Lähettäjä:
kidoIlmansuodattimen tee-se-itse asennus
ööh..
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
kidoSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2014-10-21 13:21:19
+58218
<Jack Reacher>
Jostain syystä annoin Pastilli_pekulle miinusta, vaikka kommentti sinänsä oli varsin viaton. Ehkä vanhat traumat puskivat pintaan...? Noh, tästä viisastuneena juon kahvit.
Aika: 2014-10-21 13:22:14
+1199
<karvamaha13>
Se on hyvä nyt, lasku 600e. T. Wetteri
Aika: 2014-10-21 13:31:54
+19183
<Mandula>
Mikäs tossa nyt on, suodatinkotelon kansi hävinnyt johonkin ja pitänyt tehdä patentti (uusi kotelo maksanee saman verran kuin toi Honda)? Tarkotus lienee se, että liito-oravaa suuremmat partikkelit pysyy poissa imukanavasta. Vanhoissa kaasariautoissakin ilmansuodatin on moottorin päälle asennettu konepellin alle ja hyvin pelittää ilman mitään imuröörejä keulalle.
Aika: 2014-10-21 13:26:06
+8843
<pfd>
Olisko tähän mitenkään kuvan pointin esille tuomiseks riittänyt yks kuva itse ilmansuodattimesta, kolmen vähitellen zoomatun sekä hassun hauskan meeminaaman sijaan?
Aika: 2014-10-21 13:18:27
+10675
<maijami>
En olis tajunnu olla ihmeissäni ilman meemiä
Kommentit (40)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<delfreb> Pasi mihin sä laitoit sen kannen?
<Töppiman> Vapari
<Lederpeitsche> Ammattikoulun autolinja menny ihan hukkaan
<kurppaurvelo> Kanjo racing on jännä laji
<slerbahuuli> Joissakin autoissa on putsarikotelo niin "ahdas", että jopa tuommoinen konehuoneesta lämmintä ilmaa imevä "avoin" filtteri lisää koneen vetohaluja huomattavasti. Yleensä moottorin paremman ilmansaannin huomaa alaväännön lisääntymisenä ja kierroshalukkuutena. Monesti näkee myös, että laitetaan se vaparifiltteri, vaikka muulle imuputkistolle ei tehdä mitään, hyöty on olematon. Nykyautoissa (mitä kuvan Honda ei ole) eniten imupuolen virtausta jarruttaa imuputkisto, joka on kuristettu imuäänien hillitsemisen vuoksi. Parista autosta tippunut kulutus vakiosuodattimella, kun on avartanut imuputkistoa
<DJSeba> Hassu meemi naama :-DD
<Vesiletku> se tulee tuollaisena hondan tehtaalta.
<vanisti> Nippuside asennuksesta päätellen tämä on lähtöisin kuopiosta.
<keeponrockin> Lisää tehoja kun suodatin kotelon kansi puuttuu. jos konepeltiin vielä reikä rälläköity niin saadaan ainakin 100hp lisätehoja.
<arpel> Säästin ja tein itte..
<xetamo> Tissit
<Chardhros> ihan vitu sama se on honda
<Yogi da Bear> tein itse, säästin!
<rantsu96> Vähän vielä jesaria päälle ja se on ku uus :D
<windosrmagistus> no vittu se on honda, mitäs oikein oletitte?
<viiksi> Onneks oli zuumattu kahdesti että näki varmasti!
<Ipofish> En kyllä ymmärrä tätä nykyajan meininkiä kun teetät jonkun työn "ammattilaisella" niin siitä työstä pitää ns. maksaa kahteen kertaan esimerkkinä autokorjaana, kerran vein auton korjaamolle kun ei mennyt päästöistä katsastus läpi, katastusmies näytti missä vika (letku jossa reikä), sanoin korjaajalle että tuossa vika, tarvii uuden letkun, no se paikkas sen jesarilla! ja lasku oli 80e, laskussa luki tuntiveloistus ja erillisenä lisänä vielä VIAN ETSINTÄ 15e. MITÄ HELVETTIÄ. En ole siellä sen koomin käynyt. Remonttimies: läpiviennistä veloittavat ylimääräistä tuntiliksan lisäksi, ööö :S:S:S?????
<|Santra> Mites se sanonta meni... Meitä on monta, mutta homoilla on honda?
<Wuku> HUOOONDAAAHHH..!
<Pastilli_peku> Reacher Tarkoitat varmaan kateellisuus puskee pintaan? :DDDD Miten saat mun nimen siniseksi?
<Pevukka> Tuostahan menee oravatkin läpi
<Garbanzo> Mandula Sinä sen sanoit, mitä meinasin kyseenalaistaa, että kuinkahan moni oikeasti ajtteli tämän loppuun asti.
<Ärmät> Hondamies
<jaxter> Nipparit.. ihme ettei vedetty läpipulteilla
<fretu> Ei ole raitisilmansuodatin tämä,juoppoilmansuodatin kylläkin.
<Mandula> Mikäs tossa nyt on, suodatinkotelon kansi hävinnyt johonkin ja pitänyt tehdä patentti (uusi kotelo maksanee saman verran kuin toi Honda)? Tarkotus lienee se, että liito-oravaa suuremmat partikkelit pysyy poissa imukanavasta. Vanhoissa kaasariautoissakin ilmansuodatin on moottorin päälle asennettu konepellin alle ja hyvin pelittää ilman mitään imuröörejä keulalle.
<Cereal Killer> En tiedä vittuakaan autoista, mutta ei kyllä ihan nappiin menny.
<Tawsky> Jos jotain pitää naulata niin jesarilla ja nippusiteillä pääsee vaikka kuuhun.
<pfd> Olisko tähän mitenkään kuvan pointin esille tuomiseks riittänyt yks kuva itse ilmansuodattimesta, kolmen vähitellen zoomatun sekä hassun hauskan meeminaaman sijaan?
<Metsien_mies> mopopojat jotka käyttivät ilmansuodattimena limukkapulloa mopossaan ovat viimein saaneet auton ja jälki on sen näköistä
<karvamaha13> Se on hyvä nyt, lasku 600e. T. Wetteri
<jambba1> Vähän ku kaunis nainen sängyssä. Pysyy hyvin kyllä sillä paikallaan sielä minne kuuluu, mutta ei se mitään sielä tee.
<Jack Reacher> Jostain syystä annoin Pastilli_pekulle miinusta, vaikka kommentti sinänsä oli varsin viaton. Ehkä vanhat traumat puskivat pintaan...? Noh, tästä viisastuneena juon kahvit.
<Kiljutron> Tuon meemin voisi lisätä järjestäen kaikkiin kuviin. :)
<Jomena> "Onkos tässä autossa ilmansuodatin? Juu kyllä se sieltä konepellin alta löytyy :)"
<labaa> korjata itse ja säästää?
<Esa N> vapaavirtaus suodatin
<M313TO> Tuo vitusti tehoo kun jättää imuputken ja kannen pois t:amis
<maijami> En olis tajunnu olla ihmeissäni ilman meemiä
<Pastilli_peku> Tein itse säästin
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu