Lähettäjä:
dumbfaceKassalla
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
dumbfaceSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-05-03 08:45:41
+2713
<jaage>
Ihminen joka väittää että asiakas on aina oikeassa, ei ole tehnyt päivääkään töitä keskivertoihmisten kanssa asiakaspalveluammatissa.
Aika: 2016-05-03 08:54:14
+22091
<Dupe>
"Asiakas on aina oikeassa" lausahdus on katkeroituneen asiakkaan keksimä puolustusmekanismi. Asiakasta kyllä pitää kohdella hyvin koska sehän maksaa sinulle viime kädessä sen palkan, mutta tyhmä asiakas on tyhmä, se vaan on kerrottava asiakkaalle siten ettei se suutu, tai jos suuttuu niin sitte haistattaa paskat.
Aika: 2016-05-03 08:45:10
+150836
<Felsig>
Kerran pelattiin festareilla pullonpyöritystä ja yhdelle kaverille iski nakki, että sen pitää mennä jollekkin tuntemattomalle äijälle nyyhkyttämään, että se on tän meidän kaverin isä, minkä nyt tunnisti. Sitä hämmennyksen määrää sillä äijällä. :D
Aika: 2016-05-03 08:52:03
+256618
<SaKoz>
Felsig mulle tuli kerran illanistujaisissa tehtäväksi tilata koko porukan safkat toisella kotimaisella kielellä. Sitä jäätymisen määrää kun oma kielitaito ei ole mikään huippu, ja perus kebabbilan setä kuulostaa siltä että se ei olis ihan täysin ymmärtänyt suomenkielistäkään tilausta :D
Kommentit (13)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<spyrdex> Voin kokemuksesta sanoa että ei muuten ole.
<WilliamMurderface> "Asiakkaat on maailman typerin kansanryhmä". terv: Asiakaspalvelija.
<Cinere> "Miksei tästä tullut alennusta??" -Ei oo meillä tarjouksessa (Ei ole sama kuin x-kauppa). "Jaa ei lue viivakoodia, se on sitte ilimane". "Annaks tän puoleen hintaan, kun pomoski aina myy mulle sillä hintaa." -Joo no mua on kielletty tekemästä niin. Pomo saa tehdä mitä tykkää. "Sun pomo on kyllä sanonu näin. MÄÄ TUNNEN SEN!" [Aijjaa niin mäki, se on mulle sukua]. -No mulle sanoi eri lailla. jne jne.. xD
<MrFiufaufou> Todellisuudessa asiakas on hyvin harvoin oikeassa, ja lähes poikkeuksetta idiootti.
<tuuhee> En tilannu tätä, ei se mitä minä laita tästä hyvitykseksi tämä juoma... ...teet sen mitä tilasin...
<lask90> Asiakasta tulee kohdella ja kuunnella sillä asenteella, kuin hän olisi oikeassa ja auttaa häntä tekemään reklamaation ilman että naureskelee tai halveksii kaverin mielipiteitä. Useinkaan asiakas ei ole oikeassa, mutta hyvällä palvelulla hänelle tulee fiilis että hän voi tulla kauppaan uudelleenkin. Joskus parinkympin asiakkaan tekemästä virheestä voi ottaa syyt niskoilleenkin ja asiakas käy seuraavat 10v kaupassasi. Halveksimalla asiakas kirjoittaa facebookkiin turhautumisestaan, eikä tämä paranna mainettasi vaikka olisitkin oikeassa.
<Jiusonium> Meillä töissä ei ihan noudateta tuota "asiakas on aina oikeassa"-soopaa. Käyttäisin ennemmin ilmaisua "mikään ei ole niin tyhmä kuin asiakas"
<FireWolf> Muistan aina kun jossain Mikonkadun Amarillossa oli pilkku ja tilattiin kaverin kaa siinä olutta ja myyjä sano että ei voi myydä kun on valomerkki annettu. Tokaistiin vaan ok ja saadaanko sitten vettä. Perään tuli joku kolmikymppinen ukko sitten vaatimaan olutta ja aloitti kauhean inttämisen kun ei saanut olutta. "mutta kun ei kello ole vielä x ja kyllä olutta vielä saa myydä koska y" Vittu ensinnäkin se selvä myyjä todennäköisesti tietää vitusti paremmin ja toiseksi se on ihan sama kun jos se myyjä sanoo että ei myy niin ei vittu myy. Eikä myyjä tietenkään voi suoraan sanoa että olet väärässä
<PeterNorth> Käänteinen Veikkauksen Keno.
<Dupe> "Asiakas on aina oikeassa" lausahdus on katkeroituneen asiakkaan keksimä puolustusmekanismi. Asiakasta kyllä pitää kohdella hyvin koska sehän maksaa sinulle viime kädessä sen palkan, mutta tyhmä asiakas on tyhmä, se vaan on kerrottava asiakkaalle siten ettei se suutu, tai jos suuttuu niin sitte haistattaa paskat.
<SaKoz> Felsig mulle tuli kerran illanistujaisissa tehtäväksi tilata koko porukan safkat toisella kotimaisella kielellä. Sitä jäätymisen määrää kun oma kielitaito ei ole mikään huippu, ja perus kebabbilan setä kuulostaa siltä että se ei olis ihan täysin ymmärtänyt suomenkielistäkään tilausta :D
<jaage> Ihminen joka väittää että asiakas on aina oikeassa, ei ole tehnyt päivääkään töitä keskivertoihmisten kanssa asiakaspalveluammatissa.
<Felsig> Kerran pelattiin festareilla pullonpyöritystä ja yhdelle kaverille iski nakki, että sen pitää mennä jollekkin tuntemattomalle äijälle nyyhkyttämään, että se on tän meidän kaverin isä, minkä nyt tunnisti. Sitä hämmennyksen määrää sillä äijällä. :D
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu