Lähettäjä:
NN-NammiPeliltä palautetta
Arviointi on vaikea asia
Lähettäjä: NN-Nammi
Otsikko: Peliltä palautetta
Kuvaus: Arviointi on vaikea asia
Hakusanat: mart, virkus, sarjakuva, feedback, loop, pelit, performance, positiivinen, negatiivinen, palaute,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2018-03-16 14:58:37
+1800
<Demens> +5 RR
XCOMissa kylläkin on nuo molemmat. Hahmot vahvistuu joka kerta kun voitat kentän, mutta sitten kun hahmo kuolee niin sen joutuu korvaamaan täysin uudella hahmolla... ja viholliset sen kun vahvistuu kun peli etenee. Enemy Unknownissa voitin yhden kentän kenraalimajurisöörherrakuningas tarkka-ampujalla ja viidellä räkänokalla. Räkänokat etsi vihollisia ja juoksi karkuun kun löysivät - tarkka-ampuja tappoi viholliset. Yksi räkänokka selvisi hengissä.
Aika: 2018-03-16 16:19:21
+120072
<LionKing138> +5 RR
Rimworld 5/5 oon pelannu beta 0.4 asti. Tosin välillä vähän våhemmän. Mutta silti. Aivan mieletön peli sisällöltään. Ja joka kerta kuollaan massoittain johonkin ruuan loppumiseen, raidaukseen, muurahaiskolonnaan tai räjähteleviin majavoihin
Kommentit (17)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Kanakotka> LionKing138 Tietääkseni ihan normaalitilanteessa teräsjohtoja käytetään korkeajännitteiden siirtämiseen, mutta tossa kun ei korkeajännitettä oikein ole, ja jos haluat käyttää aurinkovoimaa niin ne satunnaispoksahdukset on ihan mukavia
<Why> Mulla ainakin menee hermot joskus arcade-autopeleissä kun "kuminauha"-kusetus iskee kehiin, prkl. Ni! https://www.urbaanisanakirja.com/word/kuminauhatekoaly/
<LionKing138> kanakotka isommissa komplexeissa pitää sähköjohdot rakentaa kivi/teräskäytäville ja eristää puurakenteet toisistaan palamattomilla materiaaleilla. Jos pelissä olisi vaikka kuparijohtoa tai jotain nanoteknologiaa, olisi kestävämpi sähköjohtoverkosto looginen. Nyt ne rakennetaan teräksestä joka on äärettömän huono virran johdin. Mutta en tiedä ovatko edes pelin tekijät ajatelleet asiaa näin. Mut joo. Kuten kuvassa sanotaan. "There is no god"
<Kanakotka> Rimworld on yksi hauskimmista, mutta samalla myös vittumaisimmista peleistä. Yhtäkkiä ilman mitään syytä peli voi kusta pelaajan silmään. Esimerkiksi sähköjohtojen täysin ilman syytä räjähtäminen kusee kyllä muuten hyvän kokemuksen vanillana täysin. Onneksi näihinkin löytyy modit.
<Vihtori Lettunen> LionKing138 On kyllä yksi vuosikymmenen parhaimmista peleistä. Itse ostin Alpha 6 vkohdalla.
<Puaso> Xcomeja kuuluu pelata niin, että peli tallennetaan kun lopetetaan ja ladataan kun aloitetaan, ei kesken pelin. Lupaan ettei moni ukko pääse liikaa kehittymään. Se myös syö miestä kun jotkut ukot saa kuin saakin säästettyä ja ne kehittyy loistaviksi, sitten saa viimein rakennettua psi- / MC-labin ja loistotyypin psi/mc kestävyydeksi paljastuu alle 80, joka tekee ukosta käytännössä täysin hyödyttömän.
<PeterNorth> En edes tiennyt, että Civilization nelosen jälkeen on tullut jopa kuudes kehitysversio. Neljäs osa oli mitä erinomaisin, kun taas vitonen sössittiin täysin.
<343> Civilization ja Nuclear Gandhi, linkki niin ei tietämättömien tarvi kuluttaa näppäimistöä: http://knowyourmeme.com/memes/nuclear-gandhi
<sam_> Voihan sen XCOMin pelata ironman-modessa, ettei pysty latailemalla pitämään solttuja hengissä. Jos jonkun hermot sen kestää.
<Jizo> UncleSamSonite Molemmat hyviä, 6 ehkä parempi.
<Helvetinperkele> Rimworld täältäki pisteet. Alussa tuntuu että nyt lähti hyvi käyntiin, sit huomaaki et joku tärkee taito puuttuu kaikilta kuten tutkiminen, ja sit vain pelkkää selviämistä päivästä toiseen.
<Ressumies> Heroes 3 ja plagueviikko, kaikki örkkimestojen parannukset maksaneet 50k rahaa ja sitten upkeepissä saat vain huonoimpia örkkejä kasan.
<LionKing138> Rimworld 5/5 oon pelannu beta 0.4 asti. Tosin välillä vähän våhemmän. Mutta silti. Aivan mieletön peli sisällöltään. Ja joka kerta kuollaan massoittain johonkin ruuan loppumiseen, raidaukseen, muurahaiskolonnaan tai räjähteleviin majavoihin
<Mamelukkikala_> Dark souls: You make a mistake=you die
<UncleSamSonite> Jizo Kumpi?
<Jizo> Civilization 6/5
<Demens> XCOMissa kylläkin on nuo molemmat. Hahmot vahvistuu joka kerta kun voitat kentän, mutta sitten kun hahmo kuolee niin sen joutuu korvaamaan täysin uudella hahmolla... ja viholliset sen kun vahvistuu kun peli etenee. Enemy Unknownissa voitin yhden kentän kenraalimajurisöörherrakuningas tarkka-ampujalla ja viidellä räkänokalla. Räkänokat etsi vihollisia ja juoksi karkuun kun löysivät - tarkka-ampuja tappoi viholliset. Yksi räkänokka selvisi hengissä.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu