Lähettäjä:
ArabTekninen tuki
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
ArabSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2017-02-27 10:46:30
+39030
<Chandler>
Ihan turha kiukutella IT-tuelle siitä että lähtevät vianselvityksessä aina ns. nollista. Jos olettaa että asiakkaan oma näkemys viasta / ongelmasta on oikea, voi päätyä tuhlaamaan kummankin aikaa tutkimalla epäoleellisia asioita. Ei lääkäriäkään kiinnosta potilaan omat netin perusteella tehdyt diagnoosit. Antakaa ammattilaisten vetää omat johtopäätöksensä, ja vastailkaa kysymyksiin. t. alalla 10v
Aika: 2017-02-27 10:43:33
+4553
<Nokkakärry>
bluecut Asiakas kertoo ettei tiedä tietokoneista mitään ja sit ihmettelet, kun ei osaa tietokoneista mitään. :D Luulin et näin käy vain huonoissa vitseissä.
Aika: 2017-02-27 12:57:29
+60154
<Kyoushiro>
bluecut Asiakas kertoo, että ei osaa tietokoneita ja oletat että ilman opastusta se osaa avata etäyhteyden? :D
Aika: 2017-02-27 11:13:36
+1114
<ajilethelaV>
Chandler Profiilikuvasi vastaa ammattiasi.
Kommentit (16)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Kaakatus> Keskimäärin pahimpia on just ne ihmiset, jotka uskovat osaavansa. Yleensä tukeenkin soitetaan, kun kaikkia omia kikkoja on kokeiltu ja sotkettu hommat totaalisesti.
<Jiusonium> Ymmärrän tuon täysin. T: erään gigantin huoltovastaava
<sherclock> Chandler samaa mieltä. Itsekin taannoin soitin asiakastukeen ongelmasta, jonka olin paikantanut mitä suurimmalla todennäköisyydellä, mutta en kuitenkaan kotoa käsin sitä voinut korjata, joten annoin asiakaspalvelijan tehdä työnsä. 20 minuutin jälkeen se ongelma oli siellä mihin sen olin itsekin paikantanut ja se saatiin fiksattua. Kiitin ja kumarsin ja jatkoin tyytyväisenä päivääni.
<GhettoSmurffi> bluecut oot ollu liian vähän aikaa it-tuessa sitten :) kyllä sen aikanaa oppii että lähdetään ihan siitä koneen käynnistämisestä liikenteeseen asiakkaitten kanssa.
<keivei> Chandler Aamen saatana!
<Kyoushiro> bluecut Asiakas kertoo, että ei osaa tietokoneita ja oletat että ilman opastusta se osaa avata etäyhteyden? :D
<Worning Moon> Kun mummo kysyy tuhannetta kertaa, että miten sen angry birdsin voi puhelimeen asentaa.
<habanjeero> Työpöytä on liian matalalla, tulee selkäongelmia.
<arbuus> Mitä tekisi it-tukihenkilöllä, jos kaikki osaisi käyttää tietokoneita?
<ajilethelaV> Chandler Profiilikuvasi vastaa ammattiasi.
<Chandler> Ihan turha kiukutella IT-tuelle siitä että lähtevät vianselvityksessä aina ns. nollista. Jos olettaa että asiakkaan oma näkemys viasta / ongelmasta on oikea, voi päätyä tuhlaamaan kummankin aikaa tutkimalla epäoleellisia asioita. Ei lääkäriäkään kiinnosta potilaan omat netin perusteella tehdyt diagnoosit. Antakaa ammattilaisten vetää omat johtopäätöksensä, ja vastailkaa kysymyksiin. t. alalla 10v
<Nokkakärry> bluecut Asiakas kertoo ettei tiedä tietokoneista mitään ja sit ihmettelet, kun ei osaa tietokoneista mitään. :D Luulin et näin käy vain huonoissa vitseissä.
<aksutus> Enää koskaan ota lankanettiä, aina kun muuttaa niin saa pari viikkoa tapella aspan kanssa että ei se ole minun laitteissa vika kun netti ei toimi.
<Asuban> Kaikkien täysin tampioiden takia kaikki IT-tuen työntekijät luulee kaikkia soittajia tampioiksi. Joka kerta saa jankata kolmeen otteeseen että kyllä, koneessa on virrat päällä, töpseli seinässä, netti pelaa, ei tämä ei ole se ongelma, ja kun pääset kertomaan ongelmasta niin sit kysytään oonko käynnistäny uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, kun kyse olikin vaikka viallisista modeemin ajureista, jotka olis voinu ladata jostain nettisivulta parissa minuutissa.
<bluecut> Tositarina; olen työssä it-tuessa. Asiakas soitti ongelmasta ja kertoi heti että ei osaa tietokoneita. Pyysin asiakasta avaamaan etäyhteyden työpöydältä ja alkoi kuulumaan ropinaa ja kolinaa. Lopulta asiakas kertoo että ei tässä työpöydällä ole kuin näppis ja hiiri. Luulin että näin käy vain huonoissa vitseissä.
<Killafornia> :::D
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu