Quantcast

Lähettäjä:

kido kido

Elder scrolls pelien tehtävät

3.8 / 5 (91 ääntä)

Elder scrolls pelien tehtävät

Julkaistu: 10.2.2017 10:11

2.5K

Lähettäjä: kido kido

Otsikko: Elder scrolls pelien tehtävät

Hakusanat: elder, scrolls, obliviion, skyrim, morrowind, bears, tehtävät, tarina, palkinto,

3.8 / 5 (91 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2017-02-10 10:15:08

+5303

<anderson>

Nykyajan pelijonnet jaksa noin pitkiä tehtävänantoja lukea.

191

Aika: 2017-02-10 10:24:13

+51240

<Ropertius>

Muistan kun 12v sitten pelasin Morrowindia. Fast travelia ei ollut, vaan piti käyttää niitä pitkäjalkaisia hirviöbusseja. Paikat piti löytää itse, ja niistä annettiin juuri tuo "jossain sielläpäin" ohje. Lisäksi näyttö oli vähän rikki, niin kaikki luolastot olivat pimeämpiä kuin normaalisti. Oli pakko käyttää soihtuja, jotta näki yhtään eteensä. Siinä oli sitä tunnelmaa. Peliin sain upotettua kymmeniä tunteja, vaikka pääjuonta en juuri osannut edetä.

132

Aika: 2017-02-10 10:59:04

+14919

<Jaakkima!>

Ropertius juurikin näin.. ja suurinta kuraa nykypäivän peleissä on skaalautuvat viholliset. Olet lvl1 ja rotta vaatii kolme lyöntiä kuollakseen.. olet level500 ja saat vieläkin hakata kolme kertaa rottaa. Morrowindissä pääsin alussa hienosti hengestään, kun sattui pistämään nokkansa väärään dungeoniin.. mutta kun leveleitä sai niin viholliset vain räjähteli eri suuntaan tulipallojen ja miekanheilautusten voimasta.

88

Aika: 2017-02-10 10:19:49

+4979

<Finlandlion>

Morrowind <3 On siinä pelissä aivan oma tunnelmansa, mihin myöhemmät sarjan pelit eivät vaan pääse

80

Aika: 2017-02-10 11:39:22

+51240

<Ropertius>

Jaakkima! Muistan tuon! Vahingossa eksyin johonkin outoon taloon matkalla pääjuonen uuteen paikkaan. Kuolin pelkästään vastustajan vihaiseen tuijotukseen. Vannoin palaavani vahvempana takaisin, mutta enhän minä sitä paikkaa ikinä enää löytänyt, kun siitä ei jäänyt mitään merkintää kartalle, pieni turha talo kun oli. Kiitos vaan kun muistutit tästä vanhasta traumasta, melkein olin päässyt jo yli.

28

Kommentit (26)

Piilota OFF-Topic keskustelu

11.07.2017 14:55

<Lobo_Tomi_A> Pallokorva Silloin ei tuota nussimista vaan tarvinnut erikseen pikselöidä, sensuroinnin hengessä, koska resoluutio oli jo valmiiksi 320x240.

13.02.2017 09:43

<bluecut> Pallokorva Mass Effectissä koitin nussia nais-Jackkia ja Mirandaa ja olihan mulla juttua Liarankin kanssa. Laiva on hehtaarin kokoinen, mutta silti Jack kertoi vihaamalleen Mirandalle mitä aluksen ruumassa tapahtui. On se nyt saatana kun tähtilaiva Normandyn kapteenikaan ei saa panna koko alusta läpi! Tämän asian odotan olevan korjattu seuraavassa osassa, joka julkaistaan 5 viikon päästä!

12.02.2017 10:32

<Rieti-kissa> Pallokorva Joo, mäkin oon pelannu Leisure Suit Larryä.

10.02.2017 22:22

<Pallokorva> Silloin kun minä olin nuori niin peleissä nussittiin!

10.02.2017 21:59

<Firelake> Ja taas paras peli jäänyt huomiotta: Daggerfallissa sinut lähetetään luolaan tappamaan esim ihmiskarju. Luola on viikon ratsastuksen päässä, ihmiskarju on niin syvällä niin sekavassa labyrintissä että sen löytämiseen menee toinen viikko, ja sitten pitääkin teleportata takaisin koska questin deadline ei kestä viikon paluumatkaa ja myöhästyessäsi sinut potkitaan ulos killasta. Saat palkaksi 457 kultarahaa, mutta luolaa romutessasi keräsit jo 14.509 kultarahaa käteisenä ja erilaisia esineitä 95.043 arvosta. Koko aikana et noussut yhtään leveliä.

10.02.2017 20:25

<MunkkiPchia> Siis ihan täyttä paskaa, katsokaa nyt miten skyrim vaatii modit että se edes toimii

10.02.2017 19:06

<Luutarhuri> Jaakkima! tuo taisi olla oblivionin ongelma. Skyrimissä ei taida ihan noin skaalautua.

10.02.2017 19:06

<Asiakasomistaja> https://www.youtube.com/watch?v=nJD-Ufi1jGk Siitä Morrowind-theme, jotta voitte matkata mielessänne takaisin Vvardenfelliin.

10.02.2017 19:01

<Shalor93> Pian Skywind tulee, mä haluun uskoa.

10.02.2017 18:38

<Kahvikuppi pireol> /kuva/Luurangot peleissa/159678 en henk. koht. tiedä viimesimmästä, mut kaks ekaa sopii tähän vallan mainiosti

10.02.2017 18:11

<windosrmagistus> runescapessa oli aikoinaan myös varsin haastavia questejä, joskus oli pakko sortua lunttaamaan netistä että miten joku questi tehtiin, nykyään tehtävät on luokkaa; paina hiiren vasenta nappia niin voitat pelin.

10.02.2017 18:03

<MunkkiPchia> bethesda tekee huonoja pelejä, tämän vuoksi he ostivatkin ID:n

10.02.2017 15:42

<PANT5E> Pelaan parhaillaan kaikkia kolmea yhtä aikaa. Läppärillä Oblivionia, pöytäkoneella Skyrim, ja yövuoroissa Morrowind. En elä enää paljoakaan todellisessa maailmassa.

10.02.2017 15:42

<AntInfant> Mä olen sitä mieltä että jos peliä pitää liikaa selittää niin se on paska peli. Jos on selvää että pelin ei tarvitsisi olla paska ja vähemmällä selittämisellä pärjää, niin sitten pelaaja on paska. Jäljelle jää hyvät pelit ja hyvät pelaajat. 16bit4eva

10.02.2017 14:14

<Gethsemane> Aa että, jetsulleen näin.

10.02.2017 11:58

<kettu6> Olisipa TES 6 hyvä peli ja saapuisi pian.

10.02.2017 11:39

<Ropertius> Jaakkima! Muistan tuon! Vahingossa eksyin johonkin outoon taloon matkalla pääjuonen uuteen paikkaan. Kuolin pelkästään vastustajan vihaiseen tuijotukseen. Vannoin palaavani vahvempana takaisin, mutta enhän minä sitä paikkaa ikinä enää löytänyt, kun siitä ei jäänyt mitään merkintää kartalle, pieni turha talo kun oli. Kiitos vaan kun muistutit tästä vanhasta traumasta, melkein olin päässyt jo yli.

10.02.2017 10:59

<Jaakkima!> Ropertius juurikin näin.. ja suurinta kuraa nykypäivän peleissä on skaalautuvat viholliset. Olet lvl1 ja rotta vaatii kolme lyöntiä kuollakseen.. olet level500 ja saat vieläkin hakata kolme kertaa rottaa. Morrowindissä pääsin alussa hienosti hengestään, kun sattui pistämään nokkansa väärään dungeoniin.. mutta kun leveleitä sai niin viholliset vain räjähteli eri suuntaan tulipallojen ja miekanheilautusten voimasta.

10.02.2017 10:50

<terapeutti> Ettetteoo 90 luvul pelannu Ultima 7: Serpent islee, johon piti ite kattoo kartasta mihin piti mennä. Ja viholliset pysty voittamaan juottamalla nukahtamisjuomia taistelun alkaessa.

10.02.2017 10:39

<LOMM> Tehtävänannosta huolimatta tehtävä itsessään ei tule muuttumaan.

10.02.2017 10:36

<theodore> Kyllähän skyrimissä annetaan kontekstiä tehtäville mielestäni ihan tarpeeksi. Haukkukaa jonneksi ja immersionpilaajaksi mutta en minä jaksa kymmenen karhun takia lukea Navy Seal copypastan kokoista tekstiä joka kerta.

10.02.2017 10:35

<aksutus> Suomalaiseen makuun sopiva

10.02.2017 10:27

<Harbu> En muista Daggerfall:in tehtävänantoja, mutta ne saatto olla tämän perusteella toooodella pitkiä:)

10.02.2017 10:24

<Ropertius> Muistan kun 12v sitten pelasin Morrowindia. Fast travelia ei ollut, vaan piti käyttää niitä pitkäjalkaisia hirviöbusseja. Paikat piti löytää itse, ja niistä annettiin juuri tuo "jossain sielläpäin" ohje. Lisäksi näyttö oli vähän rikki, niin kaikki luolastot olivat pimeämpiä kuin normaalisti. Oli pakko käyttää soihtuja, jotta näki yhtään eteensä. Siinä oli sitä tunnelmaa. Peliin sain upotettua kymmeniä tunteja, vaikka pääjuonta en juuri osannut edetä.

132
10.02.2017 10:19

<Finlandlion> Morrowind <3 On siinä pelissä aivan oma tunnelmansa, mihin myöhemmät sarjan pelit eivät vaan pääse

10.02.2017 10:15

<anderson> Nykyajan pelijonnet jaksa noin pitkiä tehtävänantoja lukea.

191

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 41 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Elder Scrolls kävely

16 918 katselukertaa

Elder scrolls musiikkia uruilla

17 466 katselukertaa

Elder Scrolls -kellari

32 430 katselukertaa

Elders react to oculus rift

18 114 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.