Quantcast

Lähettäjä:

dumbface dumbface

Kassalla

1.1 / 5 (63 ääntä)

Kassalla

Julkaistu: 3.5.2016 08:40

2.5K

Lähettäjä: dumbface dumbface

Otsikko: Kassalla

Hakusanat: kassa, myyjä, vaari, poika, son, customer, is, always, right,

1.1 / 5 (63 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2016-05-03 08:45:41

+2713

<jaage>

Ihminen joka väittää että asiakas on aina oikeassa, ei ole tehnyt päivääkään töitä keskivertoihmisten kanssa asiakaspalveluammatissa.

234

Aika: 2016-05-03 08:54:14

+22091

<Dupe>

"Asiakas on aina oikeassa" lausahdus on katkeroituneen asiakkaan keksimä puolustusmekanismi. Asiakasta kyllä pitää kohdella hyvin koska sehän maksaa sinulle viime kädessä sen palkan, mutta tyhmä asiakas on tyhmä, se vaan on kerrottava asiakkaalle siten ettei se suutu, tai jos suuttuu niin sitte haistattaa paskat.

105

Aika: 2016-05-03 08:45:10

+150836

<Felsig>

Kerran pelattiin festareilla pullonpyöritystä ja yhdelle kaverille iski nakki, että sen pitää mennä jollekkin tuntemattomalle äijälle nyyhkyttämään, että se on tän meidän kaverin isä, minkä nyt tunnisti. Sitä hämmennyksen määrää sillä äijällä. :D

96

Aika: 2016-05-03 08:52:03

+256618

<SaKoz>

Felsig mulle tuli kerran illanistujaisissa tehtäväksi tilata koko porukan safkat toisella kotimaisella kielellä. Sitä jäätymisen määrää kun oma kielitaito ei ole mikään huippu, ja perus kebabbilan setä kuulostaa siltä että se ei olis ihan täysin ymmärtänyt suomenkielistäkään tilausta :D

23

Kommentit (13)

Piilota OFF-Topic keskustelu

09.05.2016 11:39

<spyrdex> Voin kokemuksesta sanoa että ei muuten ole.

04.05.2016 19:48

<WilliamMurderface> "Asiakkaat on maailman typerin kansanryhmä". terv: Asiakaspalvelija.

03.05.2016 19:28

<Cinere> "Miksei tästä tullut alennusta??" -Ei oo meillä tarjouksessa (Ei ole sama kuin x-kauppa). "Jaa ei lue viivakoodia, se on sitte ilimane". "Annaks tän puoleen hintaan, kun pomoski aina myy mulle sillä hintaa." -Joo no mua on kielletty tekemästä niin. Pomo saa tehdä mitä tykkää. "Sun pomo on kyllä sanonu näin. MÄÄ TUNNEN SEN!" [Aijjaa niin mäki, se on mulle sukua]. -No mulle sanoi eri lailla. jne jne.. xD

03.05.2016 17:42

<MrFiufaufou> Todellisuudessa asiakas on hyvin harvoin oikeassa, ja lähes poikkeuksetta idiootti.

03.05.2016 17:27

<tuuhee> En tilannu tätä, ei se mitä minä laita tästä hyvitykseksi tämä juoma... ...teet sen mitä tilasin...

03.05.2016 11:11

<lask90> Asiakasta tulee kohdella ja kuunnella sillä asenteella, kuin hän olisi oikeassa ja auttaa häntä tekemään reklamaation ilman että naureskelee tai halveksii kaverin mielipiteitä. Useinkaan asiakas ei ole oikeassa, mutta hyvällä palvelulla hänelle tulee fiilis että hän voi tulla kauppaan uudelleenkin. Joskus parinkympin asiakkaan tekemästä virheestä voi ottaa syyt niskoilleenkin ja asiakas käy seuraavat 10v kaupassasi. Halveksimalla asiakas kirjoittaa facebookkiin turhautumisestaan, eikä tämä paranna mainettasi vaikka olisitkin oikeassa.

03.05.2016 10:38

<Jiusonium> Meillä töissä ei ihan noudateta tuota "asiakas on aina oikeassa"-soopaa. Käyttäisin ennemmin ilmaisua "mikään ei ole niin tyhmä kuin asiakas"

03.05.2016 09:40

<FireWolf> Muistan aina kun jossain Mikonkadun Amarillossa oli pilkku ja tilattiin kaverin kaa siinä olutta ja myyjä sano että ei voi myydä kun on valomerkki annettu. Tokaistiin vaan ok ja saadaanko sitten vettä. Perään tuli joku kolmikymppinen ukko sitten vaatimaan olutta ja aloitti kauhean inttämisen kun ei saanut olutta. "mutta kun ei kello ole vielä x ja kyllä olutta vielä saa myydä koska y" Vittu ensinnäkin se selvä myyjä todennäköisesti tietää vitusti paremmin ja toiseksi se on ihan sama kun jos se myyjä sanoo että ei myy niin ei vittu myy. Eikä myyjä tietenkään voi suoraan sanoa että olet väärässä

03.05.2016 09:14

<PeterNorth> Käänteinen Veikkauksen Keno.

03.05.2016 08:54

<Dupe> "Asiakas on aina oikeassa" lausahdus on katkeroituneen asiakkaan keksimä puolustusmekanismi. Asiakasta kyllä pitää kohdella hyvin koska sehän maksaa sinulle viime kädessä sen palkan, mutta tyhmä asiakas on tyhmä, se vaan on kerrottava asiakkaalle siten ettei se suutu, tai jos suuttuu niin sitte haistattaa paskat.

105
03.05.2016 08:52

<SaKoz> Felsig mulle tuli kerran illanistujaisissa tehtäväksi tilata koko porukan safkat toisella kotimaisella kielellä. Sitä jäätymisen määrää kun oma kielitaito ei ole mikään huippu, ja perus kebabbilan setä kuulostaa siltä että se ei olis ihan täysin ymmärtänyt suomenkielistäkään tilausta :D

03.05.2016 08:45

<jaage> Ihminen joka väittää että asiakas on aina oikeassa, ei ole tehnyt päivääkään töitä keskivertoihmisten kanssa asiakaspalveluammatissa.

234
03.05.2016 08:45

<Felsig> Kerran pelattiin festareilla pullonpyöritystä ja yhdelle kaverille iski nakki, että sen pitää mennä jollekkin tuntemattomalle äijälle nyyhkyttämään, että se on tän meidän kaverin isä, minkä nyt tunnisti. Sitä hämmennyksen määrää sillä äijällä. :D

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 29 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Meditointia kassalla

16 187 katselukertaa

Matikan perusteet Hesen kassalla

26 508 katselukertaa

Kikkailua kaupan kassalla

13 808 katselukertaa

Kaupan kassalla

39 037 katselukertaa

Kassalla

46 969 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.