tunnistus, eli nyt niillä voisi oikeasti ollakin vaikutus.
<Priist> Muistan ku pelattiin kasibittisellä naapurin kanssa super marioa ja ainakun putkari hyppäs niin naapuri nosti ohjainta ilmaan. se varmaan luuli sitä nintendo Wiiksi.. joskus 90-luvulla..
<Strikerz0r> nopeempaa ainaki kulkee
<Eskilmar> Lisäksi autopeleissä jos kattoo telkkaria eri kulmassa näkee paremmin mutkan taakse.
<La Rive> Kahv1 On ehkä maailman ärsyttävintä pelata jotain ajopeliä jonku kaverin kanssa jos se kääntelee ohjainta, se näyttää todella ärsyttävälle..
<Kahv1> ja se ohjaimen kallistaminen liikkumissuntaan auttaa kanssa!
<massiivinen_dikki> Ja joskus rukoilin jumalalta apua kun olin jumissa spyro the dragonin jossain vaikeassa kentässä. ei apua kuulunut ja sen jälkeen en ole siihenkään kusipäähän uskonut. joutui isoveljen lopulta hoitaa jumalan hommat ja pääsin taas jatkamaan peliä.
<massiivinen_dikki> Tony Hawk's Pro Skatereissa sai aina kauheet kombot rämppäämällä satunnaisia nappeja :D
<chechen> oikeassakin elämässä mitä lujempaa painaa nappulaa niin sitä vahvempi hyökkäyksestä tulee
<Teinimasiinax> Ja myös huutaminen auttaa
<Kessimies> Tekkenissä voitin kaikki hakkaamalla vaan satunnaisia nappuloita tai rämpyttämällä jotain samaa kokoajan
<nojokuvaan> Tämä on totta
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu