Lähettäjä:
RiemuntuhoajaMonsterjam
Tyypillä kaasu ja kytkin suhtkoht hyvn hallinnassa.
Lähettäjä: Riemuntuhoaja
Otsikko: Monsterjam
Kuvaus: Tyypillä kaasu ja kytkin suhtkoht hyvn hallinnassa.
Hakusanat: Monsterjam, monsteri, näytös, moottori,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2019-05-14 03:21:44
+19059
<Moe Szyslak> +5 RR
highlander100, kaasupoljin ohjaa kaasuläppää, joka taas säätää paljonko ilmaa (eli kaasua) menee koneeseen, eli kaasun käyttö on teknisesti ihan validi ilmaisu. Lisäksi tuo käy metanolilla, ei bensalla. Mutta siinä olet sentään oikeassa, että vaihteisto on mitä luultavimmin automaatti.
Aika: 2019-05-14 05:44:52
+11098
<Kalma Säde> +5 RR
Hirviöhillo.
Kommentit (24)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Jylder> Noistakin lajeista menee maku kun saavat kiellettyä polttomoottorit jossain vaiheessa. Miettikää nyt vaikka sähkökäyttöistä drag racingiä tai tractor pullingia...
<tuuhee> Kalupalli On tässä kaupungissa yli 70000 asukasta, joten tarvittavat kolme autoa kyllä löytyy ja muutama tuttu myös.
<huoh> Natseillakin oli kaasu hyvin hallinnassa.
<lask90> Kieltämättä totuudenmukaisempaa on sanoa auton käyvän kaasulla kuin bensalla. Kaasu muodostuu bensan ja ilman seoksesta. Jos auto kävisi pelkällä bensalla, mitä ideaa mm. Turbolla olisi?
<Kalupalli> tuuhee no jos asuisit kylässä jossa olisi yhteensä nuo tarvittavat kolme autoa niin tuntisit montakin. Tai voi tietty olla ettei sulla ole kavereita, joiden kanssa inssistä keskustella.
<JoSa> highlander100,Rohkenen jopa väittää ettei kulje edes Bensiinillä...
<Candlejack> tuuhee Mulla oli. Ei kylläkään jäisessä ylämäessä eikä kahden mersun väliin, mutta ylämäessä kuitenkin. Porilaiset tietää raatihuoneen yks-suuntaset mäet rantaan mentäessä. Oma oli rannasta ylös vievällä kadulla. Inssi oli vuonna '98.
<tuuhee> Candlejack Ei nyt äkkiseltään tule ketään mieleen kenellä olisi ollut inssissä taskuparkkeeraus.
<liitu> EI ole kyllä koskaan jaksanut kiinnostaa tällainen ajelun seuraaminen. Eiks ihmisillä ole parempaa tekemistä kun katsoa isoja autoja kentällä?
<Candlejack> Ja silti tulis hylsy inssissä, ku tarkuparkki jyrkässä jäisessä ylämäessä kahde päin vittua pysäköidyn öky mersun ( tai audin) väliin ei onnistu ekalla kerralla.
<OoC> Enemmän kiinnostaa että mistä vitusta ne tietää mihin ne mene, kun yli puolet ajasta ne näkee joko pelkkää taivasta, tai pelkkää hiekkaa...
<testo_jolle> Moe Szyslak Touche!
<hipa73> No einpe tiiä:))
<poseeeh> BusaSnowman https://www.youtube.com/watch?v=1ravZlWhL1g
<poseeeh> Aika sick.
<BusaSnowman> Elektroniikalla tuo hoituu. Kuten prätkissä keulimiskulman säätö... tuppi nurin ja elektroniikka pitää keulakulman halutussa asteessa. Toki osaava kuski tekee tuon saman pyhällä kaksinaisuudella tai kolminaisuudella, eli kytkin/jarru/kaasu tai ilman kytkintä.
<Kalma Säde> Hirviöhillo.
<Moe Szyslak> highlander100, kaasupoljin ohjaa kaasuläppää, joka taas säätää paljonko ilmaa (eli kaasua) menee koneeseen, eli kaasun käyttö on teknisesti ihan validi ilmaisu. Lisäksi tuo käy metanolilla, ei bensalla. Mutta siinä olet sentään oikeassa, että vaihteisto on mitä luultavimmin automaatti.
<highlander100> "Tyypillä kaasu ja kytkin suhtkoht hyvn hallinnassa."Ei tuo ole kaasukäyttöinen vaan bensiinillä. Kytkintäkään ei ole kun se on automaatti.
<pito> Kyllä kai minäkin osaisin jos olisin yhtä taitava.
<Vepsi> Joo paitsi nuo on automaatteja tai ei ainakaan kytkinpolinta ole.
<rubicon> Jumalauta, kun omastakin autosta löytyis tuollaista vääntöä. Ei sillä meinaa kehata edes mennä kehä III:lle, kun kiihtyminen kaheksaankymppiin kestää enemmän kuin laki sallii (tai ainakin pitäisi sallia).
<blugggg> Jaa, pelais Trialsia...
<Vlax> ja jarru
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu