Lähettäjä:
ArabPelit silloon
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
ArabSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2012-09-28 18:54:58
+3401
<Kapee>
Ylärivin eka sopis alarivin viimeiseen
Kommentit (74)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Kapee> Ylärivin eka sopis alarivin viimeiseen
<foxxi> Onko kukaan kuullut vaikeustasoista? Kyllä bf3 muutamaa mappiakin sai vääntää hardilla (...)t housussa kun vitutti niin paljon.
<Matricofilia> Ei nyt ihan pidä paikkaansa. Ihmiset vaan pelaa pelejä jotka on tarkotettu helpoiksi tahikka pelaavat pelejä liian helpolla vaikeustasolla
<ezet> valurautapannu, kyllä ne vaan oli vaikeampia. mutta toisaalta pelatkaa D3 Infernolla läpi soolona
<Salottisipuli> http://dragcave.net/user/Sipuli
<Häpykarvarousku> 100% totta.
<Demial> Aika paska kuva, koska kuvassa on käytetty meemejä t. korianteri96 :D
<Trophyp> Kyllä mulla on tollaset fiilikset yleensä
<Marventor> Yhtä vaikeita ne pelit on nykyäänkin, kuha pelaa vaikeammilla vaikeuasteilla.
<poserwhore> Mulla se menee vieläkin kuten tuolla 94-tyypillä.
<Aanu> back in the day..
<Valurautapannu> Ei oo tullu mieleen, et ois voinu skillitki kehittyä tässä vuosien varrella? Sen lisäks noissa vanhoissa peleissä hitboxit saatto kusta ties kuinka helkkaristi.
<qwertyasdf> Tohon ylempään Doomia ja Marathon 2:sta pelatessa like a boss-naama mulle, ni sitte ollaan jo totuuden tuntumilla.
<morsi> Pelasin Contran aina pienenä läpi ennen kouluun menoa, siinä meni kivasti 30 min.
<Savunkerääjä> 17.05.11 21:25 TelePort Pakko tuoda wow esiin, ei oo ihan helppoja nämä cataclysmin bossit heroic 25 man puolella. | Hanki jostai semmone oikei mukava vanha nintendo ja kokeileppas vertailla (Vielä parempi, Amiga tai Commondore!)
<Ganu> Demon souls?
<TelePort> pakko tuoda wow esiin, ei oo ihan helppoja nämä cataclysmin bossit heroic 25 man puolella.
<Solutz> Niin totta, nykyään tuntuu kuin katsoisi vain läpi elokuvan missä on vähän enempi valikoita. vrt.Alan Wake (hyvä se tosin oli... lyhyt toki)
<MrLasol> alempi haxaa
<MrHage84> ylempi muistuttaa minua mass effectistä vaikeimmalla vaikeusasteella...on muuten hiton hyvä peli mutta ne hissimatkat vain ärsytti
<allknowing> ylempi on äitini ilmeet, synnyttäessään minua vuonna 94
<jAntti> Contra, ei jumalauta. Siinä oli peli joka pyyhki pelaajilla lattiaa melkein heti ekan kentän alusta. Yksikin osuma tappoi ja peli antoi alkuun säälittävät kolme elämää. En päässyt koskaan edes lähellä loppua
<Sgt Reed> Castlevania. DeadCell Tehty monta kertaa.
<teutoni> voi sitä aikaa kun Albionissa kohtasi Animal 3 lauman niin siinä lirahti jotain sukkaan kun tiesi tasan tarkkaan että mahdollisuutta voittaa ei ollut niillä varusteilla. ja nyt sitten on tällaiset dragon aget ja MWt jotka juoksee läpi.
<naali> Contran eka leveli on #3 ja seuraavat taso #4 ja loppu peli boss, tosin en ikinä päässyt lähellekkään loppua
<Lyyki> Pitää paikkaansa. Nykyään se on lähinnä sitä että vihollisten lukumäärä on isompi ja bossit ovat tavallisia kuolevaisia.
<n4kk1> Kyllä nuo o vääripäi... kaikki itkee jos ei oo quicksavee tai pomovastus vaatiikin yli 2 osumaa
<Genocide> Läpijuoksupelejä kaikki nykyään...
<Mohnake> Suomip, on ihan pihalla. Kyseessä nyt ei ollut moninpeli vaan yksinpeli. Moninpeleissä nimittäin, kun sattuu olemaan vähän kaiken tasosia pelaajia ja joskus tielle sattuu erittäin paskoja jotka röpöttää lippaansa seinään. Eikä se niin kovin haasteellista ole loppujenlopuksi saada statseihinsa 30 tappoo ja 5 kuolemaa. Ja tämä naamojen vertailu kohdistui yksinpeliin johon on suunniteltu kaikki. Vielä sen sanon, että nykypeleissä on perseestä tämä itsestään healaaminen. Etenkin codeissa yms. paskoissa. Vai onko sinne peliin eksynyt jostain joku näkymätön maagi joka jengiä healailee?
<magyarman> Iwbtb:ssä on tuo vuoden -94 Boss-ilme päällä kokoajan :)
<Mikael1stClass> Nykyajan pelit on liian helppoja, ja niistä puuttuu jotakin mitä vanhoissa peleissä oli. 1994-super metroid ja ffvi, 1995-chrono trigger, 1997-ffvii etc. Ennen supernintendoa oli marioa ja megamania ja contraa ja niissä oli hakkaaminen. Mutta onhan nykyään paljon niitä hyviäkin pelejä, ja niiden tuskallisten yritysten viimeinkin onnistumisen tunteen voi saada vaikka meatboylla.
<PannuMuna> vuonna 1994 ihmisillä oliki aikaa pelata joku 7 tuntia päivässäm nykyjää ei
<kommunisti_roll> Poikkeuksena oli Mass Effect 1 ja 2. aivan helvetin vaikeita molemmat. Riippuen vaikeustasosta.
<suomip> täällä selittää juuri nämä +30v äijät "kun ei pelit ole tarpeeksi vaikeita" vaikka todellisuudessa eivät ole koskeneetkaan moninpeleihin.Siinä teille haastetta kun pelaatte monninpelejä....en nyt tarkoita näitä MMO pelejä.......vaikka CoD sitä kun pelaatte niin 12v ES kersat siellä adhd käsillä teitä piikittää perseeaseen niin......että valivali
<HansJuergen> tää on niin totta. pelatkaa eka mega män ykköstä ja sen jälkeen jotain nykypeliä niin huhhuh....
<LordBhorak> No suurin osa ei edes tajua mitä vittua on tässä tekeillä ja äänestää 5 tähteä, kun on 'niin vitun kova'. Herran jestas. Tämän pitäis saada realistisesti vain max 2-3 tähteä, mutta täällä on kaikki ikää '30+'.
<Bujashaka> kuvaa hyvin world of warcraftin suuntaa.
<hoocee81> 95 : 4-111 : 6-1liian helppoo!
<anaconda81> niin vitun totta kun tosi voi olla
<Kaalijäätelö> uli uli
<Helo123> Vanha Ninja Gaiden boss naama koko pelin läpi...GRR
<Juzu89> Contraan toi Boss-naama joka helvetin tasoon.
<Teplonkatti> Tulee Mortal Kombat 3 mieleen :D
<ArtMorte> Nintendo entertainment system: Metroid. Ai että kun olikin haastava kaikin puolin.
<Jöhnny> Jos ihmiset tajuaisivat vaikka laittaa peleissä vaikeusasteen sinne very hardiin ni kummasti vaikeutuisivat ne uudetkin pelit.
<MrRattlehead> No ennyt tiedä ihan kaikki nykypelit tollassia, Silent Hill Shattered memories tuli pelattua tossa psp:llä edellis päivänä loppuun ja oli siinä loppuun asti aika semmone että mihkä vittuun mu nyt pitäs mennä/mitä pitäs tehä. Ja koko pelissä ollu ollenkaa oikeestaan mitää combattia, enemmän semmosta pulmien ratkontaa ja välillä vähän turhauttavia karkuun juoksemis episodeja sielä other worldissä. Riippuu ihan peligenrestä ja että kuinka paskoja pelejä tykkää pelata.
<HelvetinKettu> uusia pelejä pelatess tulee tehtyä facepalmia hyvin paljon. dirt kolmosta odotellessa
<BaBunen> njaa ite oon aika sunnuntai pelaaja ja peleissää ei kiinnosta kun moninpelit joihin on panostettu nykyään enmmän, joten en pistä muutosta yhtään pahaks
<Mohnake> Näinhän se on. Ja tuntuu kyllä vaikka vetäis peliä nykysin veteranilla niin pidetään liikaa kädestä kiinni pelaajaa ja kentätkin on pelkkiä putkia. Kyllä se oli hauskempaa juoksennella paikasta toiseen hakien avainta tai jotain. Ja kyllä vähän liikaakin internet nykyisin auttaa. Sama kuin antaisi lapselle karkkipussin tämän kinuttua sitä kahdesti.
<Masa20> ainoa peli mitä pelasin tuolloin oli Doom, ja pelaan vielläkin sillon tällöin. Doom ei kuole koskaan! < 3
<naali> 5 tähteä koska contra oli vaikea
<Narego> DrunkenHearted kyllä armeijassa aamulenkki tehdään jos se on aamun ohjelmassa. Aika kultaa muistot.
<jkz> Doom nightmarella läpi ilman mitään iddqd tai idkfa paskoja, repikää siitä.
<Nasberger> Haasteelliset pelit ovat perseestä. Itse valitsen aina helpoimman vaikeustason, enkä ole elämäni aikana muistaakseni pelannut läpi kuin yhden ainoan pelin, GTA Vice Cityn. En kuitenkaan täysin 100%, eli en kerännyt kaikkia mahdollisia palikoita sun muita.
<ASDf00> wäärin.
<wusq> sitä ne konsolit teettää
<DeadCell> Pelakaa huviksenne Crash Bandicoot (ensimmäinen) 100% läpi, eli jokainen laatikko rikottuna etc.
<Kanakotka> Kyllä todellakin tämä. Niin paljon hehkutetut "vaikeat" pelit nykyään, esimerkiksi SMGalaxy 2, New SMB, Demon's souls jne. eivät todellakaan ole mitään vaikeita. Suurin osa menee kaikesta täysin heittämällä läpi :( Ikävä vanhoja kunnon haasteita.
<WeirdGuy> it's sad cos it's true.
<4rska> Mun mielest alarivin suut on väärin päin. LVL1 vituttaa ku ei oo aseita, puolvälis vituttaa, lvl 50 vituttaa ku koht joutuu alottaa alust
<Cloud Connected> Btw, on ne pelit vieläki vaikeita, pelatkaa sillä vaikeimmalla tasolla sen sijaan että nysväätte easyllä :)
<Cloud Connected> Super Mario, siinäpä sai aina alottaa alusta viimesen kentän kohdalla, eikä paljon tallennuskeinoja ollu nintendo64:lle :D
<neekeriukko> Välimuoto paras
<WolVenom> ei tuo 2010 mun mielestä ihan totta ole mutta -94 ihan oikein
<beast^-^> kyllä pelit oli ennen paljon vaikeampia. silloin sitä mietti että tulenkohan ikinä pääsemään tätä peliä läpi, ja monen pelin kanssa joutui luovuttamaan. nykyään se on niin että joo menen tästä tämän pelin läpi ja se on siinä. suurinta osaa tehtävistä/tasoista ei tarvi koskaan yrittää uudelleen.
<VituEJ> pirkka-, Itsehän nautin siitä kun tosiaan yrittämällä yritit päästä helvetin vaikeita juttuja läpi, ja kun vihdoin sitten pääsit koko homman läpi oli tunne mahtava. Tunsi tosiaan voittaneensa jotain.Nykyään huitaset pelin läpi, ja sen jälkeen arvostelet oliko hyvä vai huono, niin kuin elokuvaa.
<Firelake> It's true. True but not funny.
<Staco> sooo true. ainaki amiga aikaan
<WremahThD> <DrunkenHearted> mistä vitusta vetaisit armeijan tähän mukaan?
<w2k> koittakaas leisure suite larry box officea jos ette saa tuota ekan rivin naamoja aikaan niin sitten on huijaukset käytössä... =)
<pirkka-> Mietin tätä ja tulin siihen tulokseen, että jos nykyään pelit on vaikeita (tai en heti parin yrittämän jälkeen pääse jotain kohtaa, tai en oikein tiedä mitä pitäis tehä) niin meen nettiin ja katon joka A)walktrough tai B)cheats. Ja siinä menee 5 min sen sijaan et yrittäis jos menis ikuisuus. Sen takia on fiksua suunnitella peli niin et se ei missään vaiheessa ole liian vaikea, tai et tiedät koko ajan mitä sun pitää tehdä ja mikä on seuraava vaihe, muuten pelaajat ei jaksa yrittää. Tai en ainakaan mä. Vai onks joku eri mieltä?
<Renekton> doom <3
<Keitos> tyyliin megamanit..
<Mikko84> Mitähän mahtoi olla atari aikaan?
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu