Lähettäjä:
ArabMahdollisuus osua
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
ArabSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-02-11 14:15:04
+75193
<LostGspot>
Ei voi vittu kahden metrin syöttö mennä kolmea metriä ohi T: Kai Suikkanen
Aika: 2016-02-11 14:11:20
+1167
<nypis>
Ja xcom aina 5/5 would miss again.
Aika: 2016-02-11 14:09:29
+13088
<Nakkienpuimakone>
Kolme tuntia ilman Riemurasiaa, mitä vttua nyt taas Hessu Hopo?
Aika: 2016-02-11 17:57:48
+87280
<FireWolf>
On se jännä kun helpoimmalla vaikeusasteella 50% on 75% ja keskivaikealla 50% on 25%. Kahdella vaikeimmalla tasolla osumat varmaan parantaa vastustajaa.
Aika: 2016-02-11 14:39:47
+41008
<Likainenskeba>
ehkä hän tietää lipastaneensa päin vittua ja on 35% mahdollisuus, että tulee vinosyöttö.
Kommentit (40)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<DAI> irou: Totesin saman kokeiltuani. Eka kommentti oli vain järkeenkäypää mutuilua.
<irou> DAI paitsi että xcomissa ainoa ase joka menettää tarkkuuttaan siirryttäessä lähemmäksi on snipu. tuolla pitäis olla 90% change jos on rookie ja 100% jos on enemmän mutta veikkaan että soltulla on päällä mind disorient joka vähentää prosenttia
<Noppamopo> Minkäs teet kun olet hapoissa ja Pectoidilla on täysuojattu lyhtypylväs ja taskussa luontaista puolustuskykyä.
<Perunatonttu> Vaan menkääpä mappi läpi ampumatta laukaustakaan vihollista kohti. Tornien hakkerointi ja seinien räjäyttäminen sallitaan.
<Hymil> LostGspot se oli Jukka Jortikka
<Jaakkima!> Jonnin verran hermo kiristyy, kun noi osumat on rollattu etukäteen. 75% mahdollisuudella ei osu kertaakaan, jos niikseen ottaa. Vihut taas osuu aina, jos osuu. qsavet ja qloadit ei paljon auta, jos on mennäkseen metsään. Ja joo.. vihut ampuu seinien läpi aseilla ja viperit nappailee kielellään autojen ja seinien läpi. gg, mutta UFO!
<Finnstrick> Meitsin valiosotilas Pertti "kuiva2" Eräreikä oli katolla. Viper käärmes katutasossa. Ottaa ja nappaa kielellään Pertin seinän ja kahden kerroksen läpi syleilyyn. Vähän olen pettynyt, mutta pätsejä odotellessa.
<falken> Hillitön muistivuoto ja pykii, pykii.. Taas on koodattu liian tiukan deadlinen kera:(
<MrFiufaufou> Viikko tässäkin pelissä jo mennyt, koukuttavaa.
<TB303> xenonauts on paljon parempi kun nää uudemmat x-comit
<Alvinthemaker> *vitunmoinen kuumotus* -35%
<FireWolf> On se jännä kun helpoimmalla vaikeusasteella 50% on 75% ja keskivaikealla 50% on 25%. Kahdella vaikeimmalla tasolla osumat varmaan parantaa vastustajaa.
<house83> On noissa vuoropohjasissa peleissä kyllä aina susipaskoja ampujia. Joku ammattisotilaskin värvätään joukkueeseen, niin ei osu ladon seinään haulikolla ennenku on saanu taistelukokemusta. Ja siis tilanne voi olla joku tähdätty kuti 10m päähän liikkumattomaan kohteeseen...miss. Tai jätät jampat kyttäämään oviaukkoa, niin sieltä tulee joku persereikä ja tuikkaa molempia puukolla kylkeen 5 kertaa ja juoksee takasi piiloon, ite ehtii seuraavalla rundilla ampua kerran huti.
<henka6> Tästä kuvasta ei käy ilmi onko siinä muuria edessä, tai jos hahmolla on vaikka päällä jokin efekti, kuten disoriented yms. Ne vaikuttavat osumaprosenttiin suuresti.
<Kalabeeffi> Stormtrooper
<Mikael1stClass> cs:go
<hulluesa> Alkuperäsen DOS-version rng vielä ruoskivampi.
<ileee_> Perus CSGO
<FernandoSolo> Mixa_ Ei kuitenkaan tarkoita, ettei riittävällä säädöllä moisesta järkevää mekaniikkaa saisi aikaiseksi. Eikä sitä, että valmiudessa olevan kaverin tähtääminen kärsii, jos tämä ampuu olisi järkevä asia. Kakkia moinen on, eittämättä.
<FernandoSolo> Mixa_ Ajatuksena hyvä, mutta mikä on ajatuksena hyvä ei vältämättä ole mekaanisena toimiva. Huomioon pitäisi ottaa nimittäin mahdolliset väistöt jota ihme refleksinen alieni voisi vetää, tai mahdollinen panssarointi yms. Elikkä laskentaan kuuluu useita osasia, mutta se on yksinkertaistettu siihen "millä prosentilla" osuma tulee olemaan sellainen, että se aiheuttaa vahinkoa. Taas se, että osuma % vaikuttaisi vahinkoon olisi ideana hyvä, mutta se herkästi vaikuttaisi vaikeustasapainoon jos kaikki loppujen lopulta osuisivat aina "vähäsen" jos ei nyt suoraa plasmapalleroa kuuppaan.
<Mixa> FernandoSolo Parempi systeemi olisi, jos vahinko skaalautuisi osumatarkkuuden mukaan sen sijaan, että jokainen kuti olisi puhdas kolikonheitto. Jokainen vahinkomäärä nollasta maksimiin olisi mahdollinen kaikilla prosenteilla, todennäköisyysjakauma riippuisi tarkkuudesta. Tämä nykyinen systeemi aiheutti lukuisia harmaita hiuksia, etenkin Overwatchin käyttö tuntui useimmiten turhalta, kun satunnaiselta tuntuva osumatarkkuus huononi entisestään.
<olliko> Stormtrooper apuisi ohi
<FernandoSolo> Kyllähän tuo tilanne on koominen, mutta niitä aiheuttaa aina pelimekaaniset raitkaisut. Ovatko ne sitten järkeviä, vai ei riippuu ihan kokonaisuudesta. Mikäli iholle puskemakka olisi osumatarkkuus aina 100% niin olisiko siinäkään pitkällä tähtäimellä, tai piipulla järkeä pelimekaniikan kannalta?
<torspo> xcom 5/5, xcom2 0/5
<Pikasika> koutsilla oli tapana sanoa että aina ei voi onnistua, mutta aina voi epäonnistua
<DAI> Ihan normaalia pelimekaniikkaa, mikä tekee pelistä "taktisen". Rynkky ei ole lähitaisteluase, vaan keskipitkän kantaman. Tästä johtuen melee-etäisyyttä lähentyessä tarkkuus pienenee. Haulikolla se taas kasvaa, koska se on lähitaisteliase. Huolimatta siitä, että peli on vuoropohjainen, reaalimaailmaan siirrettynä vastaavassa skenaariossa, jossa alien hönkii metrin päässä, ei rynkyllä kovin tarkkoja otsalaukauksia ammuta.
<Likainenskeba> ehkä hän tietää lipastaneensa päin vittua ja on 35% mahdollisuus, että tulee vinosyöttö.
<MrNiskala> Ois nyt ees auki tuo täppä, että näkis mitä kaikkia debuffeja tolla jäbällä on päälä.
<Puciato> Xcomissa 35%:n laukaukset osuu aina, mutta 95%:n aina ohi.
<Siiderihai89> Niin liukas sektoidi.
<Prinny_dood> ayy lmao
<LOMM> Fallout 2 = 95%
<SaKoz> Perus alokkaan ampumataidot intissä.
<LostGspot> Ei voi vittu kahden metrin syöttö mennä kolmea metriä ohi T: Kai Suikkanen
<Malfuncti0n> Sotilas saanu koulutuksensa Stormtrooper training programissa
<nypis> Ja xcom aina 5/5 would miss again.
<nypis> svk Onneks pystyin puhelimen välityksellä paineistamaan kyseistä huoltokatkomiestä.
<Nakkienpuimakone> Kolme tuntia ilman Riemurasiaa, mitä vttua nyt taas Hessu Hopo?
<svk> Hiukan ärsyttäviä nuo huoltokatkot. Onneksi sosiaalisessa mediassa luki asiasta.
<Jussi> 35% mahdollisuus, että lipas on tyhjä.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu