Lähettäjä:
kidoTekninen tuki
Joskus asiakkaat eivät vaan osaa..
Lähettäjä: kido
Otsikko: Tekninen tuki
Kuvaus: Joskus asiakkaat eivät vaan osaa..
Hakusanat: tekninen, tuki, tech, support, asiakkaat, eivät, osaa, neuvoa, puhelimitse, normipäivä, tupla, naamapalmaus,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2014-02-21 14:47:17
+21447
<Oskari992>
"Siis käyttiksenä on mozilla chrome 7."
Aika: 2014-02-21 14:52:14
+16034
<kemppaus>
Oletko koittanut sulkea ja käynnistää uudelleen? Onko töpseli varmasti seinässä? Oletko ostanut koneen itse? Osaatko sitoa kengännauhasi?
Aika: 2014-02-21 14:58:10
+2157
<kusipaahomo>
olen itse tällä hetkellä vastaavissa hommissa. Kyllähän se vähän vituttaa ku mummot soittelee että miks läppäri ei lähe käyntiin ja puolen tunnin päästä selviää että siitä on akku loppu..
Aika: 2014-02-21 14:53:01
+135842
<largehc>
Ootko yrittäny heiluttaa hiirtä?
Aika: 2014-02-21 14:49:49
+68208
<Jonetzku>
Palveluammatin perus fiiliksiä
Kommentit (23)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<jartsuhattu> Parre, koska jos se akku on kiinni siinä läppärissä ja läppäri latingissa 24/7, niin se akunkesto heikkenee ajanmittaan, niinku tuos aiemmin oli jo puhetta käyttäjän T7J9T toimesta... -.- Nyt tarkkuutta taas...
<niksialeksi> soitin toissaviikolla Microsoftin aspaan tunnin puhelun. Asiana oli se, etten jostain syystä voinut ladata/aktivoida/asentaa ostamaani office-pakettia. Kun itse olin tarkkana ja osasin selittää tarkalleen mitä olen tekemässä ja mitä tehnyt jo, kaikki lutviutu lopulta ja office paketti tuli koneeseen asennettua! ilmainen puhelu vielä... oikeen hyvää palvelua
<Jomena> Parastahan asiakkaissa on se että he luulevat koneen korjaantuvan pelkästään sillä että soittaa tukeen. Se nyt ei vaan todellakaan suurimmassa osassa asioita mene niin.
<Parree> Jartsuhattu, en ymmärtänyt pointtiasi... Miksi akku pitäisi ottaa irti? *Itse käyttänyt läppäriä samalla paikalla kohta 3 vuotta... Ja aina johdolla kiinni, ihan vain sen takia että pelaan läppärillä ja teen töitä sillä.. Plus että opiskelen niin läppäri liikkuu mukana hyvin ja akku pysyy täynnä kun on kiinni muutenkin..
<^s1m0^> Älkää tehkö semmoisia hommia mistä ette pidä
<TupsuVeitikka> Haha itse myöskin näissä puuhissa. Viimeksi tänään tuli puhelua huolestuneelta mummolta joka kyseli että onko paha jos Chrome selaimen avaa ja näytölle pamahtaa joku Google? Vittu.
<jartsuhattu> Mä en käsitä ku jokku käyttää sitä läppäriä siinä samalla pöydällä liikuttamatta sitä mihinkään ja johto kokoajan kiinni, niin miksei sitä vitun akkua voi ottaa irti siitä koneesta?! Ok no en ymmärrä sitäkää miks käyttää edes läppäriä jos se on kokoajan siinä samalla paikalla.. :D
<T7J9T> kusipaahomo Seuraavaksi pitääkin kehottaa laittamaan virtajohto kiinni. Jos mallia 2v vanha läppäri, niin melko poikkeuksetta akku paskana, kun on pidetty 24/7 virtajohdon päässä. Sitten ihmetellään kun kerrankin tarvitaan akkukäyttöä ja kone pimenee.
<jupelo> asiakkaalle heitetty kysymys "voinko tulla koneelle?" herättää usein hilpeyttä, kannattaa kokeilla
<kusipaahomo> T7J9T noinhan se vähän on mutta kyseisen puhelun alussa kysyin että onko ladattu milloin viimeksi ja vastaus oli että tänään..
<T7J9T> kusipaahomo se on aspan ongelma, jos ei osaa kysyä oikeita kysymyksiä heti alkuun. Itse onnistuin jollain ihmeellä eilen neuvomaan omalle emännälle(joka ei ymmärrä näistä vehkeistä hevonvittua) puhelimessa HP:n läppärin ääniajurien asennuksen vistaan...
<Juzu89> "Tiiätkö mikä on kursori? Kansio? Tiedosto? ...ai et? Siirrän sut kaverille se osaa paremmin, ollut täällä mua kauemmin."
<teppo42> Huomattavasti isompi ongelma on se, että ne tukihenkilöt itsekään ei varsinaisesti osaa mitään ratkaista. Siellähän seurataan jonkunlaista listaa, ja jos listan jutut ei ongelmaa ratkaise niin mitään lisätietoa tai vinkkiä ei sieltä sitten irtoa. Ihan sama vika on kun lähtee Googlen kautta jotain vikaa haarukoimaan, joka VITUN paikassa on ne samat perusjutut ohjeena, eikä missään mitään muuta.
<Kanto> Ole perheen atk taidot omaava ja kaikki soittelee ja kysyy korjaamaan vikoja. Sisko kysy just että miks hänen winrar menee väärään hakemistoon.
<Laksatiivitaavi> "Minä otin sen neljännen viirustorjujan, ettei vain tapahtuisi mitään infektioita" "Pojan pelit taas ladannu kuitenkin netistä jonkin pöpön tähänkin romuun."
<Parree> Itse fixailen kihlatun kavereille koneita myös... Ja tähän mennessä on ollu samaa luokkaa ku oskari992 kommentti. Nimittäin "Mikä käyttis sul on?" --> vastaus ollu "HP"
<kusipaahomo> olen itse tällä hetkellä vastaavissa hommissa. Kyllähän se vähän vituttaa ku mummot soittelee että miks läppäri ei lähe käyntiin ja puolen tunnin päästä selviää että siitä on akku loppu..
<largehc> Ootko yrittäny heiluttaa hiirtä?
<kemppaus> Oletko koittanut sulkea ja käynnistää uudelleen? Onko töpseli varmasti seinässä? Oletko ostanut koneen itse? Osaatko sitoa kengännauhasi?
<Jonetzku> Palveluammatin perus fiiliksiä
<Mamelukkikala_> "no hups eihän se johto ollutkaan seinässä hehe olimpas hassu, haluaisitko muuten kuulla kun minulle kävi tänään niin hauska juttu..."
<Oskari992> "Siis käyttiksenä on mozilla chrome 7."
<La Rive> https://www.youtube.com/watch?v=nCwNT6G5aZ0
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu