Lähettäjä:
kidoKaupassa työskentely
Ja hankala asiakas
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
kidoSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-07-26 14:41:30
+4098
<utumieli>
Asiakas on välttämätön paha
Aika: 2016-07-26 14:57:28
+17584
<Nuffsaid>
Tämä on jännä, koska tollaisia ihmisiä on olemassa! Niillä on niin paha olla ja purkaa sitä sit muihin.
Aika: 2016-07-26 14:41:57
+7746
<Aapokana>
Hienoa asiakaspalvelua, ammattitaitoista toimintaa ja teräksiset hermot.
Aika: 2016-07-26 15:17:12
+20226
<t9ont>
Asiakaspalvelutyö. Ihan 5/5 treeniä vanhemmuuteen.
Kommentit (32)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Treuho> Sinappi 5/5 vanhat lehmät 0/5
<Marckontscz> Ihmiset on yleensä ihan mukavia mutta asiakkaista suurin osa on idiootteja!
<gasolain> Eläintarvikekaupassa työskentelevänä samaistun tähän 100%
<hpkl> Aspa hommissa ja armeijassa oppii, että tässä maailmassa on ihan oikeesti idiootteja ja tyhmiä ihmisiä olemassa
<Cinere> t9ont Oot erehtyny. Kakaroita ei pääse karkuun lukkiutumalla vessaan itkemään pahaa oloaan. Etkä saa myöskään mitään kahvitaukoja, puhumattakaan ruokatauoista. RAUHASSA 30MIN SYÖMISTÄ, MITÄ SE MUKA ON???
<PÖWWWÖ> Siitä tulee kyllä aika voittajafiilis, kun puhelun alussa asiakas haukkuu koko meidän palvelun pystyyn ja on helvetin kiukkunen ja puhelun lopussa jo vähän naureskellaan ja vitsaillaan.
<Bleet> Mummo kärryihin ja juoksuvauhdilla ovista ulos. Ihmistoleranssi on niin matala että olisin erotettu mistä tahansa asiakaspalvelutyöstä viikon sisään. Ja ehkä pidetätetty.
<RadioFox> Onneksi näin vartijana asiakkaan perseilylle saa silloin tällöin pistää stopin.
<gtxx> Al Bundy Pulmusista, siinä vasta asiakaspalvelija :)
<Handalf> Tästä tuli mieleen kun vein viallista tuotetta reklamaatioon paikalliseen Prismaan. Aluksi 5min päiviteltiin että mihinkäs tämä nyt sitten pitää viedä, ohjattiin viihde-elektroniikkapuolelle. Siinä oli asiakas jo joten taas odottelin 5 minuuttia. Pääsin tiskille niin tarvittiinkin asiantuntevaa henkilökuntaa. Noh, odottelin sitten sen 15 (viisitoista) minuuttia siinä. Mutta kappas vain, en alkanut itkemään enkä ulisemaan vaan aloin hoitamaan asiaa. Ja asia hoidettiin hyvin ystävällisesti ja... noh, piti vähän auttaa tuotteiden hakemisessa mutta. Silti! Kohdelkaa aspaa hyvin. Ihmisiä hekin on
<lask90> Näin oli ehkä vuonna 2006. Vuonna 2016 pahastuttaisiin jo tokasta kuvasta, tiedätte kyllä miksi.
<Kantasolu> Asiakas poistetaan liikkeestä. Ei sota yhtä miestä kaipaa.
<Kalma Säde> Malcolm In The Middle.
<Visud> En kyllä ymmärrä miksi pitää olla töykeä / välinpitämätön asiakaspalvelijoita kohtaan. En ole IKINÄ saanut missään myymälässä huonoa palvelua (Tai jos olen, en muista ja ne on harvinaisia yksittäistapauksia). Ole ystävällinen tai edes "normaali", niin saat hyvää kohtelua takasin. Ei ole niin vaikeaa
<SuojaKerroin> Nuffsaid Joskus myös "asiakas-palvelijana" työskennelleenä niin yleensä nuo ihmiset on joko pystyyn kuivaneita mummoja tai vähä "rikkaampia" keski-ikäsiä naisia :D
<Tonny> asiaksa on aina perseestä.
<The_Grandmaster> Kantsii vaan tehdö niinkuin akka sanoo. Koskaan ei tiedä onko kyseessä ns.haamuasiakas.
<torakka88> Tehkää niinkuin yrityksen perustanut lapsuudenkaveri joka luki lähes ainoastaan sotilas-strategiaa / taktiikkaa lapsuutensa.. Sen päässä asiakas olikin vihollinen joka yritti hyötyä talosta. Ne piti pitää kurissa niinkuin sotavangit. Nykyään sillä on pidästysmääräys lähes jokaisessa länsimaisessa valtiossa ja mustalla listalla myös lähes jokaissa länsimaisessa valtiossa. Ei pääse japanista ulos. Koska ei lähettänyt tilattuja tuotteita koska vihollinen? ... Tämä on vielä säälittävästi tositarina vuodesta -98+ jotain. Vittu mikä insinööri :D
<Aprinboobsface> Ootin että certainlyn jälkeen lyö turpaan
<tikkariana> t9ont sillä erotuksella että asiakkaat harvemmin itku-potku-raivaroi ja jos ne paskoo housuun niin sun ei tartte vaihtaa. Ainakin useimmissa ammateissa näin.
<t9ont> Asiakaspalvelutyö. Ihan 5/5 treeniä vanhemmuuteen.
<Nuffsaid> Tämä on jännä, koska tollaisia ihmisiä on olemassa! Niillä on niin paha olla ja purkaa sitä sit muihin.
<kieko> aasiakas
<yrmyyrmy> Niskasta kiinni ja taluttasin kartanolle ton mummon!
<labaa> Bck Malcolm in the middle (jos olet Breaking Bad fani, kannattaa katsoa!)
<Ocarina> Kannattaa lukea hurjia kokemuksia asiakastyösta :D https://notalwaysright.com/
<geddylee> Malcolm in the middle 5/5, asiakkaat 0/5.
<Kurukka> Asiakas on joskus perseestä.
<Sir_FluffyButt> You dense motherf*cker!
<Aapokana> Hienoa asiakaspalvelua, ammattitaitoista toimintaa ja teräksiset hermot.
<Bck> Mikä leffa/sarja?
<utumieli> Asiakas on välttämätön paha
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu