Lähettäjä:
mustalaisnaamioKun joku ulkopuolinen neuvoo miten sinun pitäisi tehdä töitäsi
Lähettäjä: mustalaisnaamio
Otsikko: Kun joku ulkopuolinen neuvoo miten sinun pitäisi tehdä töitäsi
Hakusanat: ulkopuolisen, neuvot, duuni, työ, neuvoa, opettele, itse, ensin,
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-03-03 18:36:24
+10204
<makkege>
"Asiakas on aina oikeassa" on kyllä jotain niin paskaa :))
Aika: 2016-03-03 18:37:19
+19382
<Insani T>
makkege Se kusipää joka sen lauseen keksi pitäis ruoskia
Aika: 2016-03-03 19:25:12
+9572
<Cllg>
Eihän se "asiakas on aina oikeassa" ikinä edes ole tarkoittanut sitä, että asiakkaat kollektiivisesti tietäisivät kaiken. Asiakas on kaupankäyntitilanteessa se, jolla on oikeus vaatia ja välillä olla mulkku. Sillä nimittäin on ne rahat.
Aika: 2016-03-03 22:23:55
+87280
<FireWolf>
Toisaalta on myös ihmisiä jotka eivät voi ottaa kritiikkiä vastaan ellei ole selvästi parempi asiassa kuin hän. Olin joskus junnuna yhden tytön kyydissä ja kun hän teki ajovirheen ja sanoin niin en voinut olla oikeassa koska mulla ei ole ajokorttia. Tähän perustelin vielä että olen ajanut mopoa ja kevaria ja todennäköisesti mulla on paljon enemmän ajokokemusta kuin hänellä johon vastattiin kitinällä ja vinkumalla ettei mopo ole sama asia. Lopuksi kun oli häviämässä väittelyä totesi vain että ainoastaan hänen isänsä voi neuova häntä koska hän tietää. Vittu että jotkut osaa olla pässejä.
Kommentit (18)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<FernandoSolo> Oppimisen ei pitäisi loppua koskaan ja aina voi oppia uutta jos antaa toiselle mahdolisuuden opastaa. Kuitenkaan ei muuta tosiasiaa, että konsultti joka ei päivääkään ole tehnyt kyseistä hommaa opastaa toista tekemään sen paremmin vittumaista kusiaista. Puhumatta keski, tai pikkuisen korkeamman tason pomosta joka ei työtä juuri tee, mutta sitä "pyrkii johtamaan" vailla mitään oikea ammattitaitoa. Esimiehen pitäisi osata jollain tasolla nähdä alaistensa vahvuudet ja omansa.
<FireWolf> Toisaalta on myös ihmisiä jotka eivät voi ottaa kritiikkiä vastaan ellei ole selvästi parempi asiassa kuin hän. Olin joskus junnuna yhden tytön kyydissä ja kun hän teki ajovirheen ja sanoin niin en voinut olla oikeassa koska mulla ei ole ajokorttia. Tähän perustelin vielä että olen ajanut mopoa ja kevaria ja todennäköisesti mulla on paljon enemmän ajokokemusta kuin hänellä johon vastattiin kitinällä ja vinkumalla ettei mopo ole sama asia. Lopuksi kun oli häviämässä väittelyä totesi vain että ainoastaan hänen isänsä voi neuova häntä koska hän tietää. Vittu että jotkut osaa olla pässejä.
<Sienimise> makkege Ehkä joskus asiakas onkin ollut oikeassa, silloin kun oli vielä joitain käytöstapoja ihmisillä
<Alieninpaska> Kai nyt kaikki tajuaa, "asiakas on aina oikeassa" sanonta tarkoittaa sitä, että sinun pitää saada asiaks luulemaan olevansa aina oikeassa varmistaakseen myynnin. Parempi sanonta olis: Älä koskan urputa asiakkaalle vastaan vaan myötäile
<Kantasolu> Joo, ennen työnteko oli kivaa. Nykyään pitää vaan olla tuottava. Ennen roskakuskeillakin oli työpari ja ne alotti päivänsä aamuvarhaisella ja kun hommat oli hoidettu mentiin kotiin ja elbattiin. Postinkantajat meni aamulla 6.30 duuniin ja parhaimmillaan päästiin kotiin ennen yhdeksää. Se oli silloin ennen, vanhaan ja hyvään aikaan.
<januzzi> Nii vittu, tunkekaa ne innovaatiot perseeseenne!
<Tonny> Kun on purkamassa kuormaa jossain minne on ulkopuolisillakin pääsy, vaikka kaupan takapihalla niin usein sinne löytää tiensä myös se viinalta haiseva ukko kuka on kas, kas ajanu ittekin pitkään. Usein vitun pitkiä päiviä ja ihmeen usein aina jonkun kanssa. Oliko ennenvanhaan tapana että appari oli mukana...? Ja on se nykyään helppoa kun perälauta laskee kaukosäätimellä. Ennen oli veivit ja ties mitkä taljat... :D
<Cllg> Eihän se "asiakas on aina oikeassa" ikinä edes ole tarkoittanut sitä, että asiakkaat kollektiivisesti tietäisivät kaiken. Asiakas on kaupankäyntitilanteessa se, jolla on oikeus vaatia ja välillä olla mulkku. Sillä nimittäin on ne rahat.
<Lihamylly> Ei pidä paikkaansa. t: kaikki muurarit
<Matsugravas> Insani T ja lähettää asiakaspalvelutehtäviin.
<Japonaattori> makkege Päivitetty versio tästä sanonnasta on "asiakas on aina asiakas". Ei ne oikeessa ole juuri koskaan, mutta ne on silti niitä jotka kantavat rahaa yrityksen kassaan.
<vyily> Livednatas IT-ala on aika laaja nykyään. Ehkei kaveris oo erikoistunut mihinkään loppukäyttäjäsovelluksiin tai vastaaviin.. Konsultit tuskin edes itse koskee tietokoneisiin, vaikka kuinka IT-alalla olisivat :D
<Alhimiq> Olen miettinyt näitä treinereitä, jotka juoksentelevat ympäri koulutukseen tulleita ja huutelee 15% nousua, kun ei mitään hajua koulutukseen tulleiden työn todellisuudesta. Siinä se juoksentelee ympäriinsä toitottaen samaa sokeana, kun silmien edessä on vaan se keikasta saatava riistopalkkio ja 15% bonari vuoden lopussa
<JsShine> makkege Asiakas päättää itse saako asiakaspalvelua vai asiakaskohtelua. :)
<Livednatas> Jotenkin tästä tuli mieleen IT-konsulttina työskentelevä kaverini, joka ei osannut asentaa Skypeä ja lisätä kontakteja ilman henkilökohtaista opastusta puhelimen välityksellä...
<Thizzi> Insinöörit ei samaistu
<Insani T> makkege Se kusipää joka sen lauseen keksi pitäis ruoskia
<makkege> "Asiakas on aina oikeassa" on kyllä jotain niin paskaa :))
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu