Quantcast

Lähettäjä:

Arab Arab

Mahdollisuus osua

4.7 / 5 (167 ääntä)

Mahdollisuus osua

Julkaistu: 11.2.2016 14:03

2.5K

Lähettäjä: Arab Arab

Otsikko: Mahdollisuus osua

Hakusanat: mahdollisuus, osua, pää, läheltä, tähtää, 65, prosentti, peli, pelit,

4.7 / 5 (167 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2016-02-11 14:15:04

+75193

<LostGspot>

Ei voi vittu kahden metrin syöttö mennä kolmea metriä ohi T: Kai Suikkanen

339

Aika: 2016-02-11 14:11:20

+1167

<nypis>

Ja xcom aina 5/5 would miss again.

129

Aika: 2016-02-11 14:09:29

+13088

<Nakkienpuimakone>

Kolme tuntia ilman Riemurasiaa, mitä vttua nyt taas Hessu Hopo?

72

Aika: 2016-02-11 17:57:48

+87280

<FireWolf>

On se jännä kun helpoimmalla vaikeusasteella 50% on 75% ja keskivaikealla 50% on 25%. Kahdella vaikeimmalla tasolla osumat varmaan parantaa vastustajaa.

26

Aika: 2016-02-11 14:39:47

+41008

<Likainenskeba>

ehkä hän tietää lipastaneensa päin vittua ja on 35% mahdollisuus, että tulee vinosyöttö.

21

Kommentit (40)

Piilota OFF-Topic keskustelu

18.02.2016 08:33

<DAI> irou: Totesin saman kokeiltuani. Eka kommentti oli vain järkeenkäypää mutuilua.

18.02.2016 02:14

<irou> DAI paitsi että xcomissa ainoa ase joka menettää tarkkuuttaan siirryttäessä lähemmäksi on snipu. tuolla pitäis olla 90% change jos on rookie ja 100% jos on enemmän mutta veikkaan että soltulla on päällä mind disorient joka vähentää prosenttia

14.02.2016 02:43

<Noppamopo> Minkäs teet kun olet hapoissa ja Pectoidilla on täysuojattu lyhtypylväs ja taskussa luontaista puolustuskykyä.

13.02.2016 02:35

<Perunatonttu> Vaan menkääpä mappi läpi ampumatta laukaustakaan vihollista kohti. Tornien hakkerointi ja seinien räjäyttäminen sallitaan.

12.02.2016 13:25

<Hymil> LostGspot se oli Jukka Jortikka

12.02.2016 12:41

<Jaakkima!> Jonnin verran hermo kiristyy, kun noi osumat on rollattu etukäteen. 75% mahdollisuudella ei osu kertaakaan, jos niikseen ottaa. Vihut taas osuu aina, jos osuu. qsavet ja qloadit ei paljon auta, jos on mennäkseen metsään. Ja joo.. vihut ampuu seinien läpi aseilla ja viperit nappailee kielellään autojen ja seinien läpi. gg, mutta UFO!

12.02.2016 09:44

<Finnstrick> Meitsin valiosotilas Pertti "kuiva2" Eräreikä oli katolla. Viper käärmes katutasossa. Ottaa ja nappaa kielellään Pertin seinän ja kahden kerroksen läpi syleilyyn. Vähän olen pettynyt, mutta pätsejä odotellessa.

12.02.2016 02:58

<falken> Hillitön muistivuoto ja pykii, pykii.. Taas on koodattu liian tiukan deadlinen kera:(

11.02.2016 23:05

<MrFiufaufou> Viikko tässäkin pelissä jo mennyt, koukuttavaa.

11.02.2016 21:56

<TB303> xenonauts on paljon parempi kun nää uudemmat x-comit

11.02.2016 19:26

<Alvinthemaker> *vitunmoinen kuumotus* -35%

11.02.2016 17:57

<FireWolf> On se jännä kun helpoimmalla vaikeusasteella 50% on 75% ja keskivaikealla 50% on 25%. Kahdella vaikeimmalla tasolla osumat varmaan parantaa vastustajaa.

11.02.2016 17:53

<house83> On noissa vuoropohjasissa peleissä kyllä aina susipaskoja ampujia. Joku ammattisotilaskin värvätään joukkueeseen, niin ei osu ladon seinään haulikolla ennenku on saanu taistelukokemusta. Ja siis tilanne voi olla joku tähdätty kuti 10m päähän liikkumattomaan kohteeseen...miss. Tai jätät jampat kyttäämään oviaukkoa, niin sieltä tulee joku persereikä ja tuikkaa molempia puukolla kylkeen 5 kertaa ja juoksee takasi piiloon, ite ehtii seuraavalla rundilla ampua kerran huti.

11.02.2016 16:57

<henka6> Tästä kuvasta ei käy ilmi onko siinä muuria edessä, tai jos hahmolla on vaikka päällä jokin efekti, kuten disoriented yms. Ne vaikuttavat osumaprosenttiin suuresti.

11.02.2016 16:52

<Kalabeeffi> Stormtrooper

11.02.2016 16:37

<Mikael1stClass> cs:go

11.02.2016 16:12

<hulluesa> Alkuperäsen DOS-version rng vielä ruoskivampi.

11.02.2016 16:10

<ileee_> Perus CSGO

11.02.2016 16:04

<FernandoSolo> Mixa_ Ei kuitenkaan tarkoita, ettei riittävällä säädöllä moisesta järkevää mekaniikkaa saisi aikaiseksi. Eikä sitä, että valmiudessa olevan kaverin tähtääminen kärsii, jos tämä ampuu olisi järkevä asia. Kakkia moinen on, eittämättä.

11.02.2016 16:01

<FernandoSolo> Mixa_ Ajatuksena hyvä, mutta mikä on ajatuksena hyvä ei vältämättä ole mekaanisena toimiva. Huomioon pitäisi ottaa nimittäin mahdolliset väistöt jota ihme refleksinen alieni voisi vetää, tai mahdollinen panssarointi yms. Elikkä laskentaan kuuluu useita osasia, mutta se on yksinkertaistettu siihen "millä prosentilla" osuma tulee olemaan sellainen, että se aiheuttaa vahinkoa. Taas se, että osuma % vaikuttaisi vahinkoon olisi ideana hyvä, mutta se herkästi vaikuttaisi vaikeustasapainoon jos kaikki loppujen lopulta osuisivat aina "vähäsen" jos ei nyt suoraa plasmapalleroa kuuppaan.

11.02.2016 15:31

<Mixa> FernandoSolo Parempi systeemi olisi, jos vahinko skaalautuisi osumatarkkuuden mukaan sen sijaan, että jokainen kuti olisi puhdas kolikonheitto. Jokainen vahinkomäärä nollasta maksimiin olisi mahdollinen kaikilla prosenteilla, todennäköisyysjakauma riippuisi tarkkuudesta. Tämä nykyinen systeemi aiheutti lukuisia harmaita hiuksia, etenkin Overwatchin käyttö tuntui useimmiten turhalta, kun satunnaiselta tuntuva osumatarkkuus huononi entisestään.

11.02.2016 15:21

<olliko> Stormtrooper apuisi ohi

11.02.2016 15:02

<FernandoSolo> Kyllähän tuo tilanne on koominen, mutta niitä aiheuttaa aina pelimekaaniset raitkaisut. Ovatko ne sitten järkeviä, vai ei riippuu ihan kokonaisuudesta. Mikäli iholle puskemakka olisi osumatarkkuus aina 100% niin olisiko siinäkään pitkällä tähtäimellä, tai piipulla järkeä pelimekaniikan kannalta?

11.02.2016 14:55

<torspo> xcom 5/5, xcom2 0/5

-11
11.02.2016 14:50

<Pikasika> koutsilla oli tapana sanoa että aina ei voi onnistua, mutta aina voi epäonnistua

11.02.2016 14:41

<DAI> Ihan normaalia pelimekaniikkaa, mikä tekee pelistä "taktisen". Rynkky ei ole lähitaisteluase, vaan keskipitkän kantaman. Tästä johtuen melee-etäisyyttä lähentyessä tarkkuus pienenee. Haulikolla se taas kasvaa, koska se on lähitaisteliase. Huolimatta siitä, että peli on vuoropohjainen, reaalimaailmaan siirrettynä vastaavassa skenaariossa, jossa alien hönkii metrin päässä, ei rynkyllä kovin tarkkoja otsalaukauksia ammuta.

11.02.2016 14:39

<Likainenskeba> ehkä hän tietää lipastaneensa päin vittua ja on 35% mahdollisuus, että tulee vinosyöttö.

11.02.2016 14:36

<MrNiskala> Ois nyt ees auki tuo täppä, että näkis mitä kaikkia debuffeja tolla jäbällä on päälä.

11.02.2016 14:31

<Puciato> Xcomissa 35%:n laukaukset osuu aina, mutta 95%:n aina ohi.

11.02.2016 14:24

<Siiderihai89> Niin liukas sektoidi.

11.02.2016 14:24

<Prinny_dood> ayy lmao

11.02.2016 14:19

<LOMM> Fallout 2 = 95%

11.02.2016 14:18

<SaKoz> Perus alokkaan ampumataidot intissä.

11.02.2016 14:15

<LostGspot> Ei voi vittu kahden metrin syöttö mennä kolmea metriä ohi T: Kai Suikkanen

339
11.02.2016 14:13

<Malfuncti0n> Sotilas saanu koulutuksensa Stormtrooper training programissa

11.02.2016 14:11

<nypis> Ja xcom aina 5/5 would miss again.

129
11.02.2016 14:11

<nypis> svk Onneks pystyin puhelimen välityksellä paineistamaan kyseistä huoltokatkomiestä.

11.02.2016 14:09

<Nakkienpuimakone> Kolme tuntia ilman Riemurasiaa, mitä vttua nyt taas Hessu Hopo?

11.02.2016 14:08

<svk> Hiukan ärsyttäviä nuo huoltokatkot. Onneksi sosiaalisessa mediassa luki asiasta.

11.02.2016 14:08

<Jussi> 35% mahdollisuus, että lipas on tyhjä.

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 29 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Lokin toinen mahdollisuus

13 389 katselukertaa

Ei saa osua laavaan.

33 030 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.