Lähettäjä:
kidoJos joku sanoo että asiakas on aina oikeassa
Tuskin on ikinä ollut asiakaspalvelutehtävissä töissä
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
kidoSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-02-25 17:54:33
+73385
<Keisaripingviini>
Kaupan kassalla olis kivaa työskennellä jos ei olisi asiakkaita
Aika: 2016-02-25 17:58:01
+29823
<ameces>
Kun on asiakas, niin saamansa palvelu on muuten täysin verrannollinen siihen, miten itse käyttäytyy. Kun on asiallisesti liikkeellä niin tekee kaikkien kokemuksesta mukavamman. Jotkut sen sijaan tuntuvat kokoajan saavan huonoa asiakaspalvelua, lienee peiliin katsomisen paikka?
Aika: 2016-02-25 17:53:36
+25483
<Faasi>
Kuva liittyy selvästi tekstiin.
Aika: 2016-02-25 19:25:59
+48289
<Beattila>
Asiakkuus, ikä, koulutus, asema ja kaikki muut illuusiot joilla ei ole minkäänlaista todellista pohjaa ns. älylle, käyttäytymiselle tai uskottavuudelle. Idiootti on idiootti ja kusipää on kusipää.
Aika: 2016-02-25 18:07:10
+12890
<nytjo>
1-10% asiakkaista on aina oikeassa. Moikkaavat, eivät puhu puhelimeen asioidessaan, kiittävät kohteliaasti (vaikka jumalaa sitten) kun korttimaksu onnistuu. Kuittia ei ole pakko ottaa, mutta siitä on hyvä mainita sen sijaan, että kääntäisi vaan selkänsä. En ole ollut kaupan kassalla töissä, mutta näin jonossa sivusta seuranneena. Odottaisitte että ne robotit hoitaa sen homman, niin voitte sitten unohtaa, että ihminen se siellä liukuhihnan takanakin tekee parhaansa.
Kommentit (41)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<frst453> Kommenteista ja miinuksista päätellen täällä näkyy pyörivän paljonkin näitä elämäänsä vittuuntuneita kaupan kassoja. Lapset miinustaa mutta eivät kykene mitään perustelemaan. Nothing new.
<Marckontscz> Yleisesti ottaen ihmiset on ihan mukavia, mutta asiakkaat on ihan idioottikyrpämulkkuja!
<Sepelrastas> FernandoSolo: Ei se päivittäistavaroidenkaan ostaminen oikeasti ole kaikille helppoa... Sen verran avutonta hiihtäjää tulee joka päivä vastaan.
<LalliRRR> Hivenen muokattuna vanhat sanonnat. Asiakas on aina oikeassa, niin ne raukat luulee. Sitä saa miten tilaa.
<frst453> Keisaripingviini Jos lähestymistapa asiakkaisiin on tuo, on täysin väärällä alalla. Se, että oma elämä on päin helvettiä eikä työnteko maita, ei ole asiakkaiden vika.
<Elgoog> Poliiseilla on asiakas aina oikeassa ja pamppu vasemmassa.
<xdlolnoob> Asiakkaathan on työntekijälle vihollisia, paitsi provikkapalkatuille.
<Jakedus> Oma työnantajani suomensi asiakas on aina oikeassa lauseen näin : "asiakkaalle ei vittuilla!"
<Juzu89> Asiakaspalvelussa paskin asia on asiakkaat.
<LionKing138> "täs ei oo hintaa, se on vissiin ilmanen" "Kuole"
<HanzComppis> 8/10 kaikista asiakkaista eivät tiedä miten käyttäytyä tai kohdella aspaa. Urban Mulqvist tulee esille valittajasta/huutajasta/neuroottisesta psykopaatista, vaikka aspa hymyilee, ja nielee aasin paskan ilman sanan sanaa. T.Aspan kokemusta yli 10v
<FernandoSolo> Teoriassa asiakas on aina oikeassa, koska tämän lompakollehhan palvelun/tuotteiden tarjoana aina pyritään. Käytännössä on kuitenkin luultavampaa, että asiakas on täysi idiootti jos on kyse mistään monimutkaisemmasta kuin päivittäistavaroiden ostosta.
<luigiR> Aikoinaan ku olin asiakaspalvelussa töissä niin miulle soitti todella vittuuntunut asiakas, joka valitti kun netti ei oo toiminu. Kyseessä oli siis laajakaista ja asiakas ei ollu ottanu ees reititintä laatikosta pois koska me kuulemma "vaan aktivoidaan sen asunnon kohtaan sellanen nettialue" jossa langatonverkko sitten toimii. Ei millään suostunu uskomaan että se netti tulee reitittimen kautta eikä mistään puhelintolpasta.
<risulaine> asiakaspalvelussa ikävää on se ettei muista mukavia asiakkaita (joita ainakin myyjänä on huomattavasti enemmän), mutta vittumaisia kusipääasiakkaita ei unohda elinikänä.
<Enmittee> Oon kyllä aina ajatellu, että tuolla tarkoitetaan ostopäätöksiä jne. Eikä mitään maagista "olen aina oikeassa" paskaa.
<id123> https://www.riemurasia.net/jylppy/mediasearch.php?page=1&searchMedia=Cuntomers&k15=1&method=primary&orderby=newest
<Neverever1> Media on asiaa! T: vittuuntunut yrittäjä.
<Jokkelinen> Sähkömiehenä voin sanoa että jos asiakas olis oikeassa (kuten mielestään aina on) niin olis sähköisku kuolemia ja asuntopaloja paljon enemmän.
<Pinotage> Asiakas on aina oikeassa ja pamppu vasemmassa. T. Poliisi
<Beattila> Asiakkuus, ikä, koulutus, asema ja kaikki muut illuusiot joilla ei ole minkäänlaista todellista pohjaa ns. älylle, käyttäytymiselle tai uskottavuudelle. Idiootti on idiootti ja kusipää on kusipää.
<taivaanpukki> ameces Menee myöskin toisin päin. Jos on itse mukavalla mielellä liikkeellä, mutta näkee asiakaspalvelijan asenteen olevan negatiivinen niin herkästi siinä tälläinen juro kääntyy itsekin negatiiviseksi.
<taivaanpukki> Sfinksi Ymmärsinkö nyt vittu oikein, että pukeutuminen ja ulkonäkö vaikuttaa tarjottavan palvelun ennakkoasenteeseen? Vhoi juma...
<Sfinksi> ameces Älä muuta sano. Vaikka vaikuttaa siihen ihan sekin, miten pukeutuu ja miltä näyttää. Mutta noin yleisesti ottaen kohteliaalla asenteella saa hyvää asiakaspalvelua.
<Puciato> Itse kyllä nostan hattua kaikille asiakaspalvelutyössä oleville ihmisille. Itellä ei hermo kestäis hetkeäkään.
<power039> Entäs jos sen sanoo silleen sarkastisesti?
<Hene987> Muutaman kerran olen vittumaiselle tyypille myyny haluamansa nimikkeen, vaikka saman olisi saanut jonkun toisen jutun kanssa pakettina ja vieläpä halvemmalla. Mukaville asiakkaille etsin sen parhaimman diilin.
<nytjo> Itse työskentelin noutoasiakaspalvelijana. Ne 5% jotka olivat mulkkuja/epäkohteliaita saivat odottaa. Mikäs sen helpompaa kuin hakea kuppi kahvia, jauhaa paskaa 10min ja sitten pahoitella mulkulle, että oli vähän vaikeassa paikassa. 95% ihmisistä tajusi "valta-aseman" (eli eivät voi todistaa jos viivytän tahallani) ja heille kyllä toinkin tavarat hiki poskella.
<nytjo> 1-10% asiakkaista on aina oikeassa. Moikkaavat, eivät puhu puhelimeen asioidessaan, kiittävät kohteliaasti (vaikka jumalaa sitten) kun korttimaksu onnistuu. Kuittia ei ole pakko ottaa, mutta siitä on hyvä mainita sen sijaan, että kääntäisi vaan selkänsä. En ole ollut kaupan kassalla töissä, mutta näin jonossa sivusta seuranneena. Odottaisitte että ne robotit hoitaa sen homman, niin voitte sitten unohtaa, että ihminen se siellä liukuhihnan takanakin tekee parhaansa.
<Herra Raato> Ja tämän viisauden kirjoittanut ei taas ole koskaan ollut yrittäjä... (okei, voi ne yrittäjänkin asiakkaa olla väärässä, mutta antaa kummasti perspektiiviä, kun se vittumainenkin asiakas tarvitaan firman pyörittämiseksi.)
<Hallelujaa-> sehän tarkoittaa vain että asiakas pitää saada uskomaan että hän on oikeassa vaikkei olisikaan. Koska silloin se ostaa enemmän
<JVAN> Ihanko muuten facebookista otitte tän?
<tuuhee> Kyllä sitä asiakkaana pitää joskus hieman korjata myyjien tietoja, mutta asiallisesti ja ilman vittuilua.
<Oldgorilla> Tuli muuten mieleen Pasi Viheraho.
<PsycheDelux> Asiakas on aina oikeassa, paitsi silloin kun on väärässä
<Comkki> Asiakas ei ole aina oikeassa mutta se täytyy saada luulemaan että se olisi jotta asiakas toisi rahansa vielä toistekkin kyseiseen paikkaan. Koska raha on loppujen lopuksi tärkeintä.
<ameces> Kun on asiakas, niin saamansa palvelu on muuten täysin verrannollinen siihen, miten itse käyttäytyy. Kun on asiallisesti liikkeellä niin tekee kaikkien kokemuksesta mukavamman. Jotkut sen sijaan tuntuvat kokoajan saavan huonoa asiakaspalvelua, lienee peiliin katsomisen paikka?
<Nuppiz> Jäi kyllä huoltoaseman kassana työskentelystä semmoset traumat että mieluummin olen vaikka työttömänä kuin ikinä palaisin samankaltaiseen työhön. Asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa, varsinkin jos kyseessä on pahimman luokan manne.
<Oldgorilla> Faasi Sillan tilaaja on asiakas ja voi pojat että rakennusalalla on mukavia asiakkaita.
<Keisaripingviini> Kaupan kassalla olis kivaa työskennellä jos ei olisi asiakkaita
<Faasi> Kuva liittyy selvästi tekstiin.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu