Quantcast

Lähettäjä:

Arab Arab

Tekninen tuki

2.1 / 5 (40 ääntä)

Tekninen tuki

Julkaistu: 27.2.2017 10:19

2.5K

Lähettäjä: Arab Arab

Otsikko: Tekninen tuki

Hakusanat: it, mies, tekninen, tuki, pää, hajoaa, doing, it, right,

2.1 / 5 (40 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2017-02-27 10:46:30

+39030

<Chandler>

Ihan turha kiukutella IT-tuelle siitä että lähtevät vianselvityksessä aina ns. nollista. Jos olettaa että asiakkaan oma näkemys viasta / ongelmasta on oikea, voi päätyä tuhlaamaan kummankin aikaa tutkimalla epäoleellisia asioita. Ei lääkäriäkään kiinnosta potilaan omat netin perusteella tehdyt diagnoosit. Antakaa ammattilaisten vetää omat johtopäätöksensä, ja vastailkaa kysymyksiin. t. alalla 10v

161

Aika: 2017-02-27 10:43:33

+4553

<Nokkakärry>

bluecut Asiakas kertoo ettei tiedä tietokoneista mitään ja sit ihmettelet, kun ei osaa tietokoneista mitään. :D Luulin et näin käy vain huonoissa vitseissä.

71

Aika: 2017-02-27 12:57:29

+60154

<Kyoushiro>

bluecut Asiakas kertoo, että ei osaa tietokoneita ja oletat että ilman opastusta se osaa avata etäyhteyden? :D

35

Aika: 2017-02-27 11:13:36

+1114

<ajilethelaV>

Chandler Profiilikuvasi vastaa ammattiasi.

29

Kommentit (16)

Piilota OFF-Topic keskustelu

01.03.2017 21:25

<Kaakatus> Keskimäärin pahimpia on just ne ihmiset, jotka uskovat osaavansa. Yleensä tukeenkin soitetaan, kun kaikkia omia kikkoja on kokeiltu ja sotkettu hommat totaalisesti.

27.02.2017 18:00

<Jiusonium> Ymmärrän tuon täysin. T: erään gigantin huoltovastaava

27.02.2017 16:49

<sherclock> Chandler samaa mieltä. Itsekin taannoin soitin asiakastukeen ongelmasta, jonka olin paikantanut mitä suurimmalla todennäköisyydellä, mutta en kuitenkaan kotoa käsin sitä voinut korjata, joten annoin asiakaspalvelijan tehdä työnsä. 20 minuutin jälkeen se ongelma oli siellä mihin sen olin itsekin paikantanut ja se saatiin fiksattua. Kiitin ja kumarsin ja jatkoin tyytyväisenä päivääni.

27.02.2017 16:17

<GhettoSmurffi> bluecut oot ollu liian vähän aikaa it-tuessa sitten :) kyllä sen aikanaa oppii että lähdetään ihan siitä koneen käynnistämisestä liikenteeseen asiakkaitten kanssa.

27.02.2017 13:20

<keivei> Chandler Aamen saatana!

27.02.2017 12:57

<Kyoushiro> bluecut Asiakas kertoo, että ei osaa tietokoneita ja oletat että ilman opastusta se osaa avata etäyhteyden? :D

27.02.2017 12:30

<Worning Moon> Kun mummo kysyy tuhannetta kertaa, että miten sen angry birdsin voi puhelimeen asentaa.

27.02.2017 11:26

<habanjeero> Työpöytä on liian matalalla, tulee selkäongelmia.

27.02.2017 11:21

<arbuus> Mitä tekisi it-tukihenkilöllä, jos kaikki osaisi käyttää tietokoneita?

27.02.2017 11:13

<ajilethelaV> Chandler Profiilikuvasi vastaa ammattiasi.

27.02.2017 10:46

<Chandler> Ihan turha kiukutella IT-tuelle siitä että lähtevät vianselvityksessä aina ns. nollista. Jos olettaa että asiakkaan oma näkemys viasta / ongelmasta on oikea, voi päätyä tuhlaamaan kummankin aikaa tutkimalla epäoleellisia asioita. Ei lääkäriäkään kiinnosta potilaan omat netin perusteella tehdyt diagnoosit. Antakaa ammattilaisten vetää omat johtopäätöksensä, ja vastailkaa kysymyksiin. t. alalla 10v

161
27.02.2017 10:43

<Nokkakärry> bluecut Asiakas kertoo ettei tiedä tietokoneista mitään ja sit ihmettelet, kun ei osaa tietokoneista mitään. :D Luulin et näin käy vain huonoissa vitseissä.

27.02.2017 10:41

<aksutus> Enää koskaan ota lankanettiä, aina kun muuttaa niin saa pari viikkoa tapella aspan kanssa että ei se ole minun laitteissa vika kun netti ei toimi.

27.02.2017 10:34

<Asuban> Kaikkien täysin tampioiden takia kaikki IT-tuen työntekijät luulee kaikkia soittajia tampioiksi. Joka kerta saa jankata kolmeen otteeseen että kyllä, koneessa on virrat päällä, töpseli seinässä, netti pelaa, ei tämä ei ole se ongelma, ja kun pääset kertomaan ongelmasta niin sit kysytään oonko käynnistäny uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, kun kyse olikin vaikka viallisista modeemin ajureista, jotka olis voinu ladata jostain nettisivulta parissa minuutissa.

27.02.2017 10:29

<bluecut> Tositarina; olen työssä it-tuessa. Asiakas soitti ongelmasta ja kertoi heti että ei osaa tietokoneita. Pyysin asiakasta avaamaan etäyhteyden työpöydältä ja alkoi kuulumaan ropinaa ja kolinaa. Lopulta asiakas kertoo että ei tässä työpöydällä ole kuin näppis ja hiiri. Luulin että näin käy vain huonoissa vitseissä.

-24
27.02.2017 10:28

<Killafornia> :::D

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 29 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Mikrotuki

29 252 katselukertaa

Koira ja autonistuimen niskatuki

21 784 katselukertaa

Mäenlaskua tukin päällä

15 655 katselukertaa

Lentotukialus kutistuu

18 773 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.