Lähettäjä:
ArabReportterilla ei ole kuolemanpelkoa
Lähettäjä: Arab
Otsikko: Reportterilla ei ole kuolemanpelkoa
Hakusanat: kuolemanpelko, reportteri, uutinen, mikrofoni, bussi, linja, auto, läheltä,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-05-16 23:45:46
+44564
<blunt>
ankkara joka paikassa tuntuu olevan niitä kylttejä mutta ei missään näy työmiehiä :D
Aika: 2016-05-16 23:40:35
+12759
<ankkara>
No suunnilleen samalta tuntuu ja näyttää ku on kesät tuolla tien päällä töissä... Muistakaapa että ei ole niin hoppu etteikö voisi sitä tietyöalueen nopeusrajoitusta noudattaa. Se on ihan meidän työntekijöiden ja teidän turvallisuuden takia sinne laitettu.
Aika: 2016-05-16 23:48:14
+80887
<julberistus>
ankkara viimekesänä oli pätkä työmatkalla jossa oli laskettu työmaan takia rajotus 70kmh kolmeenkytä tietyön takia, eikä siä ketään ikinä töissä ollu mut peltipoliisi siihen oli kyllä pystytetty :D vissii joku juoni taas saatana :D
Aika: 2016-05-17 00:24:19
+19987
<Kahvi Addikti>
ankkara Ymmärrän kyllä, jos on nopeusrajoituksia laskettu, kun on ihmisiä töissä. Tässä nyt esimerkiksi oli/on ollut hämeenlinnanväylällä (noin 5km ennen Helsingin Ruskeasuon liittymää) melkein jo 4 viikkoa 80km/h alueella 60km/h alueen rajoitus pienellä pätkällä ja ikinä en oo lauantaina siellä ketään nähnyt töissä. Noilla pätkillä ei kukaan yleensä ole silloin töissä, kun itse siitä ajaa. Jos nään jonkun siellä töissä, hidastan sitten. Se on vaan helkutin rasittavaa, kun niitä kylttejä ei voi ottaa pois silloin kuin siellä ei tee töitä vaan ne seisoo turhina yksinään viikkoja tien vieressä
Aika: 2016-05-17 08:20:01
+88457
<Arab>
ankkara Noudattaisin, mutta ei noissa ole mitään järkeä. Viikonloppuna ajat johonki 30-50 rajoitusalueelle kun on "tietöitä" ja sitten huomaat 10 kilometrin päästä että nopeusrajoitusta ei ole vieläkään vaihdettu takaisin maantienopeuteen, etkä huomannut koko matkalla yhtäkään työmiestä tai työkonetta. Menee usko muistakin tietyömaista, että sielä ne merkit on taas vaa iha huvikseen pystyssä eikä niitä edes viitsitä peittää työpäivän jälkeen jos tiellä ei ole edes mitään työkoneita tai muita vaaroja.
Kommentit (25)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Cinere> Mitävarten eivät voi muunnella työmaarajoituksia tarpeen mukaan: eka jamppa töihin tullessaan pistää alennuksen, ja vika jamppa ottaa sen pois. Win-win, kun ihmiset noudattaiskin niitä.
<Bleet> Reportteri: Olen jo kuollut sisältä, ei väliä.
<olmu> Tarinan opetus: älä aja kakka housussa.
<olmu> ankkara Oma viimesin kokemus tietöistä ja tieukoista oli kohtuu piinallinen. Ajelin kotiin kauheessa paskahädässä (myyrä kurkki jo melko tiuhaan) niin kas teitöimaa. Oma kaista pois käytöstä muutaman kymmentä metriä ja nopea vilkaisu, että latu vapaa. Joku teitöiukko oli maastoutunu istumaan siihen kulunosotuskyltille ja nous seisoen heilutteleen, että pysähtysin, viimesimpänä keskisormea heilutellen. Vedin sitten jarrut siihen ja ukko pällistellen tuumas, että voin mennä. Olis tehny mieli avata ikkuna ja tuumata, että oliko hällä joku syykin pysäyttää.
<Jalamanteri> Ajatus että voin ajaa ylinopeutta kun työmiehiä ei näy (vaikka nyt olisikin yö ja yleensä ei yövuorossa paineta hommaa ( poikkeus vahvistaa säännön)) on absurdi. Vähän kuin että voin punnita kilon perunoita ja ostankin kaksi, koska kukaan ei huomaa -> ei ole tapahtunut rikosta. Vaan kun on.
<aasberg> Kahvi Addikti Kannattaa soittaa tienkäyttäjän linjalle :https://www.ely-keskus.fi/web/ely/liikenteen-asiakaspalvelu1#.VzrgTJOLRp8
<reijo ripuli> hepuli jeps ja sitten vielä kuulemma monesti tekevät niin, että kjyybeleillä on yks tyämiäs autossa mukana vaikkei itte työmaalla ketään oliskaan niin saavat ne tuplat tauluun koska työmies alueella. Tämä siis paikalliselta palomieheltä joka vei oikeuteen sen sakon ja voitti..
<k3mpp1> Mutta pikkuisen nopeasti vaihtoi bussi suuntaa...
<tikkariana> julberistus Muista että vaikka ketään ei ole näkyvästi töissä voi rajoitus olla silti tarpeellinen. Tietyömaamerkkien sisäpuolella tapahtuneesta onnettomuudesta on äärimmäisen vaikea saada rahaa urakoitsijalta tai vakuutushtiöltä. Jos siihen 70km/h työntää menemään ja siinä onkin vaikka joku epätasainen kohta ja öljypohja halkeaa niin omana kipeänä saa sen pitää. Toki monet työmaat pitää liian pitkiä rajoituksia ja liian kauan. Kokevat inflaation. Pitäisi urakoitsijoidenkin lukea tiehallinnon ohje asiasta. Sen avulla olisi matkat järkeviä ja nopeudet sopivia.
<Arab> ankkara Noudattaisin, mutta ei noissa ole mitään järkeä. Viikonloppuna ajat johonki 30-50 rajoitusalueelle kun on "tietöitä" ja sitten huomaat 10 kilometrin päästä että nopeusrajoitusta ei ole vieläkään vaihdettu takaisin maantienopeuteen, etkä huomannut koko matkalla yhtäkään työmiestä tai työkonetta. Menee usko muistakin tietyömaista, että sielä ne merkit on taas vaa iha huvikseen pystyssä eikä niitä edes viitsitä peittää työpäivän jälkeen jos tiellä ei ole edes mitään työkoneita tai muita vaaroja.
<hepuli> Floridassa ajelin viime vuonna. Siellä tietyömailla saadut sakot kaksinkertaistuvat, jos näkyvissä on tietyöntekijöitä.
<newbie821> Ostin puhelinmyyjältä padin, ei ollukkaan 24kk maksusopimus vaan 36kk..
<aabee> Läheltä pitämisestä ei oteta.
<Vastaranta> ankkara En tiedä onko tuo huomioliivien arvostus kohdannut jonkinmoisen inflaation, kun kaikenlaiset koirankusettajista lenkkeilijöihin käyttävät niitä. Enää ei osata ymmärtää, että oikea huomioliivejä käyttävä työntekijä on keskittynyt putkinäön lailla työhönsä, työkone huutaa vieressä ja on peltorit korvilla. Ei siinä välttämättä huomaa yhtään mitä ympäristössä tapahtuu. Ja autoilijat on vaan, että "no kyllä se tietää, että mä olen tulossa ja kuulee mut, joten en hiljennä"
<Kahvi Addikti> ankkara Ymmärrän kyllä, jos on nopeusrajoituksia laskettu, kun on ihmisiä töissä. Tässä nyt esimerkiksi oli/on ollut hämeenlinnanväylällä (noin 5km ennen Helsingin Ruskeasuon liittymää) melkein jo 4 viikkoa 80km/h alueella 60km/h alueen rajoitus pienellä pätkällä ja ikinä en oo lauantaina siellä ketään nähnyt töissä. Noilla pätkillä ei kukaan yleensä ole silloin töissä, kun itse siitä ajaa. Jos nään jonkun siellä töissä, hidastan sitten. Se on vaan helkutin rasittavaa, kun niitä kylttejä ei voi ottaa pois silloin kuin siellä ei tee töitä vaan ne seisoo turhina yksinään viikkoja tien vieressä
<Garbanzo> Tekipä linja-auto nopeasti uupparin.
<ankkara> akunmopo ai että kaikki saisivat ajaa täysillä työmaa-alueen läpi? Ei niitä rajoituksia siellä turhaa pidetä. Viikonloppuisinkin olevat rajoitukset ovat siellä sen takia että keskeneräisellä työmaalla on muuttuneet liikennejärjestelyt. Jos sinne palauttais normaalin ajonopeuden niin joku ajelisi vanhasta muistista täysillä menemään ja löytäis itsensä jostain kaivannon pohjalta
<julberistus> ankkara viimekesänä oli pätkä työmatkalla jossa oli laskettu työmaan takia rajotus 70kmh kolmeenkytä tietyön takia, eikä siä ketään ikinä töissä ollu mut peltipoliisi siihen oli kyllä pystytetty :D vissii joku juoni taas saatana :D
<blunt> ankkara joka paikassa tuntuu olevan niitä kylttejä mutta ei missään näy työmiehiä :D
<Dr Phil> Kameramies taisi elää siinä toivossa, että bussi osuis kumpaankin.
<akunmopo> ankkara Ottakaapa ne nopeusrajoitukset pois kun ette ole töissä niin voisi vaikuttaa uskottavammalta. Ei paljoa himota nysvätä kolmeakymppiä sunnuntaisin siksi että arkisin joku saattaa tehdä töitä.
<ankkara> No suunnilleen samalta tuntuu ja näyttää ku on kesät tuolla tien päällä töissä... Muistakaapa että ei ole niin hoppu etteikö voisi sitä tietyöalueen nopeusrajoitusta noudattaa. Se on ihan meidän työntekijöiden ja teidän turvallisuuden takia sinne laitettu.
<olliko> Reportterit hulluja,,menevät vaikka epäsuorantulen alle et saisivat jutun tehtyä
<Höse> Itsesuojeluvaisto, mikä se on?
<house83> Eikä puhtaita alushousuja.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu