Lähettäjä:
ContulaMyyjät lukee
Asiantuntevaa opastusta
Lähettäjä: Contula
Otsikko: Myyjät lukee
Kuvaus: Asiantuntevaa opastusta
Hakusanat: myynti, best, buy, myyjät, lukee, tekstit, laatikosta, elektroniikka,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2015-02-03 11:39:13
+68208
<Jonetzku>
Alalla työskennellessä voin sanoa että jos haluaa menettää uskoaan yhteiskuntaan niin suosittelen vahvasti. Esim tuossa viime kesän helteiden aikaan joku vanhempi mies toi takaisin _20e_ tuulettimen ja sanoi että haluaa rahat takaisin kun se alkaa pitämään outoa ääntä kun on ollut päällä jonkinaikaa. Siinä sitten totesin että me otetaan se liikkeeseen että voidaan todeta vika ja sitten vasta saa rahat takaisin niin sieltä tule takaisin että "Haista vittu!", epämääräistä mutinaa ja löntystelyt ulos liikkeestä. Että sellasta
Aika: 2015-02-03 14:35:52
+385
<89Woot>
Gigantissa käyneenä voin sanoa että jos haluaa menettää uskoaan yhteiskuntaan niin suosittelen vahvasti. Esim tuossa viime kesän helteiden aikaan kävin ostamassa _20e_ tuulettimen, mutta se alkoi pitämään outoa ääntä kun oli ollut päällä jonkinaikaa, eli täysi susi. Meinasin palauttaa sen, mutta kesämyyjänä täysi jonne, joka halusi ruveta testailemaan sitä 20e laitetta. Aikaa mennyt jo 10min ja jätkä vaan roplaa sitä kusetus sisäänheitto tuotetta ja mutisee jotain epämääräistä. Sanoin tälle asiakaspalvelun ammattilsaiselle, että otappa mallia ja heitin sille 20e ja huikkasin "Haista vittu!"
Kommentit (14)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<irou> kuka vittu menee johonkin giganttiin ostamaan "peruskonetta" ilman että tietää mitä haluaa. ihan sama vaikka käyttää vaan facebookkiin ja verkkopankkiin kyllä nyt saatana pitää tietää että onko hyvä vai ei. noh jos et tiedä tässä pieni ohje. Jokainen hp, acer, asus, lg jne kannettava toimii suoraan paketista ilman ongelmia. oikeesti. Jos sensijaan käytät konetta pelaamiseen ym niin kannattaa kattoa netistä arvosteluja ym etukäteen etkä mene kuuntelemaan niitä myyjien kusetuksia. kallein ei aina ole paras
<|spödrlö|> joo menin giganttiin enkä ollu ihan varma et ostanko ps4 vai xbox onen. myyjä selitti kuinka hyvä vehje xbox on ja selitti myös hyvin tarkasti kuinka hyvä ps on. myyntipuheet lähinnä ärsytti kun ite funtsin mielessäni et on toi pleikkarin ohjain vieläkin aika peruna.. alko vituttaan se maininta blueray soittimena sit sen verran et en ostanu kumpaakaan ko. liikkeestä vaan löysin tori.fistä hyvään hintaan xboxin 100? halvemmalla. kuka edes tekee konsolilla muutakun pelaa?
<Jonetzku> 89Woot Tässä vaiheessa, niinkin käsittämättömältä kuin se kuulostaakin, jotkut asiakkaat kiikuttavat laitteen johonkin eriin kodinkoneliikkeeseen ja kyselevät sieltä takuuhuoltoja laitteesta jota ei ole ostettu heidän liikkestään saati saman ketjun liikkeestä, kun eivät saaneetkaan haluamaansa laadukasta asiakaspalvelua Giga#####a (yllätys yllätys). Tottakai asiakas neuvotaan johonkin huoltoon mikäli mahdollista, mutta ei siinä tiskin takana tässä vaiheessa kyllä paljoa hymyilytä ellei nyt satu pelastamaan oikein kunnolla jonkun päivää.
<Jiusonium> Helvetti kun osa asiakkaista kuvittelee, että voivat käydä ostamassa meiltä mitä tahansa, ja sitten parin päivän päästä päättävät etteivät haluakaan sitä. Ei se nyt perkele niin toimi.
<Juzu89> Gigantin myyjät aina katoo johonkin kun kysyy vähän tarkempaa tietoa jostain laitteesta. Verkkokauppa.comin tyypit taas kertoo vähän liikaakin tietoa kun erehtyy kysymään.
<Tikrutin> Jos totta puhutaan niin ainakaan täällä Giganttiin voi palauttaa ostoksen ilman ogelmia kuukauden sisällä ostosta.
<89Woot> Gigantissa käyneenä voin sanoa että jos haluaa menettää uskoaan yhteiskuntaan niin suosittelen vahvasti. Esim tuossa viime kesän helteiden aikaan kävin ostamassa _20e_ tuulettimen, mutta se alkoi pitämään outoa ääntä kun oli ollut päällä jonkinaikaa, eli täysi susi. Meinasin palauttaa sen, mutta kesämyyjänä täysi jonne, joka halusi ruveta testailemaan sitä 20e laitetta. Aikaa mennyt jo 10min ja jätkä vaan roplaa sitä kusetus sisäänheitto tuotetta ja mutisee jotain epämääräistä. Sanoin tälle asiakaspalvelun ammattilsaiselle, että otappa mallia ja heitin sille 20e ja huikkasin "Haista vittu!"
<Halvattu> Elias Hulk tai vaihtoehtoisesti vanhempi malli, jossa on tyyppivika, jota ilman laite on täydellinen. Tässä uusimmassa se on korjattu!
<GyRo> pilkku olis kiva.
<Bonthon> Voipi olla että tuolla haetaan sitä ettei tuollaisessa suuren luokan eloktroniikka-kaupassa myyjät mitään jumalia ole eivätkä he välttämättä voi vasta mihinkään älyvapaisiin kysymyksiin missä ei ole mitään järkeä muutenkaan.
<jämuli> mitäpä tuosta asiakaspalvelusta. mielummin ostaisin netistä kuin liikkeestä jonka palvelutaso on tollainen
<Jeppe-epeli> Ari_Rung Tässä vois miettiä millä arvoilla tämä hyvyys tai "oikeasti" hyvyys määritetään. Sanoisin että oikeasti hyvä myyjä on sellainen joka tavoittelee sekä asiakkaan ja itsensä jossain tapauksissa koko yhteisön etua mutta nämä arvot taitaa olla 2000 vuotta liian vanhoja. Nykyään vain rahalla on väliä kun puhutaan siitä mikä on hyvä. TTIP on hyvä esimerkki.
<Jonetzku> Alalla työskennellessä voin sanoa että jos haluaa menettää uskoaan yhteiskuntaan niin suosittelen vahvasti. Esim tuossa viime kesän helteiden aikaan joku vanhempi mies toi takaisin _20e_ tuulettimen ja sanoi että haluaa rahat takaisin kun se alkaa pitämään outoa ääntä kun on ollut päällä jonkinaikaa. Siinä sitten totesin että me otetaan se liikkeeseen että voidaan todeta vika ja sitten vasta saa rahat takaisin niin sieltä tule takaisin että "Haista vittu!", epämääräistä mutinaa ja löntystelyt ulos liikkeestä. Että sellasta
<SaKoz> Kilpailijan myyjät sentään googlaa laitteen arvosteluja ja speksejä netistä. Menisin ennemmin sinne.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu