Lähettäjä:
ArabJetta photoshoot meni pieleen
nousuvesi tais yllättää... Aika hidasta touhua pelastuksen kanssa.
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
ArabSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2016-07-09 13:00:37
+16414
<Uberpelaaja>
Kaikilla madalletut vinorengas biilit jossa slicksit renkaat nii ei saanu hinattua pois lällistä :DD
Aika: 2016-07-09 14:25:11
+118079
<lask90>
Yksi hyvä keino saada camperia omaan harrasteautoon on löysyttää renkaan alaosassa olevia pultteja. Lisäksi voi renkaan käyttää irti, ja laittaa mm. Lattarautapalaset renkaan taakse alakohtaan niin rengas on selvästi leveämmällä alakohdasta. Kiristää sitten yläpultit kireämmälle ja jättää siis alapultit sormikireyteen niin varmasti tarvittava pito mutkissa on taattu!
Aika: 2016-07-09 13:34:35
+2426
<notee>
Useimmissa autoissa madaltaessa noi camber kulmat syntyy ihan itsestään, koska niin autojen alustat on suunniteltu tekemään. Ja vieläpä monissa tapauksissa et voi edes asian korjaamisen eteen paljoa tehdä. Kuitenkin tarkoin haettu monen asteen camber mahdollistaa isomman tuuman vanteet autossa, joka pystytään vielä madaltamaan suht naurettaville tasoille. Kun puhutaan ajo-ominaisuuksista kilpa-autoissa, camberkulmasta on oikeasti hyötyä. Mennessä nopeasti mutkaan, camberkulman ansiosta rengas ei taivu "yli", vaan menee neutraaliin asentoonsa suuren vääntövoiman takia, jolloin pito on optimaali
Aika: 2016-07-10 17:27:15
+6764
<hipinretku>
on kyllä järettömän typerän näköstä kun renkaat vinksottaa ja sitten jos on vielä ylileveelle vanteelle kumi pakotettu niin on niin pellen näkönen vehje että huhhuh.
Kommentit (26)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<pikkumusta> ei onneks kastunu mitään arvokasta.
<hipinretku> on kyllä järettömän typerän näköstä kun renkaat vinksottaa ja sitten jos on vielä ylileveelle vanteelle kumi pakotettu niin on niin pellen näkönen vehje että huhhuh.
<pjotrthegreat> Näin käy kun Jonne saa auton, amatööri.
<T7J9T> notee Jos alustaan on panostettu yhtään muuten, niin överi negatiivisilla cambereilla ei tee mitään. Jos ihan ratavehkeitä katsot, niin aika maltilliset kulmat niissä on. Liiallinen negatiivinen camberi pilaa kaarreajo-ominaisuudet täysin.
<Jiusonium> VAG-konsernin paskakulkine. Ei onneks menny hyvä pilalle.
<Rondy> Ei taida tommoset camppeerit vastata niihin mutkanopeuksiin joihin nuilla tuning-autoilla ajetaan :D mutta ihan noin niinkun itse tuntemani häiskät ketkä tuommosia on tehny niin ymmärtääkseni puhtaasti suuremman vanne/rengaskoon takia nuita kulmia käännetään.
<Derion> notee Nii mutta suoralla se ei muuta tee kun sudi ja kuluta rengasta sisälaidasta.
<Vepsi> HihaässäHansson Paitsi että Pohjois-Amerikassa auto tunnetaan nimellä VW JETTA.
<Lohwa> Vakuutus ei korvaa.
<Pakko Ottaa> HihaässäHansson A4 Jetta tuo näyttäisi olevan.
<k0uki> HihaässäHansson Näyttäs olevan jenkeistä missä Boraa myytiin Jettana.
<Nuffsaid> Neliveto tuonne!
<HihaässäHansson> Auto on kyllä Bora
<lask90> Yksi hyvä keino saada camperia omaan harrasteautoon on löysyttää renkaan alaosassa olevia pultteja. Lisäksi voi renkaan käyttää irti, ja laittaa mm. Lattarautapalaset renkaan taakse alakohtaan niin rengas on selvästi leveämmällä alakohdasta. Kiristää sitten yläpultit kireämmälle ja jättää siis alapultit sormikireyteen niin varmasti tarvittava pito mutkissa on taattu!
<Per-Einar> Eihän tässä autossa ollut edes mitkään överi camberit? Toki ne joissa sellaiset on ovat niin naurettavia virityksiä kuin voi olla. Mietitään miten saataisiin alustan rakenteita muunnettua ettei kaikenmaailman akselit osu maahan, kun pitäis saaha "vielä vähän madallettua perää" tilanteessa, jossa maallikon silmään näyttää että se on jo asfaltissa kiinni se perä...
<tuuhee> VW Bora, "poro" ei osannu uida.
<Shazzang> torakka88 tiedän ettei oo metsään asiaa, mutta sieltä kyllä pääsee pois mihin noin juustohöylät jää :D
<notee> Useimmissa autoissa madaltaessa noi camber kulmat syntyy ihan itsestään, koska niin autojen alustat on suunniteltu tekemään. Ja vieläpä monissa tapauksissa et voi edes asian korjaamisen eteen paljoa tehdä. Kuitenkin tarkoin haettu monen asteen camber mahdollistaa isomman tuuman vanteet autossa, joka pystytään vielä madaltamaan suht naurettaville tasoille. Kun puhutaan ajo-ominaisuuksista kilpa-autoissa, camberkulmasta on oikeasti hyötyä. Mennessä nopeasti mutkaan, camberkulman ansiosta rengas ei taivu "yli", vaan menee neutraaliin asentoonsa suuren vääntövoiman takia, jolloin pito on optimaali
<torakka88> Shazzang Suosittelen katsomaan testejä missä laitetaan nämä "Jenkkimaasturit" vastaan Eurooppalaiset/Venäläiset maasturit. Siinä ei Chevrolet kauaa inise kyydissä.
<Nauraja> siitä oli hinattu puskurit ja konepellit vittuun
<keivei> Afthartos Käsittääkseni tolla kulmaan kääntämisellä saadaan parannettua ajo-ominaisuuksia, mutta ammarit ajattelee et se on coolin näköistä :D
<reijo ripuli> sanokaa vanhanaikaseksi mutta en voi käsittää noita autoja missä camberit on päin anopin karvasta persereikää... typerän näköset, renkaat kuluu miten sattuu ja eikai noissa ole edes pitoja. vai onko se juttu nykyään että ostetaan niitä 1.äkäsiä bluemotioneja ja niitä sitten tuunataan kyrpä vaahdossa?
<Shazzang> Noilta saa hyvin maissia ku kiskoo irti omalla jenkkimaasturilla :D se onki noiden ainoa hyvä puoli
<arbuus> Sai kuvan sijaan kuvasarjan
<Afthartos> Sanokaapas joku, minkä hiton takia pitää renkaat laittaa vinoon? Muutama sellainen tullu vastaan madallettuna ja vielä sitten kaikki sumuvalot ajovalojen lisäksi päällä.
<Uberpelaaja> Kaikilla madalletut vinorengas biilit jossa slicksit renkaat nii ei saanu hinattua pois lällistä :DD
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu