Lähettäjä:
kidoElder scrolls pelien tehtävät
ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ
Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.
Syy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
1
Riemurasia on ollut tavoittamattomissa 1.2.2022 - 2.2.2022 välisen ajan päivitystöiden johdosta. Ilmoitelkaa rohkeasti sivuston ongelmista mikäli niitä tulee vastaan palautesivun kautta.
Lähettäjä:
kidoSyy
repostMediaId
Lyhyt selvitys
600
Kommentti ei liity mediaan
Eniten ääniä saaneet kommentit
Aika: 2017-02-10 10:15:08
+5306
<anderson>
Nykyajan pelijonnet jaksa noin pitkiä tehtävänantoja lukea.
Aika: 2017-02-10 10:24:13
+51245
<Ropertius>
Muistan kun 12v sitten pelasin Morrowindia. Fast travelia ei ollut, vaan piti käyttää niitä pitkäjalkaisia hirviöbusseja. Paikat piti löytää itse, ja niistä annettiin juuri tuo "jossain sielläpäin" ohje. Lisäksi näyttö oli vähän rikki, niin kaikki luolastot olivat pimeämpiä kuin normaalisti. Oli pakko käyttää soihtuja, jotta näki yhtään eteensä. Siinä oli sitä tunnelmaa. Peliin sain upotettua kymmeniä tunteja, vaikka pääjuonta en juuri osannut edetä.
Aika: 2017-02-10 10:59:04
+14923
<Jaakkima!>
Ropertius juurikin näin.. ja suurinta kuraa nykypäivän peleissä on skaalautuvat viholliset. Olet lvl1 ja rotta vaatii kolme lyöntiä kuollakseen.. olet level500 ja saat vieläkin hakata kolme kertaa rottaa. Morrowindissä pääsin alussa hienosti hengestään, kun sattui pistämään nokkansa väärään dungeoniin.. mutta kun leveleitä sai niin viholliset vain räjähteli eri suuntaan tulipallojen ja miekanheilautusten voimasta.
Aika: 2017-02-10 10:19:49
+4978
<Finlandlion>
Morrowind <3 On siinä pelissä aivan oma tunnelmansa, mihin myöhemmät sarjan pelit eivät vaan pääse
Aika: 2017-02-10 11:39:22
+51245
<Ropertius>
Jaakkima! Muistan tuon! Vahingossa eksyin johonkin outoon taloon matkalla pääjuonen uuteen paikkaan. Kuolin pelkästään vastustajan vihaiseen tuijotukseen. Vannoin palaavani vahvempana takaisin, mutta enhän minä sitä paikkaa ikinä enää löytänyt, kun siitä ei jäänyt mitään merkintää kartalle, pieni turha talo kun oli. Kiitos vaan kun muistutit tästä vanhasta traumasta, melkein olin päässyt jo yli.
Kommentit (26)
Piilota OFF-Topic keskustelu
<Lobo_Tomi_A> Pallokorva Silloin ei tuota nussimista vaan tarvinnut erikseen pikselöidä, sensuroinnin hengessä, koska resoluutio oli jo valmiiksi 320x240.
<bluecut> Pallokorva Mass Effectissä koitin nussia nais-Jackkia ja Mirandaa ja olihan mulla juttua Liarankin kanssa. Laiva on hehtaarin kokoinen, mutta silti Jack kertoi vihaamalleen Mirandalle mitä aluksen ruumassa tapahtui. On se nyt saatana kun tähtilaiva Normandyn kapteenikaan ei saa panna koko alusta läpi! Tämän asian odotan olevan korjattu seuraavassa osassa, joka julkaistaan 5 viikon päästä!
<Rieti-kissa> Pallokorva Joo, mäkin oon pelannu Leisure Suit Larryä.
<Pallokorva> Silloin kun minä olin nuori niin peleissä nussittiin!
<Firelake> Ja taas paras peli jäänyt huomiotta: Daggerfallissa sinut lähetetään luolaan tappamaan esim ihmiskarju. Luola on viikon ratsastuksen päässä, ihmiskarju on niin syvällä niin sekavassa labyrintissä että sen löytämiseen menee toinen viikko, ja sitten pitääkin teleportata takaisin koska questin deadline ei kestä viikon paluumatkaa ja myöhästyessäsi sinut potkitaan ulos killasta. Saat palkaksi 457 kultarahaa, mutta luolaa romutessasi keräsit jo 14.509 kultarahaa käteisenä ja erilaisia esineitä 95.043 arvosta. Koko aikana et noussut yhtään leveliä.
<MunkkiPchia> Siis ihan täyttä paskaa, katsokaa nyt miten skyrim vaatii modit että se edes toimii
<Luutarhuri> Jaakkima! tuo taisi olla oblivionin ongelma. Skyrimissä ei taida ihan noin skaalautua.
<Asiakasomistaja> https://www.youtube.com/watch?v=nJD-Ufi1jGk Siitä Morrowind-theme, jotta voitte matkata mielessänne takaisin Vvardenfelliin.
<Shalor93> Pian Skywind tulee, mä haluun uskoa.
< pireol> https://www.riemurasia.net/kuva/Luurangot-peleissa/159678 en henk. koht. tiedä viimesimmästä, mut kaks ekaa sopii tähän vallan mainiosti
<windosrmagistus> runescapessa oli aikoinaan myös varsin haastavia questejä, joskus oli pakko sortua lunttaamaan netistä että miten joku questi tehtiin, nykyään tehtävät on luokkaa; paina hiiren vasenta nappia niin voitat pelin.
<MunkkiPchia> bethesda tekee huonoja pelejä, tämän vuoksi he ostivatkin ID:n
<PANT5E> Pelaan parhaillaan kaikkia kolmea yhtä aikaa. Läppärillä Oblivionia, pöytäkoneella Skyrim, ja yövuoroissa Morrowind. En elä enää paljoakaan todellisessa maailmassa.
<AntInfant> Mä olen sitä mieltä että jos peliä pitää liikaa selittää niin se on paska peli. Jos on selvää että pelin ei tarvitsisi olla paska ja vähemmällä selittämisellä pärjää, niin sitten pelaaja on paska. Jäljelle jää hyvät pelit ja hyvät pelaajat. 16bit4eva
<Gethsemane> Aa että, jetsulleen näin.
<kettu6> Olisipa TES 6 hyvä peli ja saapuisi pian.
<Ropertius> Jaakkima! Muistan tuon! Vahingossa eksyin johonkin outoon taloon matkalla pääjuonen uuteen paikkaan. Kuolin pelkästään vastustajan vihaiseen tuijotukseen. Vannoin palaavani vahvempana takaisin, mutta enhän minä sitä paikkaa ikinä enää löytänyt, kun siitä ei jäänyt mitään merkintää kartalle, pieni turha talo kun oli. Kiitos vaan kun muistutit tästä vanhasta traumasta, melkein olin päässyt jo yli.
<Jaakkima!> Ropertius juurikin näin.. ja suurinta kuraa nykypäivän peleissä on skaalautuvat viholliset. Olet lvl1 ja rotta vaatii kolme lyöntiä kuollakseen.. olet level500 ja saat vieläkin hakata kolme kertaa rottaa. Morrowindissä pääsin alussa hienosti hengestään, kun sattui pistämään nokkansa väärään dungeoniin.. mutta kun leveleitä sai niin viholliset vain räjähteli eri suuntaan tulipallojen ja miekanheilautusten voimasta.
<terapeutti> Ettetteoo 90 luvul pelannu Ultima 7: Serpent islee, johon piti ite kattoo kartasta mihin piti mennä. Ja viholliset pysty voittamaan juottamalla nukahtamisjuomia taistelun alkaessa.
<LOMM> Tehtävänannosta huolimatta tehtävä itsessään ei tule muuttumaan.
<theodore> Kyllähän skyrimissä annetaan kontekstiä tehtäville mielestäni ihan tarpeeksi. Haukkukaa jonneksi ja immersionpilaajaksi mutta en minä jaksa kymmenen karhun takia lukea Navy Seal copypastan kokoista tekstiä joka kerta.
<aksutus> Suomalaiseen makuun sopiva
<Harbu> En muista Daggerfall:in tehtävänantoja, mutta ne saatto olla tämän perusteella toooodella pitkiä:)
<Ropertius> Muistan kun 12v sitten pelasin Morrowindia. Fast travelia ei ollut, vaan piti käyttää niitä pitkäjalkaisia hirviöbusseja. Paikat piti löytää itse, ja niistä annettiin juuri tuo "jossain sielläpäin" ohje. Lisäksi näyttö oli vähän rikki, niin kaikki luolastot olivat pimeämpiä kuin normaalisti. Oli pakko käyttää soihtuja, jotta näki yhtään eteensä. Siinä oli sitä tunnelmaa. Peliin sain upotettua kymmeniä tunteja, vaikka pääjuonta en juuri osannut edetä.
<Finlandlion> Morrowind <3 On siinä pelissä aivan oma tunnelmansa, mihin myöhemmät sarjan pelit eivät vaan pääse
<anderson> Nykyajan pelijonnet jaksa noin pitkiä tehtävänantoja lukea.
Uusimmat profiilikuvat
Foorumilla tapahtuu