Lähettäjä:
ArabLentokone raemyrskyskyn jälkeen
Lentäjä onnistui laskeutumaan sokkona
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
ArabSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2017-08-02 12:01:31
+42886
<MizoB> +5 RR
Ja sit viikko las palmasissa
Aika: 2017-08-02 12:43:43
+28611
<bluecut> +5 RR
Ton laskeutumisen jälkeen sitä voisi melkein taputtaakin.
Aika: 2017-08-02 12:22:19
+101516
<Von Hiren> +5 RR
Se on semmonen inversio.
Aika: 2017-08-02 12:23:37
+25994
<Vihtori Lettunen> +5 RR
Kai sitä ryyppää ku koneet hajoo ja rakeita sataa...
Aika: 2017-08-02 12:26:13
+536
<[Keppana]> +5 RR
No niin oonki ryypänny mitä sitten?
Kommentit (23)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Omistaja> Lasit pirstaleina ja tuolla nokassa on tutkat ym. lentämistä helpottavat apuvälineet. on kyllä ollu aikas taitava pilotti kun on ton saanu ihmisiä vahingoittamatta alas.
<arikek> Eihä oo sokkona, sillähä o ikkuna auki.
<Ha-ou-ma-e-ör> Sokkona? Meinaatteko että yöllä ne näkee jotenkin paremmin?
<heipparallaa> MizoB Ei kannata Irwin Goodman on siellä.
<Fresley> Luonnollista kulumaa t:IF
<Marckontscz> Onneksi on ILS
<jepjep666> TapolanMUSTAjööti Eihän esim. sumussakaan näe metriä pitemmälle eikä näe kamerakaan. Siksi niitä ei ole lentokoneissa muutakun isoimmissa lähinnä avustamaan lentokentällä liikkumiseen ettei siiven kärjet kolhi toisia koneita tai vastaavaa. Jos näkyvyys on heikko, niin mittarilähestyminen (ILS) auttaa. Tuosta lisää aiheesta:https://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system
<windosrmagistus> tuosta koneesta menee muuten vitusti asioita vaihtoon jos tutkakupu on tuossa kunnossa, kaikki johtoreunat menee uusiksi siivistä ja peräsimestä, jossei vaihtoon niin uudet happomaalit ainakin pintaan, ja moottorit on kans ainakin pari viikkoo pajalla vaikkeivat vielä olisikaan rikki, toisekseen jos on tultu vähänkään kovempaa tonttiin niin laskutelineet menee tarkistettavaksi.
<Huikkaheikki> Raekuuro sateen jälkeen on poutasää. Vihdoin oon sen saanut ymmärtää. Nyt sen nään.
<TapolanMUSTAjööti> Kumma ettei esimerkiksi koneen alla ole suojassa kameraa jonka saa ulos kuin laskutelineet, jos sattuu käymään näin että laseista ei näe ulos.
<puruskai> Tuo hajonnut keulatötsä on tutkan suojakupu, alla säätutka, juurikin noitten raekuurojen havaitsemiseksi. Ei ihme ettei havainnut kun on tutka paskana, eiku..
<pikkumusta> onhan noilla perusvaatimuksena mittarilentokelpuutus. joissain on jopa laskeutumis avustimet. ja kaikki ne aina alas tulee.
<67Kiisseli> Astetta rankempi raekuuro.
<Gangstaängstä> Raemyrskyskyn :D
<jukorte> Hah, viimeinen kuva paljastaa että kuski oli veivannut sivuikkunan auki ja kurkkinut sieltä!
<Nelli Kuukeri> hail hither
<bluecut> Ton laskeutumisen jälkeen sitä voisi melkein taputtaakin.
<maksamakkara> Lapissa jonkun tunturin yli lentänyt
<Marko965> Haist itte
<[Keppana]> No niin oonki ryypänny mitä sitten?
<Vihtori Lettunen> Kai sitä ryyppää ku koneet hajoo ja rakeita sataa...
<Von Hiren> Se on semmonen inversio.
<MizoB> Ja sit viikko las palmasissa
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu