Lähettäjä:
seitanquickmixHelkkarin nyypät
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
seitanquickmixSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2014-10-15 18:50:02
+5383
<Demented-Doktor>
The sun is a wondrous body. Like a magnificent father! If only I could be so grossly incandescent!
Aika: 2014-10-15 18:12:01
+11076
<FlyFF>
Dark Souls 5/5
Aika: 2014-10-15 19:24:12
+22155
<svalbard>
Jarde882 Mekaaninen ulkoaopettelu ei kehitä analyyttistä ajattelua.
Aika: 2014-10-15 21:30:58
+21509
<H0bla>
svalbard Voisin melkein sanoa, että Dark Souls kehittää sitäkin. Kysehän pelin kanssa ei ole puhtaasta ulkoaopettelusta, vaan siitä, että opit hahmon eri liikkeet ja osaat soveltaa niitä muuttuviin tilanteisiin sekä vastustajiin. Eli pelissä tarvitaan myös taitoa soveltaa niitä aivoon juurrutettuja liikkeitä tai "You died" x ?
Aika: 2014-10-16 00:53:24
+18839
<Charma>
svalbard Dark Souls kyllä haastaa pelaajaa varsin tehokkaasti ja kehittää mekaanisen kombojen ulkoaopettelun lisäksi myös nopeaa reaktiota. Kantapäänkautta toki tulee myös paljon opittua, mutta sekin on analyysin tekoa. Peli mekaniikka perustuu vahvasti vastustajan/monsterin toiminnan kontraamiseen, joka edellyttää nopeaa ja oikeanlaista reagointia tiettynlaiseen alkavaan hyökkäykseen. Kyse ei siis ole vain mekaanisesta ulkoaopettelusta koska hyökkäyskuviot muuttuvat välillä todella paljonkin. Tosin usein ehkä liiankin usein toimiva ratkaisu on pyöri taakse... :/
Kommentit (23)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Charma> svalbard Dark Souls kyllä haastaa pelaajaa varsin tehokkaasti ja kehittää mekaanisen kombojen ulkoaopettelun lisäksi myös nopeaa reaktiota. Kantapäänkautta toki tulee myös paljon opittua, mutta sekin on analyysin tekoa. Peli mekaniikka perustuu vahvasti vastustajan/monsterin toiminnan kontraamiseen, joka edellyttää nopeaa ja oikeanlaista reagointia tiettynlaiseen alkavaan hyökkäykseen. Kyse ei siis ole vain mekaanisesta ulkoaopettelusta koska hyökkäyskuviot muuttuvat välillä todella paljonkin. Tosin usein ehkä liiankin usein toimiva ratkaisu on pyöri taakse... :/
<H0bla> RR ei tunnista äärettömän symbolia, oh well..
<H0bla> svalbard Voisin melkein sanoa, että Dark Souls kehittää sitäkin. Kysehän pelin kanssa ei ole puhtaasta ulkoaopettelusta, vaan siitä, että opit hahmon eri liikkeet ja osaat soveltaa niitä muuttuviin tilanteisiin sekä vastustajiin. Eli pelissä tarvitaan myös taitoa soveltaa niitä aivoon juurrutettuja liikkeitä tai "You died" x ?
<footage> asiaan kuuluva juoma
<Sahalainen> Alright! SunnyD!
<svalbard> Jarde882 Mekaaninen ulkoaopettelu ei kehitä analyyttistä ajattelua.
<TwixFix> Hän on se mies jonka ansiosta olen päässyt yli puoleenväliin Dark Souls:issa.
<TeeBird> appelsiinimehua stella artoisen lasista like a sir.
<Demented-Doktor> The sun is a wondrous body. Like a magnificent father! If only I could be so grossly incandescent!
<Strikerz0r> heräsin tänään puol 8 ja oli ihan pimeetä :( Aurinko! missä olet???
<Hentairunkkari> Dark Souls nyt ja aina 5/5. Aivan mahtava peli, toi takaisin sen kauan kaivatun haasteen joka puuttuu aivan liian useasta pelistä nykyisin. Pomot ja jopa osa 'heikoista' vihollisista vei mua kuin sikaa narussa ensimmäisellä pelikerralla.
<BAPHOMET> Skyrim parempi
<LordZylok> \[+]/
<toniblade> Sunny D :D
<Metsien_mies> ja tuoki jätkä tuli tapettua että sais itelle tuon nätin haarniskan
<ynkkä> IHS ja silleen
<maijami> \ [-||-] /
<Juristi> \[T]/
<FlyFF> Dark Souls 5/5
<Roki63> koko huone paikasta jossa ei aurinko paista
<DiggerNick> fkin casul fgts
<Keke1!> foliohattu level 36
<hades> Ja huoneessa ei yhtään aukkoa josta auringonvalo pääsee sissään...
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu